Gebeurt vroeg op woensdagochtend tijdens de weekly maintenance.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:28 schreef 80-jb-gl het volgende:
vandaag worden toch je HK ed. weer berekend?!
undead warlock met een epic kodo mountquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef DeX090 het volgende:
Laat ik me ook weer eens melden.
Een of andere kerel bij ons heeft eergisteren eindelijk z'n epic kodo gehaald...als undead warlock. Hij heeft in een week iets van 20000 runecloth opgekocht om exalted te worden via cloth quartermaster...echt humor om die kerel te zien.
Anyways, allo iedereen.
Hij heeft ze inderdaad alle 3, alleen is z'n warhose purple en z'n kodo white.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:04 schreef Leshy het volgende:
[..]
Neem ik vandaag mijn Dreadsteed, mijn Blue Skeletal Warhorse, of toch mijn Fast Green Kodo?
Heb het nu aangepastquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:13 schreef Ancient het volgende:
[..]
de maximale editduur is verstreken en valt niet meer te veranderen.
sorry enzoheb ik ook niet bedacht
Screenies?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:16 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Hij heeft ze inderdaad alle 3, alleen is z'n warhose purple en z'n kodo white.
Je kan mijn guild wel joinen (ik weet niet meer of je nou alli of horde was)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:29 schreef Goozze het volgende:
Zit er ook wel aan te denken om op bloodscalp te spelen voor de fokkers guild alleen het probleem is dat die server gewoon knettervol zit. Van wat ik hier hoor moet je bijna altijd wel even in de wachtrij staan en daar heb ik echt geen zin in. En ik wil nou ook es een keer een horde char spelen.
Dus als er iemand van plan is om een nieuwe guild te maken op een nieuwe realm....I'm in
jammer goeie priests zijn niet makkelijk te krijgenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Goozze het volgende:
Nee, mijn priest blijft waar ie zit. Ik heb het over een nieuwe char maken op een wat nieuwere realm waar het wat minder druk is. En dan het liefst aan de horde kant.
Ik heb een horde op Sylvanas, is ook een nieuwe realm (al zijn er al genoeg lvl 60s). Kan je ook wel inviten in mijn NL-only guild, vrij groot. 110 members ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Goozze het volgende:
Nee, mijn priest blijft waar ie zit. Ik heb het over een nieuwe char maken op een wat nieuwere realm waar het wat minder druk is. En dan het liefst aan de horde kant.
Edit: en DDR = Dutch Dudes Rule. whaha komop zeg. Wat een kutnaam is dat dan.
ja ik heb um niet bedacht...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Goozze het volgende:
Edit: en DDR = Dutch Dudes Rule. whaha komop zeg. Wat een kutnaam is dat dan.
Dutch Dudes Rules hahahahahahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:13 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
ja ik heb um niet bedacht...na fusie nog mooiere naam "Dutch Elite"
![]()
I don't care.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef 80-jb-gl het volgende:
is er een andere decent nederlandse Alliance Guild dan?![]()
hehe, same here.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef Goozze het volgende:
Ik ga sowieso niet in een guild zitten waar het woord '' dutch '' inzit. Dat vind ik echt irritant.
Hmm, moet je mee oppassen met die gasten uit China.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
hehe, same here.
wilde sowieso niet in een NL-only guild, het mooie aan een MMORPG leek me juist dat je met allerlei nationaliteiten ging samenspelen.
In onze guild zitten Britten, Nederlanders, Scandinaviers, en zelfs iemand uit China.
Die van ons kan prima engels en is helemaal niet zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:38 schreef Goozze het volgende:
[..]
Hmm, moet je mee oppassen met die gasten uit China.
Deed laatst UBRS met een kerel uit China, hij ninja'de gewoon alles, inclusief de skinning knife die The Beast dropt. Hele raid begint tegen hem te schreeuwen en weet ik et allemaal. Hij werd natuurlijk gelijk gekicked.
Zit ik paar dagen later in Scholo met een guildie van hem , leg ik de hele gebeuren uit over die ninja. Zegt hij dat die kerel uit China komt en geen engels kan.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |