Epic Warlock mount ftw!quote:Las het topic net een beetje door...iedereen weet toch dat epic warlock veruit het vetste is...rot op met die klotetijgers.
vind het knap als jij dagelijks onyxia + alle mc bosses kan doenquote:
smartass.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind het knap als jij dagelijks onyxia + alle mc bosses kan doen
Heb altijd zo'n kuthekel aan jouw soort mensen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dagelijks MC en Onyxia eh.
Walk in the park op Ragnaros na.
Heel Nightwatchers kijkt uit naar BWL in de volgende patch. Nieuwe content hebben we echt nodig
Rustig epics verzamelen en heel snel hoge rank gehaald met honour systeem.
Alleen laatste 2 weken bijna geen pvp meer gedaan dus nu ben ik maar rank 6.
Dat is wat Cyndane doet.
Speel niet meer zo veel.
Ga nu weer m'n Rogue levelen
[Ancient Cornerstone Grimoire] ftw!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
smartass.
Elke dag zijn we in Molten Core te vinden, bij Onyxia, bij Azuregos of bij Kazzak.
Zo beter?
Nuja, niet helemaal waar, de opkomst is nogal laag in de zomer lijkt 't, dus we doen niet elke dag een van bovengenoemde dingen. Gister wel Onyxia gedaan met 29 players en 0 deaths. Wup-de-doo. Was damn nice!! Jammer dat er geen leuke drops waren (voor mij)
Wij ook, hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:35 schreef DeX090 het volgende:
[..]
PS. Als ik nog in Fokkers guild zit, flikker me er maar uit. Ik heb die Rogue al HEEL lang geleden verwijderd.
Same here. Zull'Farrak aan het doen, hunter die pulde. Leader zegt mana break, iedereen gaat zitten, hunter pulled gewoon. Alles op alles moeten zetten om daar levend uit te komen. Wij tegen die gast aan het flippen, hij maar "yes, sorry, yes sorry". 5 minuten later doet ie het gewoon weer. GuildLeader van die gast maar eens aangesproken, blijkt het een koreaan te zijn die net 5 woorden engels kan...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:38 schreef Goozze het volgende:
Zit ik paar dagen later in Scholo met een guildie van hem , leg ik de hele gebeuren uit over die ninja. Zegt hij dat die kerel uit China komt en geen engels kan.......
Neequote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef Takje het volgende:
Iedereen nu Battlefield aan het uittesten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoeling is dat je plaatjes kijktquote:
wat is nauw de lvl van je rogue?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
smartass.
Elke dag zijn we in Molten Core te vinden, bij Onyxia, bij Azuregos of bij Kazzak.
Zo beter?
Nuja, niet helemaal waar, de opkomst is nogal laag in de zomer lijkt 't, dus we doen niet elke dag een van bovengenoemde dingen. Gister wel Onyxia gedaan met 29 players en 0 deaths. Wup-de-doo. Was damn nice!! Jammer dat er geen leuke drops waren (voor mij)
Rogues zijn voor homo'squote:
Rot op man, m'n gnome mage d'r neophyte robe ziet er geweldig uit maar die heeft 3 armor en geen stats.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:10 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Bedoeling is dat je plaatjes kijkt
Als je helemaal naar beneden scrollt zie je de tekentjes van de epic wapens van het PvP systeem. Druk er op 1, en het poppetje van de factie houdt dat wapen/schild vast.
Ik moet zeggen dat de wapens er ERG goed uit zien![]()
dan ben ik dus een homoquote:
Riiiight...quote:Op zondag 26 juni 2005 16:33 schreef cryotek het volgende:
[..]
rouges zijn voor homo's, rogues zijn voor mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |