Normaal onderhoud, patch updates voor de volgende patch zijn vandaag pas bekend gemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:07 schreef bupatH het volgende:
patch geloof ik
lijkt me niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef 80-jb-gl het volgende:
is het eigenlijk illigaal om hier items aan te bieden?! voor mensen op dezelfde server?!
:s
pssssssssstquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:03 schreef 80-jb-gl het volgende:
opzich wel interessant om daar een topique over te maken![]()
![]()
graag meer meningen hierover!![]()
ah...tres bienquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
pssssssssst
http://www.wowheaven.net/deathwing/
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:08 schreef Goozze het volgende:
Hehe, komt ie weer hoor
Als iedereen er zo over denkt wordt het nooit wat nee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef 80-jb-gl het volgende:
maar heb ff snel gekeken maar is niet echt veel soepsdenk dat dit forum iets frequenter bezocht wordt en daarom ook stukken interessanter is voor menigeen
Mja, ik heb dat ook es een keer bekeken, de enige die op die hele thread zitte te lullen zijn die Fay en Stanz. Met Fay heb ik een keer in een groep gezeten...niet echt onder de indruk. En die Stanz heeft nou een Allience char gemaakt en gaat ie de hele dag een beetje stoer lopen lullen voor de AH, vind em maar een triest mannetje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over denkt wordt het nooit wat nee.
Aan de andere kant heb ik daar wel Robe of Winter Night tailors gevonden, dus...
En op de wow-europe fora, in de PvP sectie is alweer het 7e deel van de Deathwing Realm thread bezig, misschien daar even kijken ?
Heeft ie een aliance char aangemaakt ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Goozze het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat ook es een keer bekeken, de enige die op die hele thread zitte te lullen zijn die Fay en Stanz. Met Fay heb ik een keer in een groep gezeten...niet echt onder de indruk. En die Stanz heeft nou een Allience char gemaakt en gaat ie de hele dag een beetje stoer lopen lullen voor de AH, vind em maar een triest mannetje.
Inderdaad, al moet iedereen dat voor zichzelf weten natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:03 schreef Goozze het volgende:
Als je binnen 1 week al lvl 60 bent dan heb je gewoon geen leven volgens mij
true.....trouwens ffquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:03 schreef Goozze het volgende:
Als je binnen 1 week al lvl 60 bent dan heb je gewoon geen leven volgens mij
Idd, dat is die Exhalted Champions ook voor guild. Vind et wel lachen dat ik bijna elke dag een /w van een van hun leden krijg of ik aub hun guild join en elke keer moet ik ze weer teleurstellenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, al moet iedereen dat voor zichzelf weten natuurlijk.
Ik irriteer me vooral aan dat stoere gedoe van bepaalde guilds en luitjes, die dan net doen of ze de allerbeste zijn omdat ze bv. Lucifron in MC al hebben doodgemaakt....
Goed van je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:34 schreef Goozze het volgende:
[..]
Idd, dat is die Exhalted Champions ook voor guild. Vind et wel lachen dat ik bijna elke dag een /w van een van hun leden krijg of ik aub hun guild join en elke keer moet ik ze weer teleurstellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |