Heb vandaag GTA SA, Goldeneye voor de N64 en Jurassic Park 2 en Killer Instinct voor de SNES binnengekregenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
HIERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!
Ben hem aan het downloaden en zou vannacht binnen moeten zijn.
Ben benieuwd.
Ben nu Batman Begins aan het spelenen Project Snowblind
Area51 is ook minder.
Doom3 voor Xbox is leuk.
Splintercell CT is gaaf.
Forza is niets.
Halo 1 en 2 zijn gaaf (al was 1 beter)
DeusEx2 was goed
Timesplitters is goed
enz..
GoldenEye zuigt zwaar vind ik. Heb het 2 levels gespeeld hier en daarna gedelete.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:34 schreef febster het volgende:
[..]
Heb vandaag GTA SA, Goldeneye voor de N64 en Jurassic Park 2 en Killer Instinct voor de SNES binnengekregen
Voor de XBOX of PC?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:28 schreef Juup© het volgende:
Ben nu Medal_of_Honor_European_Assault aan het downloaden.
(C'est bien, et tu) Dat is goed, en jij?quote:
Waar?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou uhhh je kunt 'm morgen op komen halen bijvoorbeeld?
Adelaertstraat 29quote:
Wijst naar toetsenbord en geeft hem/haar de schuld.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
(C'est bien, et tu) Dat is goed, en jij?
Zeker niet zo goed opgelet bij Frans?
half 5 smiddags komtie ongeveer zijn nest uit?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Adelaertstraat 29
Moet je ff aan Joost vragen hoe laat het kan 'middags want ik ben morgen werken in Roosendaal.
Wat wenst u er voor te hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Adelaertstraat 29
Moet je ff aan Joost vragen hoe laat het kan 's middags want ik ben morgen werken in Roosendaal.
het is: Ca va bien? Oui, ca va.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wijst naar toetsenbord en geeft hem/haar de schuld.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
half 5 smiddags komtie ongeveer zijn nest uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |