quote:
www.purepwnage.comquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:52 schreef Georges het volgende:
[..]
Die is echt cool, waar kan je die kopen?
Ga 'm zeker kopen. Nog even wachten tot ik verhuisd ben ivm credit card.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.purepwnage.com
inkoop-actie anyone ?
prik er anders 512 extra bijquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:44 schreef VoreG het volgende:
Wordt dat nog wel opgelost in Ironforge, daar kan ik amper doorheen lopen.
Die PurePwnage pack heb ik daar al een keer besteld, nette lui. Eerste pakje nooit aangekomen, na 2 maand nieuw pakket verstuurd na een mailtje en die is wel aangekomen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.purepwnage.com
inkoop-actie anyone ?
Neeeeeeeee, heb ik dat gemist.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:05 schreef Ancient het volgende:
lvl 60![]()
tijd voor een epic mount(het sparen tenminste)
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:05 schreef Ancient het volgende:
lvl 60![]()
Neu, ik heb Cosmos ook weer gewoon netjes kunnen uninstallenquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:46 schreef VoreG het volgende:
Kan het installleren van Cosmos zorgen voor een hele nieuwe install van WoW? Want ik heb namelijk geen cd's en om nou 100km te gaan reizen om die op te halen
Had ook eerst 512 en had alles op z'n laagst staan (en had zelfs dan nog moeite), heb er 512 bij gegooid en alle problemen zijn weg en speel het op z'n hoogst nu. Dat scheelt echt enorm. Ik hoorde de verhalen van anderen over 1GB RAM, maar had niet verwacht dat het zoveel zou schelen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:05 schreef Ancient het volgende:
lvl 60![]()
Grats.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:50 schreef DjNivek het volgende:
Heb m'n epic mount sinds vandaag. Een mooier vlammend paardje
Winterspring saber?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef Georges het volgende:
[afbeelding]
![]()
Die wil ik hebben. Jammer alleen dat het ontzettend lang duurt.
Yup.quote:
Dr staat helemaal bovenaan Frostsaber Rock een NPC die je een repeatable q geeft, die is van de Wintersaber Trainers faction. Die moet je op exalted krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:21 schreef Georges het volgende:
[..]
Yup.
Je moet volgens mij exalted worden in Winterspring, dan kun je deze mount krijgen.
Weet niet precies hoe het werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |