Wat Viperdesign zegt dus...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:14 schreef Viperdesign het volgende:
Geintjes zouden niet ten koste van anderen moeten gaan.
Soms wel, mensen moeten zichzelf hier niet zo verdomd serieus nemen soms.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:14 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
lucht te helder enzo iddquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Leuk maar een beetje nep. Het is allemaal net wat té mooi.![]()
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef nozem het volgende:
Ontopic: Ik heb ben de grootste schwanz van jullie allemaal!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:
Soms wel, mensen moeten zichzelf hier niet zo verdomd serieus nemen soms.
Ah ok, let me guess, dit moet dan het 'ik projecteer mijn eigen onzekerheid op anderen-facet' zijn.quote:Singlezijn kent vele facetten BE.
Voel ik me momenteel nog te brak voorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Moet jij niet in een park zitten?.
Whatever,quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Begin jij nou even niet over dingen serieus nemen...
Ah ok, let me guess, dit moet dan het 'ik projecteer mijn eigen onzekerheid op anderen-facet' zijn.
Damn... even gemist, my bad...
Te brak? op dinsdagmiddag? Gisterenavond aan de drank gezeten ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voel ik me momenteel nog te brak voor
jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Te brak? op dinsdagmiddag? Gisterenavond aan de drank gezeten ofzo?
Maandag is inderdaad een ideale dag om je eens flink te bezatten.quote:
Net als dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Maandag is inderdaad een ideale dag om je eens flink te bezatten.
Heyquote:
Ten koste van anderen... Kijk naar mn opmerking... Die is niet hard ofso hoor... Kijk wat er over mij in de OP staat... Stuk harderquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:14 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Drank doet niet aan dagen en tijdstippen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Net als dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.
Zuiplap.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Voel ik me momenteel nog te brak voor
denk het wel de sup teskt inplaats van de sub tekstquote:
Speciaal voor jou opgezetquote:
Alsof ik ga bijhouden hoeveel ik drinkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Maandag is inderdaad een ideale dag om je eens flink te bezatten.
Hoeveel heb je gezopen dan?
nou je hebt in ieder geval zelfkennis, dat kan je niet ontzegt wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Wat een druktemakerij om niks, stel je voor er wordt een keer een geintje ten koste van iemand gemaakt. Nou dat is meteendan.
Eeeehm hoe bedoel je??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Diovarus het volgende:
[..]
denk het wel de sup teskt inplaats van de sub tekst
Ik blijf een amateur bosneger van mequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je het zuipstokje van mij overgenomen, TF?
Dank jequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Speciaal voor jou opgezet
Soms ben ik verbaasd dat zulke dingen een rel kunnen veroorzakenWas niet eens mn bedoeling
![]()
Niet meer. Deed ik wel. Maar ik werd er enorm depressief van. En sinds ik ongeveer gestopt ben gaat het geweldig met me.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:31 schreef nozem het volgende:
Laten we het eens over het drankgebruik gaan hebben ja. Zuipen jullie ook zoveel?
Drank is heel slecht voor je, en vooral op maandag!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik blijf een amateur bosneger van me
jezus ik drink ook weer eens voor het eerst in 2 weken
Ongeveer gestopt....?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet meer. Deed ik wel. Maar ik werd er enorm depressief van. En sinds ik ongeveer gestopt ben gaat het geweldig met me.
Sporadisch.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:31 schreef nozem het volgende:
Laten we het eens over het drankgebruik gaan hebben ja. Zuipen jullie ook zoveel?
Ik geloof er niks van!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Drank is heel slecht voor je, en vooral op maandag!
Ik drink nu nog heel incidenteel, het was echt dagelijks.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ongeveer gestopt....?
Is dat ongeveer t zelfde als een beetje zwanger?
Je drinkt dan in 1 keer ook genoeg voor twee wekenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik blijf een amateur bosneger van me
jezus ik drink ook weer eens voor het eerst in 2 weken
Incidenteel elke dag?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik drink nu nog heel incidenteel, het was echt dagelijks.
Één keer in de zoveel weken. Flink stuk minder dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Incidenteel elke dag?
Dus geen vaste tijden meer?
Incidenteel een flesje wodka door de cornflakes... U know the usual shit...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Incidenteel elke dag?
Jij kan het weten, jij bent er altijd bij tenslottequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Incidenteel elke dag?
Ooow heb ik elke ochtend, je moet je dag toch beetje goed beginnen hequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Incidenteel een flesje wodka door de cornflakes... U know the usual shit...
Helemaal mee eens... Gisteraaf heeft Joey weer eens aan de lambrusco gezeten... Wat is t leven toch mooi als je niet meer helder bentquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ooow heb ik elke ochtend, je moet je dag toch beetje goed beginnen he
Ik ben gisteravond wezen skeeleren, was heerlijk....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Gisteraaf heeft Joey weer eens aan de lambrusco gezeten... Wat is t leven toch mooi als je niet meer helder bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |