als je doodsbang bent, niet hoor, niet altijd igg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Idd. Als je verkracht wordt verzet je je wel.
Ik weet niet hoe Milagro in dergelijke situaties normaal gesproken handelt, maar datgene wat jij zegt lijkt me zeer aannemelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar serieus: als je als vrouw verkracht wordt neem ik aan dat je het niet bij: NEE en een duwtje laat, wel?
Ik denk dat sensueel Sandra K. voor de vorm "Van Persie, ik wil je" riep en daar dus nee mee bedoeldequote:Heel simpel, je pakt een pen (of je nagel)en steekt zijn oog uit.
Als je weet dat van Persie de dader is zit je gebakken natuurlijk
Zoals jij het hier stelt is het dus ook mogelijk je eigen vrouw te verkrachten, een beetje vreemdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
Als een meisje met een man sex heeft, gewoon lekker mee gaat met alles, en dan stelt hij iets voor wat haar niet zint, ik noem anale sex bijvoorbeeld, en hij ramt hem er toch in, ga je dan ook zeggen "ja maar ze heeft gewoon geneukt eerst, vond alles lekker" en noem je het geen verkrachting?
Hoezo vreemd ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals jij het hier stelt is het dus ook mogelijk je eigen vrouw te verkrachten, een beetje vreemd²
probeer het eens uit, op die hoofddoek van je, sukkelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals jij het hier stelt is het dus ook mogelijk je eigen vrouw te verkrachten, een beetje vreemd²
Van Persie is ook getrouwd met een hoofddoek....... guh..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
probeer het eens uit, op die hoofddoek van je, sukkel
Zeg doe niet zo raar man, we zijn gewoon in gesprek, vanwaar die woede aanval? Waarom moet je mijn vrouw erbij betrekken en op zo'n lage manier ook nogquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
probeer het eens uit, op die hoofddoek van je, sukkel
Omdat jij kennelijk vind dat als je met een vrouw getrouwd bent ze moet doen wat jij zegt cq. lekker vind.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg doe niet zo raar man, we zijn gewoon in gesprek, vanwaar die woede aanval? Waarom moet je mijn vrouw erbij betrekken en op zo'n lage manier ook nog²
nee, Bouchra is een zondige moslima, ze draagt geen hoofddoek, ze loopt erbij als een Westers sletje, namelijk zonder hoofddoek en met blote armen , SCHANDE!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:09 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Van Persie is ook getrouwd met een hoofddoek....... guh..
Maar zou zomaar kunnen dat daar wel van Persies normen en waarden over vrouwen vandaan komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Bouchra is een zondige moslima, ze draagt geen hoofddoek, ze loopt erbij als een Westers sletje, namelijk zonder hoofddoek en met blote armen , SCHANDE!!
Dat is inderdaad mogelijk en er zijn ook mannen die hiervoor veroordeeld zijn (in Nederland dan). Valt onder huiselijk geweld.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik... maar Banshee snapt dat niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mogelijk en er zijn ook mannen die hiervoor veroordeeld zijn (in Nederland dan). Valt onder huiselijk geweld.
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg enkel dat het onmogelijk is dat je je vrouw verkracht. Als je vrouw zegt dat ze iets niet lekker vindt of liever niet wil dan doe je dat niet, je gaat haar niet tegen haar zin in dingen aandoen (verkrachten). De liefde tussen een gehuwde man en vrouw weerhoudt een verkrachtingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Omdat jij kennelijk vind dat als je met een vrouw getrouwd bent ze moet doen wat jij zegt cq. lekker vind.
Fantasy Island... .sterren aan de hemel... enzo...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg enkel dat het onmogelijk is dat je je vrouw verkracht. Als je vrouw zegt dat ze iets niet lekker vindt of liever niet wil dan doe je dat niet, je gaat haar niet tegen haar zin in dingen aandoen (verkrachten). De liefde tussen een gehuwde man en vrouw weerhoudt een verkrachting²
En daarom moet entiteit van Persie maar iemand verkrachten? Zo was ze toch ook toen hij haar huwde? De logica ontgaat me volkomenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Bouchra is een zondige moslima, ze draagt geen hoofddoek, ze loopt erbij als een Westers sletje, namelijk zonder hoofddoek en met blote armen , SCHANDE!!
Nee.... gaat ze ook niet doen geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:16 schreef Chadi het volgende:
Heeft ze al een schadevergoeding gevraagd?
sar·cas·me (het ~)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daarom moet entiteit van Persie maar iemand verkrachten? Zo was ze toch ook toen hij haar huwde? De logica ontgaat me volkomen²
een neppe.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:14 schreef matthijst het volgende:
Is die Bouchra eigenlijk moslim?
Zo denken niet alle mannen erover... Verkrachting binnen een huwelijk komt wel degelijk voor en vaker dan je denkt ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg enkel dat het onmogelijk is dat je je vrouw verkracht. Als je vrouw zegt dat ze iets niet lekker vindt of liever niet wil dan doe je dat niet, je gaat haar niet tegen haar zin in dingen aandoen (verkrachten). De liefde tussen een gehuwde man en vrouw weerhoudt een verkrachting
Dat kan je niet zomaar zeggen. Het geloof zit in het hart. Ze is misschien wel een zondige Moslim, maar dat ben ik ook. Iedereen zondigt weleensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |