Kom jij es ff lekker 2 uur op mijn zolderkamer vertoeven danquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:07 schreef amaranta het volgende:
Het is nu wel lekker vertoeven....
Ga dan werkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kom jij es ff lekker 2 uur op mijn zolderkamer vertoeven dan. Wedden van niet?
Hmmm, ging dat bij mij ook maar zo. Ik moet er helaas hard voor werken wil ik iets meer geld hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Goed![]()
.
Beetje armMagoe, hopelijk gaat dat vanzelf over
.
Hehe, ik ook...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm, ging dat bij mij ook maar zo. Ik moet er helaas hard voor werken wil ik iets meer geld hebben.
Tja, maar da's ook geen vette hap (tenzij je er zwart bij verdiend, maar dan moet je weer werken).quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hehe, ik ook...
Ik bedoelde ook meer *ff wachten totdat salaris e.d. weer binnen is*.
Al is er in Nederland een systeem gecreeerd waarin een bepaald slag volk toch maandelijks geld krijgt zonder er iets voor te hoeven doen.
Wellicht Thunder Storms, slimboquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:02 schreef blieblie het volgende:
Cool... Vrijdag T-Storms in Eindhoven. Whatever that may be.
Dat bepaalde slag volk wordt in de volksmond wel eens 'Helmonder' genoemd...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Al is er in Nederland een systeem gecreeerd waarin een bepaald slag volk toch maandelijks geld krijgt zonder er iets voor te hoeven doen.
En die gluren ook naar binnen in huizen waar nog geen gordijnen hangen, om te kijken of er nog een monitor staat die ze kunnen jatten en verpatsen voor ¤10.-quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat bepaalde slag volk wordt in de volksmond wel eens 'Helmonder' genoemd...
correctie.. ¤15,- hequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
En die gluren ook naar binnen in huizen waar nog geen gordijnen hangen, om te kijken of er nog een monitor staat die ze kunnen jatten en verpatsen voor ¤10.-
ok.. ¤10,- en een beugelfles Grolschquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |