welles, tegen het einde van de middag is hij af (anders misschien morgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar niet 't jouwe want dat komt nooit af
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
welles, tegen het einde van de middag is hij af
misschien, misschien, misschien... wanneer weet je 't zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
welles, tegen het einde van de middag is hij af (anders misschien morgen)
tegen het einde van de middag weet ik of hij vandaag af is of morgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
misschien, misschien, misschien... wanneer weet je 't zeker?
ik gok dat hij morgen nog niet af zal zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
tegen het einde van de middag weet ik of hij vandaag af is of morgen
is het ook omdat je constant ot moet blijven want een slotje is zo gezet bewees buzzer maar weer eens vandaagquote:
quote:
ik hoop het eigenlijk niet, aangezien morgen heel mijn afdeling op cursus is en ik dan in mijn eentje zit. dan komt er natuurlijk helemaal niks meer van, dus ik ga het echt proberen vandaag nog af te krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik gok dat hij morgen nog niet af zal zijn
het is geel en je kan er op stampenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja, ik mis iedereen.. en de onzin en de grapjes..![]()
ga aan het werk danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik hoop het eigenlijk niet, aangezien morgen heel mijn afdeling op cursus is en ik dan in mijn eentje zit. dan komt er natuurlijk helemaal niks meer van, dus ik ga het echt proberen vandaag nog af te krijgen
het is ook geen slowchatgebeuren hier, staat in de FAQ en daar hebben we hier gewoon zin in! als jullie zo graag willen socializen, zoeken jullie de koffiehoek op en gaan jullie daar verder.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
is het ook omdat je constant ot moet blijven want een slotje is zo gezet bewees buzzer maar weer eens vandaag
mr z is flink bezig, Het verbannen van de stagelopers op fok!?quote:
hebben we een koffiehoek op fok! dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is ook geen slowchatgebeuren hier, staat in de FAQ en daar hebben we hier gewoon zin in! als jullie zo graag willen socializen, zoeken jullie de koffiehoek op en gaan jullie daar verder.
![]()
koffiehoek, welk topic is dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is ook geen slowchatgebeuren hier, staat in de FAQ en daar hebben we hier gewoon zin in! als jullie zo graag willen socializen, zoeken jullie de koffiehoek op en gaan jullie daar verder.
![]()
op werk vast wel, en anders creeer je een koffiehoe op msngroups.nl ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
hebben we een koffiehoek op fok! dan?
msngroupsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
op werk vast wel, en anders creeer je een koffiehoe op msngroups.nl ofzo.
voor alle stagiaires van het ROC die last hebben van verslagen maken, ontbrekende werklust en slowchatneigingen![]()
daar hadden we een stage topic overquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
op werk vast wel, en anders creeer je een koffiehoe op msngroups.nl ofzo.
voor alle stagiaires van het ROC die last hebben van verslagen maken, ontbrekende werklust en slowchatneigingen![]()
je hebt gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |