O? Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:59 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
En toch missen ze geen FM-radio.![]()
Alleen de equalizers zijn kut. Maar een audiofiel die zich aan equalizers waagt deugt per definitie niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:02 schreef Tique het volgende:
Als je semi-audiofiel bent waarom heb je dan in godsnaam een iPod?!
Nooit de revieuws gelezen dat de iPod toch eigenlijk best wel een blikkerig geluid heeft?
Het feit dat ze geen speler met een FMradio kopen zou toch genoeg moeten zetten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:05 schreef Geqxon het volgende:
O? Bron?
Ik denk niet dat gemiddelde ipod gebruik op de FM-radio let bij de aanschaf, maar het wel degelijk zouden appricieeren als het op de volgende iPod zou zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het feit dat ze geen speler met een FMradio kopen zou toch genoeg moeten zetten?
Ik denk dat velen het toch echt een nutteloze feature vinden hoor. Je zag toch vroeger ook praktisch geen diskmans met radio?
Mijn iriver iMP-250 en iMP-550 hadden beide radioquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je zag toch vroeger ook praktisch geen diskmans met radio?
Lees het vorige topic nog ffquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:09 schreef Remzz het volgende:
Misschien al lang bekend maar ik zie datde gewone iPod 20 Gig niet meer bestaat. En de Photo 30 gig ook niet meer klopt dat?
Ik luister graag naar muziek zoals de artiest het bedoeld heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:09 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er zo kut aan een Equalizer? Ik bedoel, bij sommige nummers moet ik toch duidelijk ff de bas wat afremmen
Who knows, ik betwijfel het. Apple kennende zal er wel onderzoek naar gedaan zijn en daar zal wel uit zijn gekomen dat het niet zo'n kritieke feature zou zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk niet dat gemiddelde ipod gebruik op de FM-radio let bij de aanschaf, maar het wel degelijk zouden appricieeren als het op de volgende iPod zou zitten
Van alle walkmans met radio die ik vroeger had (Ik geef toe, het was er maar een.quote:Dat er vroeger amper diskmans zonder radio waren lijkt me logisch. Dit kwam nl. doordat een discman geen goede intergratie had mbt. opname. Veel walksmans hadden wel radio, omdat dit perfect geintergreerd kon worden met het opnemen ervan
Apprecieren ja. Daar kan ik me wat bij voorstellen maar ze zullen de FM-radio heus niet missen anders hadden ze wel een iriver of Creative gekocht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gemiddelde ipod gebruik op de FM-radio let bij de aanschaf, maar het wel degelijk zouden appricieeren als het op de volgende iPod zou zitten
Jawel, heel veel reviews zelfs. Daarin werd de iPod juist geprezen om zijn geluidskwaliteit. Jij hebt het waarschijnlijk over de oordopjes; die zijn wel blikkerig ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:02 schreef Tique het volgende:
Als je semi-audiofiel bent waarom heb je dan in godsnaam een iPod?!
Nooit de revieuws gelezen dat de iPod toch eigenlijk best wel een blikkerig geluid heeft?
Krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik luister graag naar muziek zoals de artiest het bedoeld heeft.
Ik vind die iTunes New Music Tuesday anders wel handig hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:14 schreef nietzman het volgende:
Dan luister ik nu nog liever naar Podcasts, en dat vind ik al suf..
Ah, zoiets heb ik hier ook nog liggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:12 schreef blrrrt het volgende:
Mijn iriver iMP-250 en iMP-550 hadden beide radio![]()
Que?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik zeg toch ook GEEN. leer lezen jij.
Had je zoiets, of die specifieke spelers?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, zoiets heb ik hier ook nog liggen.
Maar daar moest je ook wel, omdat de batterijen zo snel leeg was en m'n loopwerk zo vlot aan gort was..
De muziek die is opgenomen lijkt mij in eerste instantie om thuis te beluisteren. Alle optimalisatie hoort in de studio te gebeuren en daar moet je zelf vanaf blijven, vind ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer.
Volgens mij heeft een artiest zijn muziek in eerste instantie bedoelt om live te horen. Live zit je echt in de muziek met een diepe bas en ruime klanken.
Laat SRS-WOW nou net die diepe bas weergeven en ruimte creëren
Nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik wilde iets typen maar doe het maar niet...
Nou Q?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:18 schreef nietzman het volgende:
Que?
Daarom ben jij tof. Maar hij had ook een Q in z'n naam, dus ik denk: Ik verwar het knulletje even.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:34 schreef QyRoZ het volgende:.
Er is maar één Q. De Almachtige. Met een iPod.
Het doel van een equalizer is nog altijd om de muziek aan je gehoor en je oordopjes aan te passen, niet om het anders te laten klinken. DAT is namelijk WEL alvast in de studio gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:19 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
De muziek die is opgenomen lijkt mij in eerste instantie om thuis te beluisteren. Alle optimalisatie hoort in de studio te gebeuren en daar moet je zelf vanaf blijven, vind ik.
Waarom zou je je muziek in godsnaam willen aanpassen. Als je goede oordopjes hebt is er geen aanpassing nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het doel van een equalizer is nog altijd om de muziek aan je gehoor en je oordopjes aan te passen, niet om het anders te laten klinken. DAT is namelijk WEL alvast in de studio gedaan
Die zat idd ook gewoon slecht in elkaar met al die zooi in de klep.quote:
een smart playlist 'nog nooit afgespeelt' met de shuffle aan komt alles een keer langsquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:04 schreef arco_corleone het volgende:
wat voor playlists hebben jullie eigenlijk allemaal in jullie iPod staan? Ik ben die nu even bezig te maken.
Apple I-storequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vanaf vandaag nieuwe I-pods uit
Maar zijn die studentenkortingen online nu hoger dan bij zo'n Apple I-store
Maar waarom nou die 30 GB versie eruit??? 20 is net te klein, en 60 eigenlijk weer veel te grootquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vanaf vandaag nieuwe I-pods uit
Maar zijn die studentenkortingen online nu hoger dan bij zo'n Apple I-store
smart playlist 'nog nooit afgespeelt'? Zit die functie ook op de iPod mini?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
een smart playlist 'nog nooit afgespeelt' met de shuffle aan komt alles een keer langs
Ja je kunt allerlei soorten smart playlisten samenstellen dat is er 1 van.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:07 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
smart playlist 'nog nooit afgespeelt'? Zit die functie ook op de iPod mini?
oja, klopt. In itunes, dat heb ik wel gezien ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja je kunt allerlei soorten smart playlisten samenstellen dat is er 1 van.
In kleur als in normale I-pod kleurenschermquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
oja, klopt. In itunes, dat heb ik wel gezien ja.
Ik las zojuist dit. http://www.nu.nl/news/548288/132/iPod_voortaan_in_kleur.html
Alle iPod's in kleur. Bedoelen ze daar dan niet de iPod mini mee, of komt die dan ook in kleur? Dat zou wel jammer zijn nu ik hem pas gekocht heb.
Ow zou het niet weten net wat besteld met volgensmij 8%, via de online store.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In kleur als in kleurenscherm
Trouwens de online studentenkorting is 8% i.p.v 6% in de plaatselijke Applestore in buurt.
Waarom is 20 gig nou weer te kleinquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:47 schreef BoomBoom het volgende:
[..]
Maar waarom nou die 30 GB versie eruit??? 20 is net te klein, en 60 eigenlijk weer veel te groot![]()
Plus dat die dan best heet wordquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je hem echt als hdd wilt gebruiken, dan zou ik haast denken dat 30gb ook te klein is..
'k was eerder van plan hem in de slaolie te leggenquote:
YouMac is de Apple-store in Eindhoven, die heeft de 30Gb-versie al offline gehaald van de website (net als de Apple home-page). En in de winkel vertelden ze zonder blikken of blozen dattie er niet meer was....quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef Geqxon het volgende:
Geloof me, de 30GB worden nog gewoon verkocht tot alles op is
Probeer het eens bij de apple store!
Ik ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wil een iPod.
Is het niet nog steeds de 4e generatie?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gisteren de nieuwe 5G 20 Gig Ipod besteld
Maar wel sexy.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef nietzman het volgende:
De nieuwe iPods zijn nog steeds van de 4e generatie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |