Kunt ook een DVD-RW krijgen of een ander spel, maar 1 EURO is ook goedquote:
Dan ist als nog ça va bien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zei niet, ik probeer je iets te leren. Dat is heel iets anders.
Ja dah zeg ik, 1 EUROquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kunt ook een DVD-RW krijgen of een ander spel, maar 1 EURO is ook goed
P.S. Het hoeft niet persé morgen, kan ook op een andere dag.
Kan ook. Zie je wel dat je het wel weet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan ist als nog ça va bien.
het gaat goed. Niet "ja, het gaat".
Heb geen MSN (oude stempelquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dah zeg ik, 1 EURO
Voeg mij (zie profiel) en/of Joost anders ff toen aan je MSN dan kun je vragen wanneer er iemand thuis is
Ik heb wel jaren Trillian geinstalleerd gehad, maar aangezien ik nu alleen mijn vrouw als MSN persoon erop zou hebben heb ik de boel er maar af gegooidquote:
SENKS.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:43 schreef FlowDesign het volgende:
Good bizzie Juup.
De DVD ligt op m'n bureau. Het is een paars/roze Arita.
Ik ga nu pitten dus vraag morgen maar ff aan Joost ( r8ality [at] gmail [dot] com )
Als je zelf goed na kunt denken en voor jezelf kunt praten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je t/m 4 havo gehaald hebt bijvoorbeeld.
Is dat niet wat te veel gevraagd voor iemand die MBO moet kunnen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:01 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Als je zelf goed na kunt denken en voor jezelf kunt praten bijvoorbeeld.
![]()
Ik placht hier even een algemene *proest* te doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat niet wat te veel gevraagd voor iemand die MBO moet kunnen?
Zijn alle hbo'ers zo bijdehand?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat niet wat te veel gevraagd voor iemand die MBO moet kunnen?
Hou je mond, pizzabakker!quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik placht hier even een algemene *proest* te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |