Tannis is sowieso niets.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:02 schreef FlowDesign het volgende:
Bij deze wil ik even het Anti-Fellenoord-Tennisclub-Front oprichten.
Beetje alle tennisbanen afhangen, kaffers
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:10 schreef blieblie het volgende:
Tennis is voor kakkerts.
Mijn moeder doet het ook.
Doen je ouders ook aan knikkeren voor luie mensen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn ouders doen het... ik begin nu net weer na een pauze van 7 of 8 jaar.
M'n jongste zus doet het zeer sporadisch.
Das een flink leeftijdsverschilquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:38 schreef FlowDesign het volgende:
Nee mijn ouders galfen niet. Mijn broer wel en die is pas 37.![]()
Ik ga slapen peepz. Morgen weer werken
Voor hoelang?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:30 schreef Mtijn het volgende:
Dames oent herrenik kom bij deze even melden dat Eindhoven (en het Eindhoven-topic) er weer een gek bijheeft
Ik heb zojuist de e-mail van vestide gelezen met de bevestiging dat ik naar de Deken van somerenstraat 37C kan verhuizen
Je moeder!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:15 schreef blieblie het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen!!!!????!!!!
5 euroquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:28 schreef Inu het volgende:
En hier vond een of andere domme blonde snol het nodig om aan te bellen omdat ze een fietspomp nodig had... ik SLIEP!! en daarna wilde ze ook nog even een fiets lenensmijn fiets, stommiej
Zal ik de mail forwarden naar je?quote:Op donderdag 23 juni 2005 06:19 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Voor hoelang?
en dat moet je eerst nog zien te bewijzen he![]()
Madagascarquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:41 schreef r8ality het volgende:
I like to move it, move it, i like to move it, move it, you like to... move it!
Ik niet, ben net klaar met het maaien van het gras en het verwijderen van onkruid en zulke werkzaamheden in de achtertuin. Best warm om buiten te werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:15 schreef blieblie het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen!!!!????!!!!
Eerst sproeiers aanzetten, dan pas grasmaaienquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet, ben net klaar met het maaien van het gras en het verwijderen van onkruid en zulke werkzaamheden in de achtertuin. Best warm om buiten te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |