Ja, dat dacht ik net ook.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:18 schreef QyRoZ het volgende:
Is het forum van slag?
Gelukkig is het topic bijna vol.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:26 schreef cerror het volgende:
De TT..... zo blijf je single natuurlijk!
Gij mazzelaar.quote:
De volgende TT staat in ieder geval al klaar!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:03 schreef QyRoZ:
meisjes zijn eng.
Jij zou je moeten aanwennen om eerst even op je eigen fotoboekicoon te klikken als je het woord 'kansloos' in de mond wilt nemen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:53 schreef KonnieKipke het volgende:
wat een kansloos kuttopic.
ik vind jou zo stoer!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:53 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat zijn de betere uitspraken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
Jij zou je moeten aanwennen om eerst even op je eigen fotoboekicoon te klikken als je het woord 'kansloos' in de mond wilt nemen.
Ik gok dat je je in 99% van de gevallen bedenkt.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:53 schreef KonnieKipke het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
Jij zou je moeten aanwennen om eerst even op je eigen fotoboekicoon te klikken als je het woord 'kansloos' in de mond wilt nemen.
Ik gok dat je je in 99% van de gevallen bedenkt.
Ja, zeg. Als ik een fotoboek had, was ik veel te kwetsbaar voor kutopmerkingen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:08 schreef Christine:
Dat zijn de betere uitspraken.
Vooral van mensen zonder fotoboek.
Maar jij hebt niet eens een fotoboek nodig om mij 'stakker' te noemen. Dat vind ik dan wel weer inventief.quote:
Kijk kijk...quote:Op woensdag 22 juni 2005 06:31 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. Zometeen een examenzitting vanwege het project. Nou ja, dat overleven we ook wel weer.
En ik heb al mijn tentamens van deze week met ruime voldoendes gehaald
Tsja als we elke dag op jou moeten gaan wachten he..quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:17 schreef Metro2005 het volgende:
Mogguh
heej PieterCK, je bent me voor deze ochtend![]()
en Anthraxx ook al
het gaat niet goed met mij
Heel hard op mijn bek gegaan met skeeleren gisteren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het met onze singles? Met mij gaat alles perfect!
Ja ik las het, das niet zo mooi Pieter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Heel hard op mijn bek gegaan met skeeleren gisteren.
Dus grote schaafwond en zitten gaat ook bijna niet...
Maar verders wel okay
Goed plan jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsja als we elke dag op jou moeten gaan wachten he..
Maar goed ben op kantoor en nu aan de![]()
Op het feit na dat ik me op 4 plekken open heb gehaald met scheren gaat alles perfect hierquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het met onze singles? Met mij gaat alles perfect!
Kee wist niet of je de msn lijst al had bekeken haha...quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik las het, das niet zo mooi Pieter.
Nou volgens mij had ik het gister hier ergens gelezen, maar ik zag het inderdaad ook op msn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee wist niet of je de msn lijst al had bekeken haha...
En heb nog 2 saaie meetings vandaag en nog wel 1 leuke presentatie...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik briefjes mag gaan vouwen![]()
Tot hoelaat werk je dan vandaag??quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:55 schreef PPWB84 het volgende:
goedemorgenzo eens aan t werk en daarna lekker zwemmen!
uitnodigen naar ruim 900 klanten van onsquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Spannende dag vandaag danen wat voor briefjes zijn het??
Hahaha kee, maar wat voor werk doe je normaal of heb je niet echt een taakomschrijvingquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
uitnodigen naar ruim 900 klanten van ons
Noujaa heb ik weer wat te doen![]()
Helpdesk werkquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha kee, maar wat voor werk doe je normaal of heb je niet echt een taakomschrijving
Goed bezig hier zie ik. Klein relletje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Look who's talking.![]()
Meneer de Cooldown Cafe-stakker, stijlloze stakker zelfs.
![]()
Gewoon even iemand op zijn plaats zetten, maar verder vind ik em wel een schatje hoor.quote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik mag weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |