Fiëst del Solquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:28 schreef gazylady2 het volgende:
Weekend, en waar is de zon??????
Ga het vanavond over de vakantie hebben.. dus nog niet neequote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb straks personeelsfeest..eerst naar chillburg en vanavond eindigen in ehv
verder schilderen en wat dingen aan mijn auto...
verder nog weinig plannen..ideeën?
jij plannen?
Hè wat jammer nouquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:35 schreef ArTiC het volgende:
nee..ik ga niet zwemmen bij de tongelreep gazy
Goh, verrassendquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:40 schreef r8ality het volgende:
Werken en kansloos Apfelkorn zuipen bij de Stunt.
sjongejongequote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Verder zijn er zoals Artic ook al zij te veel verhalen om op te
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Klote he! ging jij daar anders hene?
Je mag wel gewoon piemel zeggen hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:33 schreef blieblie het volgende:
Der loopt hier een kerel in de winkel met een spijkerbroek aan die zo strak zit als een legging.
Damn... dat doet pijn aan jeeeeeh..... zaakje.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:57 schreef ArTiC het volgende:
en als er iemand hier een bord voor zijn hoofd heeft ben ik het normaal gesproken wel btw
Ervaring mee dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:33 schreef blieblie het volgende:
Der loopt hier een kerel in de winkel met een spijkerbroek aan die zo strak zit als een legging.
Damn... dat doet pijn aan jeeeeeh..... zaakje.
doe dat dan, gooi je pc uit het raam en ga...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:00 schreef Juup© het volgende:
Ik wil ook stappen en veel plezier maken, en lekkere drankjes drinken.
Alles waar 1 hoer of meer woont is voor mij al een hoerenbuurtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:56 schreef blieblie het volgende:
Goodevening...
Ik weet trouwens nu wat je bedoelde met de hoerenbuurt Anthraxx.
Mijn studentenhuis stond een paar deuren verder naast een hoerentent. Magoe, dat was 1 hoerentent in de hele buurt. Dan ist nie gelijk een hoerenbuurt hé.
Oef... moet je niet naar Eindhoven komen....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles waar 1 hoer of meer woont is voor mij al een hoerenbuurt
Ach hoeren kunnen best gezellig zijn, hé Linda?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles waar 1 hoer of meer woont is voor mij al een hoerenbuurt
Kan niet, heb verantwoordelijkheden e.d.. En mijn pc mik ik al helemaal niet het raam uitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:38 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
doe dat dan, gooi je pc uit het raam en ga...
Ik ken maar een Linda in het eindhoventopic.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ach hoeren kunnen best gezellig zijn, hé Linda?
Ja laat maar, ik zever maar watquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ken maar een Linda in het eindhoventopic.
Verantwoordelijkheden? DuchessX (ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan niet, heb verantwoordelijkheden e.d.. En mijn pc mik ik al helemaal niet het raam uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |