Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:23 schreef girllover het volgende:
1) Zo'n iPod mini, is dat wat?
Heel makkelijk.quote:2) Hoe makkelijk is het om muziek op zo'n iPod te zetten
quote:en op welke site kun je dat het beste doen?
Oh, die derde was blijkbaar een domme vraag.quote:
Persoonlijk zou ik voor de iRiver H10 gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:23 schreef girllover het volgende:
Twee kleine vragen:
1) Zo'n iPod mini, is dat wat?
Bij een iPod moet je, voor zover ik weet, iTunes gebruiken om je muziek erop te krijgen. De iRiver wordt herkend als extra hardeschrijf en kan je het er zo naartoe slepen. Gebruik je liever een programma, dan kan je zowel windows media player 10 als iRiver plus gebruiken.quote:2) Hoe makkelijk is het om muziek op zo'n iPod te zetten en op welke site kun je dat het beste doen?
Domme vragen bestaan niet hèquote:Oh, die derde was blijkbaar een domme vraag.Ik dacht dat er een speciale site was waar je als iPod-bezitter liedjes kon downloaden.
Oké, bedankt!quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor de iRiver H10 gaan.
[..]
Bij een iPod moet je, voor zover ik weet, iTunes gebruiken om je muziek erop te krijgen. De iRiver wordt herkend als extra hardeschrijf en kan je het er zo naartoe slepen. Gebruik je liever een programma, dan kan je zowel windows media player 10 als iRiver plus gebruiken.
[..]
Domme vragen bestaan niet hè
De site die jij bedoelt is iTunes. Dit programma gebruik je om je muziek te beheren, op je speler te zetten en je kan er idd ook muziek downloaden. Dat downloaden kost je alleen wel geld.
35quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben trouwens even te lui om te kijken > Hoe duur is een remote (zo'n simpele met 5 knopjes)?
APPLE iPodquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:50 schreef Geqxon het volgende:
Mijn broer vind dat IETS te duur
Man, dat zijn wat switches, wat draadjes en wat rubbertjes en een PCB met de productiekosten van (als ik het zou maken dan) 3,50 euro
35 Euro? Tsjonge...quote:
stel keniaanse kinderen vonden het leuk om er af en toe naar te luisteren, opzich geen probleem, maar dan moeten ze hem niet laten vallenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:36 schreef Blackpanter het volgende:
wat heb je er mee gedaan? een olifant er op gezet
Maar daar zit toch een display in?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:56 schreef blrrrt het volgende:
De remote van de iRiver H10 is ook 33 euro trouwens
En dat viel onder de Apple-garantie?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:20 schreef neusaap het volgende:
[..]
stel keniaanse kinderen vonden het leuk om er af en toe naar te luisteren, opzich geen probleem, maar dan moeten ze hem niet laten vallen
daarnaast zat het hele ding vol met zand waardoor de draaiknop bijna niet meer reageerde
Maar een oplader, zit die standaard bij de iPod mini of moet je die er apart bij kopen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:48 schreef Devlinsect het volgende:
Zie mijn vorige post een pagina terug. Is goedkoper dan 35 euro
Gefleliciteerd met het slagen en met je iPod mini. Waar heb je hem gekocht en voor hoeveel?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef renz0r het volgende:
Feliciteer mij maar, ik heb een i-pod mini
Met als extra: Beschermhoes, adapter en 1 jaar extra garantie.
Dit zijn nou leuke cadeaus om te kopen van het geld dat je hebt gekregen voor het slagen incl een bijdrage van mn ouders
Weet jij hem dan ergens te vinden voor 170 (en is dat met of zonder oplader)?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:20 schreef Koewam het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet voor meer dan 170...
Oh, bedankt. Maar volgens mij hebben ze alleen een groene.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef Koewam het volgende:
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=309066&cks=ASS&assoc=C6FD5781-1217-49AF-8351-F5BA09514C51
159 ZelfsIk geloof wel dat er een oplader bijzit, weet het niet zeker.
Nee hoor...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef girllover het volgende:
Oh, bedankt. Maar volgens mij hebben ze alleen een groene.![]()
Oh, sorry, maar zijn ze nu met of zonder oplader (ik zal het verder niet meer vragen).quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Nee hoor...
Alleen de blauwe en zilvere uitvoeringen zijn 10 euro duurder...
Je kunt gewoon een playlist maken en daar alles inknikkeren toch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:54 schreef renz0r het volgende:
Is het ook mogelijk dat je naast albums e.d 1 lange playlist hebt op je ipod, net zoals op een simpele mp3speler.
Waar kan ik dat bij itunes doen?
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:48 schreef Devlinsect het volgende:
Zie mijn vorige post een pagina terug. Is goedkoper dan 35 euro
Dat is 1e generatie met 8 uur batterij, dat zie je aan de grijze knopjesquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef Koewam het volgende:
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=309066&cks=ASS&assoc=C6FD5781-1217-49AF-8351-F5BA09514C51
159 ZelfsIk geloof wel dat er een oplader bijzit, weet het niet zeker.
Waarom denken jullie allemaal dat de H10 goedkoper is?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:54 schreef Koewam het volgende:
Maareuh heiligschennis, Neem een goekoper alternatief joh, als een iRiver
1ste is idd 19 euro en de 2de 20quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:55 schreef Geqxon het volgende:
http://www.acesdirect.nl/redir.php3?pg=productspecificatie&prodid=130863
En de accu (a 17,50):
http://www.pcone.nl/redir.cgi?page=index.html&what=ice.cgi&by=ice.cgi?a_ssrp=1&d_word=2BP009-CMSR02
Toch allemaal wat goedkoper dan bij mr. Jobs
HAHAHA loop je daarmee over straatquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Nope
[afbeelding]
(ook in het zwart verkrijgbaar)
UH? Staat dan ook de EQ op je iPod per nummer anders inegsteld??quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:57 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb de EQ instellingen per 'Genre' ingedeeld bij iTunes, dus rock zet ik op rock, hip-hop op hip-hop ed. Dan verander ik er verder niks meer aan.
alleen pubers maken zich druk over hoe anderen over hun denkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:53 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
HAHAHA loop je daarmee over straat![]()
Poep op je hoofd? Allemaal best?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen pubers maken zich druk over hoe anderen over hun denken![]()
Als er een accesoire kapot is (oordopjes) dan krijg je binnen 2 dagen nieuwe.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Zozo, en tonks had het over 2 dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |