Plus dat die dan best heet wordquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je hem echt als hdd wilt gebruiken, dan zou ik haast denken dat 30gb ook te klein is..
'k was eerder van plan hem in de slaolie te leggenquote:
YouMac is de Apple-store in Eindhoven, die heeft de 30Gb-versie al offline gehaald van de website (net als de Apple home-page). En in de winkel vertelden ze zonder blikken of blozen dattie er niet meer was....quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef Geqxon het volgende:
Geloof me, de 30GB worden nog gewoon verkocht tot alles op is
Probeer het eens bij de apple store!
Ik ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wil een iPod.
Is het niet nog steeds de 4e generatie?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gisteren de nieuwe 5G 20 Gig Ipod besteld
Maar wel sexy.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef nietzman het volgende:
De nieuwe iPods zijn nog steeds van de 4e generatie..
Klopt, dan komt er een mannetje kijken of je op kamers woont, en of je er een puinhoop van maakt. Als je kamer helemaal netjes is, wantrouwen ze je vaak en gaan ze bij je rector langsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gaan ze trouwens nog controleren of je student bent, als je je iPod via de Apple online store voor onderwijs gekocht hebt
Huh, hoe laad je hem normaal op dan? Stekker in stopcontact met witte kabeltje eraan neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:02 schreef Lu_uK het volgende:
Ik ga morge op vakantie en nu wil ik een stekker kopen zodat ik mijn mini op de camping op kan laden. Het is in nederland. Wat kan ik het beste kopen? de Dock of dat andere ding, die stekker zegmaar. Wat is het verschil er tussen en de prijs?
Ik vind het blauw wat fel, of ligt dat aan mij? Vergeleken met de andere kleuren springt de blauwe editie er een beetje uit op een aparte manier.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef truSteh het volgende:
Ik heb me mini blauw 4gb binnen.. wat een heerlijk ding![]()
De reislader is wel lekker handigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:02 schreef Lu_uK het volgende:
Ik ga morge op vakantie en nu wil ik een stekker kopen zodat ik mijn mini op de camping op kan laden. Het is in nederland. Wat kan ik het beste kopen? de Dock of dat andere ding, die stekker zegmaar. Wat is het verschil er tussen en de prijs?
ik denk ook zeker dat het wel erg gaaf kan worden. nu zijn het volgens mij vooral dingen alks het nieuws, gadgets, technologie en dat soort dingen..... dat hoor toch liever niet op mijn iPod...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef Agiath het volgende:
Iemand als die podcast geprobeert? ik vind het tot nu toe maar vaag...maar het kan best leuk worden (denk aan cabaret enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |