nou die zaten er best tussen, je moet alleen ff zoekenquote:
Hup, ga pauze houden.!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ok ik ga strak met pauze en als ik terugkom van pauze ga ik aan mijn verslag werken.
ondertussen geen geslowchat hierzo, want anders wordt hij gesloten en weten jullie niet of ik het nog af heb gekregen.
-edit- sorry klagen dat ik het weer niet af heb gekregen
dan open je toch een deel 2 het vervolg en als lapo hier een cliffhangerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ok ik ga strak met pauze en als ik terugkom van pauze ga ik aan mijn verslag werken.
ondertussen geen geslowchat hierzo, want anders wordt hij gesloten en weten jullie niet of ik het nog af heb gekregen.
succesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik mis lingoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja, ik mis iedereen.. en de onzin en de grapjes..![]()
succesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo, ik ben terug van mijn pauze en ga nu hard aan het werk
en ik ben er nogquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
yvonne is bans aan het uitdelen, sj en houniet allebei een week weg, geitje 48 uur [afbeelding]
waarom zijn ze gebanned?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
yvonne is bans aan het uitdelen, sj en houniet allebei een week weg, geitje 48 uur [afbeelding]
voor hoelang? ik zal ook nog wel in m'n proeftijd zittenquote:
log dan gewoon uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
kijk nu word ik hierdoor weer afgeleidt![]()
nu ga ik echt werken
zal 't zo in de sc van us vragen, yvonne is daar toch en was ookal aan 't bannen dusse..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:56 schreef DeTolk het volgende:
Kunnen we em niet laten bannen ?
pas maar op straks moet je fisherke weer van stal halen!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
zal 't zo in de sc van us vragen, yvonne is daar toch en was ookal aan 't bannen dusse..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |