netjes, hard gewerkt zo te zienquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
zo ziet het bij mij er ook ongeveer uit![]()
was afgelopen vrijdag eigenlijk klaar. maar ben 2,5 dag ziek geweest, dus moet nog tot morgenmiddagquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou we zijn toch nog met een redelijk aantal over.. hoeniet, goddess, geitje, mrz, kleffde dop, leolinedance kan ik zo al uit m'n hoofd opnoemen
Ja ik zat te scannen op het woord stage, en die waren constant gesloten idd.. totdat ik f op jouw profiel ging kijken waar je uithingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
we vervelen ons en al m'n topics worden gesloten
ik mis fok onderinquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
zo ziet het bij mij er ook ongeveer uit![]()
hahaha, je verwacht dus dat ik wel op fok zitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:13 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik zat te scannen op het woord stage, en die waren constant gesloten idd.. totdat ik f op jouw profiel ging kijken waar je uithing
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
hahaha, je verwacht dus dat ik wel op fok zit
over wie heb je het?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:14 schreef achmet het volgende:
ik kopieer je ondertitel op mijn msn
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
hijs fijn
ik begin hier echt een reputatie te krijgenquote:
die had je bij mij al hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik begin hier echt een reputatie te krijgen
ik had 'm vanochtendquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef IJlien het volgende:
Ik heb trouwens donderdag om 4 uur mn eindgesprek!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben er ook nog steeds mee bezig, maar het schiet echt niet op.
tijdstaten zijn ook vreselijke kutdingen...
fisher, ijlien, houniet, snellejelle, leoline
"helaas moet ik u mededelen dat u stage niet is goedgekeurd en moet u nu het overnieuw doen"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef IJlien het volgende:
Ik heb trouwens donderdag om 4 uur mn eindgesprek!!
zeker als mensen in m'n profiel gaan zoeken waar ik uithangquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
er is een bepaalde aantrekkingskracht tussen de stagiairs undercover
ik heb een voldoende, heb 'm de stagiairs reeks maar niet laten zien.. hij vond al dat ik veel beter konquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb een voldoende, heb 'm de stagiairs reeks maar niet laten zien.. hij vond al dat ik veel beter kon
mja, krijg je he met familie, die kennen je enzoquote:
Stage lopen bij je oomquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, krijg je he met familie, die kennen je enzo
ah idd.. zit nu ook bij tante dus extra oplettenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, krijg je he met familie, die kennen je enzo
och, hij heeft wel gezien dat ik op fok zat maar nooit naar gevraagd wat 't wasquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
ah idd.. zit nu ook bij tante dus extra opletten
Informatie zoeken voor verslagquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
och, hij heeft wel gezien dat ik op fok zat maar nooit naar gevraagd wat 't was
Ja t verschil is dat ik er goed voor betaald krijg dus k zou t nogal lullig vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
och, hij heeft wel gezien dat ik op fok zat maar nooit naar gevraagd wat 't was
vetquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohja, kheb misschien een ubervette afstudeerstage.. bij IBM!![]()
en ik krijg er waardeloos voor betaald maar als ie 't zou weten sta ik ook zo van eeh sorry?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja t verschil is dat ik er goed voor betaald krijg dus k zou t nogal lullig vinden![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohja, kheb misschien een ubervette afstudeerstage.. bij IBM!![]()
een verslag makenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]Weet je ook al wat je er mag gaan doen?
maar niet 't jouwe want dat komt nooit afquote:
Ja idd ook waar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
en ik krijg er waardeloos voor betaald maar als ie 't zou weten sta ik ook zo van eeh sorry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |