niemand die kan helpen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem:
ik heb WoW vandaag binnengekregen en alles netjes geïnstalleerd, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een account aan te maken.
Alles gaat goed, tot aan de betaling.
Ik heb geen credit-card, dus ik heb een pre-paid game card gekocht.
Alleen als ik de code die onder de kraslaag staat invoer, krijg ik de melding dat het een ongeldige code is. Ik heb al een kleine 100 keer gecontroleerd of ik de code wel goed overgenomen heb, en dat is ook zo.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik wil namelijk graag beginnen
ik ken trouwens ver der ook niemand met een cc....
mage -> Frostnova, Frostbolt en je komt niet meer weg,quote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef Bensel het volgende:
Ik HAAT groepjes horde, die een solo rogeu eerst dotten, en daarna met 3 man tegelijk aanvallen.. blijkaar kunnen ze het niet alleen af.. (meestal neem ik nog wel 1 of 2 mensen van die groepjes mee de dood in, omdat ze me onderschatten.. goh, een mage? Kick (mits hij cast), evasion (voor de andere 2 die op je inhakken) SS, SS( 3e als ik nog een helft leven over heb), daarna evtnog een kick, coldblood, eviscerate.. meestal is dat wel genoeg, zolang er geen fear oid op me gecast word (dan ben ik de lul) ik heb het voordeel dat ik redelijk goed geequiped ben.. (ben nu lvl 33, ga voor assasinate (heb nu tot coldblood),ik ga verder met combat.. evt nog puntjes in stealth, om extra stealthy te kunnen zijn..
enige manier om een groepje te overwinnen is om als rogue zijnde na de dot te vanishen, en behoorlijk snel weg probren te komen.. en hopen dat er geen hunter bij zit
En dan ganken ze je ook alleen als je < 40% health hebt en minimaal 5 levels hoger. Per level hoger komt er 10% bij van je healt waarop ze je ganken.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mage -> Frostnova, Frostbolt en je komt niet meer weg,
en waarom rogues op die manier gepakt worden is simpel : iedereen die geen rogue char heeft, heeft een hekel aan rogues, waarom? omdat als ze willen je kunnen ganken zonder dat je ook maar kans maakt als je leather / cloth drager bent, ik kill ook alle rogues die ik killen kan puur omdat het gankende kutnichten zijn
Ja tuurlijk, alle rogues doen dit.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan ganken ze je ook alleen als je < 40% health hebt en minimaal 5 levels hoger. Per level hoger komt er 10% bij van je healt waarop ze je ganken.
Ik heb pas 1 rogue gezien die mij geholpen heeft tijdens gevechten in plaats van mij neer te steken (en ja, het was redelijk makkelijk op dat moment, omdat ik niet enorm veel health meer had). Het was zelfs een UD, maar de rest is gewoon zo zwak om te ganken. Misschien niet in jouw ogen, maar probeer maar als warlock door een hoog level gebied te lopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alle rogues doen dit.
Generalistie eikel
Ik ben dan 1 vd weinige die wel helpt, ipv te ganken..quote:Op maandag 27 juni 2005 00:53 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 rogue gezien die mij geholpen heeft tijdens gevechten in plaats van mij neer te steken (en ja, het was redelijk makkelijk op dat moment, omdat ik niet enorm veel health meer had). Het was zelfs een UD, maar de rest is gewoon zo zwak om te ganken. Misschien niet in jouw ogen, maar probeer maar als warlock door een hoog level gebied te lopen.
In BG's werd de vlagroom door een rogue gecampt die dacht makkelijke kills te kunnen krijgen omdat ik in de verdediging stond (en als enige terug kwam). Heb hem het maar even af geleerd (CoEx + DoT's + Nightfall ftw).
rogues zie je niet, degene die je ziet die ganken je.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik ben dan 1 vd weinige die wel helpt, ipv te ganken..
Maar roep nie dat iedereen dat doet. Warriors oid zouden hetzelfde kunnen doen.
Neem dan ook een echte character..quote:Op maandag 27 juni 2005 01:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rogues zie je niet, degene die je ziet die ganken je.
wat is dat nou weer voor kut antwoord?quote:Op maandag 27 juni 2005 01:21 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Neem dan ook een echte character..![]()
dat merk je wel als je zelf een warlock of druid aanmaakt en je gaat er mee questen in contested area,quote:Op maandag 27 juni 2005 01:25 schreef Mr. Orange het volgende:
Tis echt altijd gezeik om de rogues, flikker toch eens op man.
onderbouw maar eens dat rogues homo's zijn (volgens een figuur hier)
Nee, dat merk je wanneer je zelf een rogue aanmaakt.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:38 schreef Gamedemon het volgende:
dat merk je wel als je zelf een warlock of druid aanmaakt
lol mijnes is al weer in de 51quote:
5g lijkt me ook wel de standaardprijs, dat recept wordt geloof ik ook verkocht door een NPC in Gadgetzan voor 5Gquote:Op maandag 27 juni 2005 08:40 schreef Chevalric het volgende:
Ik neem aan dat je Transmute:Arcanite bedoeld. Er vanuit gaande dat je Alliance bent, ga eens in Ironforge staan en gooi 15-30 minuten elke 5 minuten de tekst: "WTS: Transmute: Arcanite for 5g" in het Trade channel.
Waarschijnlijk komen er binnen de kortste keren allerlei level 50-60 paladins naar je toe met de benodigde materialen. Paladins hebben namelijk 10 Arcanite Bars nodig voor hun Epic Mount quest en kunnen dit meestal zelf niet maken.
5g is trouwens de standaard prijs op Bloodscalp, het kan zijn dat-ie op Turalyon hoger of lager ligt.
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:35 schreef Max_Dark het volgende:
Real Men dare to wear robes and roll a priest.
Gelukkig voor ons hebben we maar 6 Arcanite Bars nodigquote:Op maandag 27 juni 2005 08:40 schreef Chevalric het volgende:
Ik neem aan dat je Transmute:Arcanite bedoeld. Er vanuit gaande dat je Alliance bent, ga eens in Ironforge staan en gooi 15-30 minuten elke 5 minuten de tekst: "WTS: Transmute: Arcanite for 5g" in het Trade channel.
Waarschijnlijk komen er binnen de kortste keren allerlei level 50-60 paladins naar je toe met de benodigde materialen. Paladins hebben namelijk 10 Arcanite Bars nodig voor hun Epic Mount quest en kunnen dit meestal zelf niet maken.
5g is trouwens de standaard prijs op Bloodscalp, het kan zijn dat-ie op Turalyon hoger of lager ligt.
Wat een coole schoenen rahlquote:Op maandag 27 juni 2005 08:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons hebben we maar 6 Arcanite Bars nodig
Sinds gisteravond (ja, onze server crashte niet) dit aan mn voeten:
http://www.thottbot.com/?i=27445
juist...quote:Op maandag 27 juni 2005 01:25 schreef Mr. Orange het volgende:
Tis echt altijd gezeik om de rogues, flikker toch eens op man.
onderbouw maar eens dat rogues homo's zijn (volgens een figuur hier)
Op Shattered Hand kost een transmute zo'n 3g. Ik doe deze elke 2 dagen. Binnen guild gratis, tenzij ze er winst mee gaan maken, dan gewoon 2g voor de moeite.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:02 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
Die bedoel ik dus. Aan de straatstenen niet kwijt te raken
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons hebben we maar 6 Arcanite Bars nodig
Sinds gisteravond (ja, onze server crashte niet) dit aan mn voeten:
http://www.thottbot.com/?i=27445
Het ligt eraan hoe het gebeurt. Vaak zat komt er een level ?? rogue achter je te voorschijn als je aan het questen bent. Als het 2 levels verschil is dan is het gewoon het risico wat je loopt om in je eentje te gaan questen in een contested area.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:19 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
juist...
stop whining start playing, als je het niet bevalt neem je een warrior die krijgen wij toch bijna niet kapot
ps. al dat gezeur over rogues maakt het alleen maar erger, elke horde warlock/mage/priest is bij deze ten dode opgeschreven![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:02 schreef Max_Dark het volgende:
Haha, gister besprong een 60 UD Rogue mij in BlackRock Mountain, en won ik toch >: ).
Gisteren door een freak of nature voor minimum DKP Robes of Prophecy gewonnen, en dan zie je er zo uit:
[[url=http://img57.echo.cx/img57/7755/sil6yi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben zondagavond level 60 geworden en in een keer ook geen zin meer. De druk is er af, het enige dat ik nu nog kan doen is instances runnen voor equipment of PvPen. Ik heb een rogue alt, maar ook dat is niet interessant, omdat ik de quests al ken. Wordt ook weer eens tijd dat ik m'n leven aan nuttigere dingen ga besteden dan WoW.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien 1 uurtje gespeeld in het hele weekend, effe geen zin meer in.
hehequote:Op maandag 27 juni 2005 10:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik ben zondagavond level 60 geworden en in een keer ook geen zin meer. De druk is er af, het enige dat ik nu nog kan doen is instances runnen voor equipment of PvPen. Ik heb een rogue alt, maar ook dat is niet interessant, omdat ik de quests al ken. Wordt ook weer eens tijd dat ik m'n leven aan nuttigere dingen ga besteden dan WoW.![]()
Zoals? Werken toch zeker niet mag ik hopenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik ben zondagavond level 60 geworden en in een keer ook geen zin meer. De druk is er af, het enige dat ik nu nog kan doen is instances runnen voor equipment of PvPen. Ik heb een rogue alt, maar ook dat is niet interessant, omdat ik de quests al ken. Wordt ook weer eens tijd dat ik m'n leven aan nuttigere dingen ga besteden dan WoW.![]()
jij was die tauren shaman?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Linoge het volgende:
[..]
Op Shattered Hand kost een transmute zo'n 3g. Ik doe deze elke 2 dagen. Binnen guild gratis, tenzij ze er winst mee gaan maken, dan gewoon 2g voor de moeite.
Denk dat ik inmiddels wel een 100g verdient heb aan deze transmute, bijna het enige in alchemy dat uberhaubt geld opbrengt.
Weet niet hoe het op jouw server zit natuurlijk, maar als ik jou was zou ik van die level53 water elementals in Felwood lekker Essence of Water gaan farmen, en die elke 2 dagen transmuten naar Air. Levert veel geld op. Essence of Air gaat op onze server voor 25g per stuk.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Linoge het volgende:
[..]
Op Shattered Hand kost een transmute zo'n 3g. Ik doe deze elke 2 dagen. Binnen guild gratis, tenzij ze er winst mee gaan maken, dan gewoon 2g voor de moeite.
Denk dat ik inmiddels wel een 100g verdient heb aan deze transmute, bijna het enige in alchemy dat uberhaubt geld opbrengt.
ah, dus je snapt waarschijnlijk dan ook waarom ik een Undead priest rollde, nieuwe class, nieuwe quests enzoquote:Op maandag 27 juni 2005 10:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Weetje, dan loop je met prutsers.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:33 schreef Platina het volgende:
Ik ben WoW nu toch wel zo moe. Ik ben een level 60 warrior enige wat ik kan doen is instance runs (waar mijn valor toch niet dropt) en arcane farmen (jippie na ruim 30 uur nog maar 10 bars)
En die instance runs duren gewoon ruim 3, maar vaker zelfs 4 uur. En daar zit het probleem nou, niet veel mensen kunnen zomaar 4 uur achter elkaar gamen. Ik wil het wel kan het aan, maar ik ben thuis niet de enige die de pc nodig heeft. Ik denk dat ik mijn char maar gewoon delete en mijn toekomstige epic Kodo, Lionheart helm, Stronghold Gloves en reaper maar laat voor wat ze zijn
Tsja tsja. Opzich is het prima hoor, 60 zijn. Ik speel wat minder, maar ik ben leuk bezig met al mn skills te maxen, zo nu en dan instance, lekker beetje grinden voor epic, zo nu en dan horde klappen, ik vermaak me prima eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef R_o_N het volgende:
Ik vind het beangstigend dat veel mensen de laatste tijd roepen dat er zodra je lvl 60 behaald hebt er niks tot weinig meer aan is... zelf heb ik een "klein" dipje gehad rond lvl 24/25 toen het lvlen niet zo lekker ging ( zat precies op grens van single en/of group questen ). Maar daarna weer lekker verder gaan questen enzo... Mischien hebben jullie alles een beetje te snel gedaan ? want ik speel het al sinds dag numero 1 en ben echt nog maar tot lvl 44 gekomen nu... wel merk ik inderdaad dat je nu steeds langer moet spelen om bv. een instance te doen...
Wel... ik ga straks lekker verder spelen en hoop die dip niet meer terug te zien voorlopig
Cya
Shadowsong: 3.1 : 1quote:Op maandag 27 juni 2005 20:34 schreef Ancient het volgende:
Ik heb weer eens een foute server gekozen![]()
I can take emquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:21 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Shadowsong: 3.1 : 1![]()
Tis een Pveserver maar toch, het is wel beangstigend dat er voor iedere horde minstens 3 alliance gasten rondlopen
quote:Honor system reward item’s rank requirement will now be based on a characters highest lifetime rank rather than the character’s current rank.
OMFG, dat is nog eens een gebaar naar de casual gamer, toch de belangrijkste doelgroep van WoW.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:42 schreef Bacow het volgende:
[..]
Halleluja!, ik ga meteen weer pvp'e.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=3782632&p=1&tmp=1#post3782632
Ze kunnen het beter zo maken dat je niet terug kan gaan in rank. De strekking is dan precies hetzelfde. Das imo veel logischer. Op de manier hoeze het nu gaan doen gaat het rare taferelen opleven met mensen die op het oog private zijn, maar met GM equip rondlopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:18 schreef Chevalric het volgende:
[..]
OMFG, dat is nog eens een gebaar naar de casual gamer, toch de belangrijkste doelgroep van WoW.
Even iets heel anders, in de categorie "Hoe triest kun je zijn": http://www.power-leveling.com/wow.htm
Je kunt dus iemand inhuren om je character te levelen, om goud/items binnen te halen of zelfs je HKtjes te scoren. Kost natuurlijk wel wat, maar daarna kun je rustig in IF gaan staan pimpen met je coole gear.![]()
Niemand doet dat toch mag ik hopen, 900 dollar en 30-35 dagen wachten, in die tijd kan ik zelf ook wel naar 60 levellen.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:18 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Even iets heel anders, in de categorie "Hoe triest kun je zijn": http://www.power-leveling.com/wow.htm
Je kunt dus iemand inhuren om je character te levelen, om goud/items binnen te halen of zelfs je HKtjes te scoren. Kost natuurlijk wel wat, maar daarna kun je rustig in IF gaan staan pimpen met je coole gear.![]()
er zijn altijd gekken die het ervoor over hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niemand doet dat toch mag ik hopen, 900 dollar en 30-35 dagen wachten, in die tijd kan ik zelf ook wel naar 60 levellen.....
deleten is het domste wat je kan doen aangezien je 8 chars ofzo kan hebben per serverquote:Op maandag 27 juni 2005 18:33 schreef Platina het volgende:
Ik ben WoW nu toch wel zo moe. Ik ben een level 60 warrior enige wat ik kan doen is instance runs (waar mijn valor toch niet dropt) en arcane farmen (jippie na ruim 30 uur nog maar 10 bars)
En die instance runs duren gewoon ruim 3, maar vaker zelfs 4 uur. En daar zit het probleem nou, niet veel mensen kunnen zomaar 4 uur achter elkaar gamen. Ik wil het wel kan het aan, maar ik ben thuis niet de enige die de pc nodig heeft. Ik denk dat ik mijn char maar gewoon delete en mijn toekomstige epic Kodo, Lionheart helm, Stronghold Gloves en reaper maar laat voor wat ze zijn
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Max_Dark het volgende:
IM IN UR BASE!!! IM KILLING UR MANS! http://www.machall.com/
Yo, Scarlet Doodsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Max_Dark het volgende:
IM IN UR BASE!!! IM KILLING UR MANS! http://www.machall.com/
mag ik mis. vragen waarom er bij jou nog een xp balk is (163050xp till next lvl) gezien jij al lvl 60 bent?!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef Bacow het volgende:
Na al het heugelijk nieuws mocht er eventjes lekker ge'pvp'ed worden;
[img=http://img207.echo.cx/img207/5680/wowscrnshot0628051331276xp.th.jpg]
![]()
endan lvl 61quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:16 schreef DjNivek het volgende:
+163050 is rested exp oid?
Jep, ik ben niet het type dat gaat zitten whinen om een zogenaamde 'level-cap', ik ga gewoon stug doorquote:
Jij bent gewoon zo rebels, dat je niet eens eigen regels hebt, he?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:26 schreef Bacow het volgende:
[..]
Jep, ik ben niet het type dat gaat zitten whinen om een zogenaamde 'level-cap', ik ga gewoon stug door.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:26 schreef Bacow het volgende:
[..]
Jep, ik ben niet het type dat gaat zitten whinen om een zogenaamde 'level-cap', ik ga gewoon stug door.
quote:DRAFT MEMO
It has been over six months since World of Warcraft launched in North America, and $%!* we’ve made a lot of money! We’ve launched in the US, Korea and Europe. We’ve even launched – and gone ballistic - in China; which had the Taiwanese excited until we explained that ‘in’ is not the same as ‘at’, and ballistic was probably a poor choice of words. I mean China is just an incredible success story, in fact statistics show that we’ve even helped their balance of payments, primarily by assisting their farming sector. Who would have thought it? And now WoW has more than 2 million players worldwide, so yah boo sucks to SOE. No really, yah boo sucks.
With this rapid growth, we expanded our operations from 48 realms at launch in the U.S. to over 450 worldwide. Let’s hope those overclocked P3s hold out. Anyways, with this rate of expansion I think it’s safe for me to say that Bill Gates is a NoOb. Now, the introduction of hundreds of new realms caused some growing pains, and we experienced some stability issues with our realms in the months after launch. Well, to be honest there are central African countries that are more stable than our servers, and it took us longer to fix the problems than the gestation period of a Tauren. But our realms are now stable, and we are concentrating on providing consistent content patches to our players. Even if it is stuff that was promised at launch.
On the customer-service end, we have expanded our 24/7 in-game customer service staff (GMs) in all regions since launch. World of Warcraft now employs more than 550 GMs worldwide. Some of them even have experience in the gaming industry. And when she gets back from maternity leave we plan to have her train the others. Along with assisting players with in-game problems, these GMs also randomly seek out and ban the accounts of people in guilds doing things they don’t understand. Our community websites are moderated by regional teams of community managers who are there to improve the quality of the game experience for everyone. Except for the Blackrock forums, which – to be frank – scare us.
We’ve also been hard at work delivering great new content updates for the game. Since release, we have introduced four major updates, nine minor updates, and fourteen major bugs. Thanks to these achievements, customers have had the opportunity to experience:
• Our newly released Battlegrounds. Warsong Gulch, a frenetic 10-vs.-10 “capture the flag”-style Battleground which is bugged not to provide rewards, and Alterac Valley, an epic-scale PvE battle for dominance against guard zergs.
• So-called ‘World Events’ to provide distractions from pressing issues.
• Many improvements to the game’s user interface most of which have been available in the mod’ing community for months.
• Over 600 new items, including new professions, recipes, epic mounts, and raid sets. Of course, if you’re a caster you couldn’t be more screwed if you were standing on a street corner in Hunts Point, NY, NY.
• Over 200 new monsters. All of whom use existing skins.
• 12 new flight paths to places you don’t want to go.
• Numerous new class abilities and class-balance adjustments based on the Dev teams experiences of playing Shamans and Paladins.
• Improvements to many of the dungeons already in the game, such as Scholomance, Stratholme, and Blackrock Spire. A party of Teletubbies should now be able to complete them.
Some of our upcoming plans have already been mentioned on our community site. For example, in our next major update, we will be releasing Blackwing Lair, yet another fire heavy dungeon, where you will be able to battle against the epic dragon Nefarian after fighting through five hours of time-wasting trash mobs. Outside of dungeons, we want to continue adding new world events, such as a carnival that will take place in Mulgore and Elwynn forest. Your /dance emotes will bring new meaning to your play experience when done in the vicinity of the Maypole. The RPing possibilities are simply endless. I also wanted to let players know that an expansion is in the works, and we’ll release details as soon as our cash flow requires it.
These are but some of the things you can expect over the coming decade. There is so much to speak of, but Bill Roper left and we’re still kind of clueless. I also hope that amongst this fluff I haven’t given away anything substantial about the future in case we’re expected to deliver a feature on time and bug-free. Thanks again for your being a payer, and continuing to suspend your sense of disbelief when log into Azeroth!
Niet alleen die hoorntjes, die kleuren....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:17 schreef Leshy het volgende:
Alle reacties die ik tot nu toe over Felheart heb gehoord zijn positief geweest. Maar god, die hoorntjes
Idd, voor zo'n ''evil'' clas zie je er met dat apepakje uit als een gay Bassie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet alleen die hoorntjes, die kleuren....
Waarom nou niet gewoon ZWART, wat hoort bij een duistere class als een Warlock.....
idd, ik heb om die reden maar Deathbone set genomen. Goeie magic resistances, vrij sterk in andere opzichten, extra defense skill, good times.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:19 schreef Chevalric het volgende:
ik vind het eigenlijk wel meevallen, alleen die hoorntjes op het hoofd moeten weg. De kleuren combi vind ik wel stoer. Maar goed, ik speel een paladin, dus ik vind qua looks alles beter dan Lightforge
Tja, het ziet er mooi uit, maar qua stats heb ik toch liever lightforge.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:39 schreef Speth het volgende:
[..]
idd, ik heb om die reden maar Deathbone set genomen. Goeie magic resistances, vrij sterk in andere opzichten, extra defense skill, good times.
100 tegen 100 = server crash = nee dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef InnocentFR het volgende:
Heeft iemand wat pics voor mij van mass pvp, 100 tegen 100 ofzo, en hebben jullie ook zoiets als castle sieges?
Wat is je max lvl die je kan halen met wow? Bestaan er ook subclasses?
quote:1. Hotfix Post Maintenance | 6/28/2005 10:39:04 AM PDT
Monsters 3+ levels higher than the attacking player were resisting spells at a greater rate than intended. This has been addressed, and players will now be able to land spells with greater success.
Subclasses heb je bij lineage2, als je dan lvl 75 bent kan je weer andere subclass maken op die char en dan van 40 naar 75 lvlen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
100 tegen 100 = server crash = nee dus
Castle siege kan, aleen tis meer hoofdsteden van alliance of horde aanvallen dus,
maar dat is dan Lag / Server crash = niet leuk
lvl 60 is het max, wat bedoel je met subclasses?
World server is down denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
jongens hebben jullie dit ook?
ik kan zins een half uurtje niet meer connection maken er staat unable to connect maar ik ben op internet
Nee, gewoon zeer traag.quote:
Mja daarom wacht ik al een uurquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:47 schreef Speth het volgende:
Authentication servers zijn down staat nu op de site, zal wel snel opgelost zijn.
quote:
quote:Authentication Server Down
28/06/2005
Due to unforeseen technical difficulties, the authentication server is currently unavailable, preventing from logging into the game, the World of Warcraft Forums, and Account Management. Our technical team is working on solving the issue; we will inform you as soon as the problem has been fixed.
Thank you for your understanding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |