jij bent engquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef achmet het volgende:
komt gewoon omdat we internetverslaafd zijn... had ik maar nooit een computer gekregen...
kunnen we de internetproviders of computermakers niet aanklagen omdat ze ons niet hebben gewaarschuwd voor mogelijke verslavingen en de nadelige gevolgen daarvan op mijn sociale leven? stond echt niet op de verpakking maar er zijn er wel al duizenden...
we maken samen een site waarop we deze mensen aanklagen en hoe meer mensen hoe meer kans we hebben... whos into this?
koekwaus, hoelaat ben je begonnenquote:
Ga je telraam van zolder pakken, jij!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef achmet het volgende:
komt gewoon omdat we internetverslaafd zijn... had ik maar nooit een computer gekregen...
kunnen we de internetproviders of computermakers niet aanklagen omdat ze ons niet hebben gewaarschuwd voor mogelijke verslavingen en de nadelige gevolgen daarvan op mijn sociale leven? stond echt niet op de verpakking maar er zijn er wel al duizenden...
we maken samen een site waarop we deze mensen aanklagen en hoe meer mensen hoe meer kans we hebben... whos into this?
juist, maar heb je die sig van babba al gezien? Dat is ook veelzeggendquote:
als ik er geld mee kan verdienen wil ik mee doenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef achmet het volgende:
effe checkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist, maar heb je die sig van babba al gezien? Dat is ook veelzeggend
*ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:03 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als ik er geld mee kan verdienen wil ik mee doen
nu al wakker?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:03 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als ik er geld mee kan verdienen wil ik mee doen
freak! het is dat ik op mijn stage zit hoor, want anders zat ik echt niet achter mijn pc. ik ga dan liever met vrienden wat drinken in de stad of als het mooi weer is naar strand.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef achmet het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu al wakker?
en jah geld verdienen ermee dan word 't voor mij ook ineens interesant
juist, dus als we babba erbij betrekken maken we vast een kansquote:
we vervelen ons en al m'n topics worden geslotenquote:
hey fishermansfriend ik betrek jullie er nog altijd bij he..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist, dus als we babba erbij betrekken maken we vast een kans
nee dat is waar. we zijn hard aan het klagen. voornamelijk over mijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
we vervelen ons en al m'n topics worden gesloten
ach zolang je er maar geen smeerboel van maakt tijdens 't mtp'enquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:09 schreef achmet het volgende:
[..]
hey fishermansfriend ik betrek jullie er nog altijd bij he..
anders ga ik andere dingen trekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |