Ben een paar maandjes geleden daar nog geweest, in het binnebad dus he. Heb er even speciaal op de buitenlanders gelet gezien al die turken- en aanrandingsverhalen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
a) de helft van alle mensen die ik ken en er waren komen terug met slechte verhalen over het zwembad/personeel zelf...
b) een te groot deel heeft daar mot gehad met bepaalde bevolkingsgroepen...mijn toenmalige vriendinnetje is er zelfs zowat aangerand
c) heb je nou al rood haar?
dus geen vooroordelen maar ik oordeel op consumentenbeoordelingen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:05 schreef r8ality het volgende:
Jezus, wat heb ik een hekel aan mensen met een politiek correcte betonnen plaat voor hun hoofd.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:46 schreef blieblie het volgende:
En thuis!
Godverdegodver... De heenweg ging stukken sneller en makkelijker.
Om 1 uur snachts ronddolen in Nederwetten terwijl je van Stiphout naar Eindhoven probeert te fietsen is nie grappig.
Expanding your horizon?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:46 schreef blieblie het volgende:
En thuis!
Godverdegodver... De heenweg ging stukken sneller en makkelijker.
Om 1 uur snachts ronddolen in Nederwetten terwijl je van Stiphout naar Eindhoven probeert te fietsen is nie grappig.
I-D-E-M D-I-T-Oquote:
dude..waarom ga je ook over gerwen...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:48 schreef blieblie het volgende:
Ow... en dat stuk van Stiphout naar Gerwen is wel absurd donker.
Tuurlijk. Ik ben er lang geleden 2 keer geweest ofzo maar toen hoefde je echt niet in het bubbelbad te gaan ofzo tenzij je ruzie wilde met 20 Marokkanen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:04 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ben een paar maandjes geleden daar nog geweest, in het binnebad dus he. Heb er even speciaal op de buitenlanders gelet gezien al die turken- en aanrandingsverhalen...
Sorry, maar IK heb dus maar een paar buitenlanders gezien, 1/6e deel gok ik, heb me totaal niet onveilig gevoeld of een flauwe opmerking naar m'n hoofd gekregen..
(en de laatste keer dat ik dit wel meegemaakt heb is in het zwembad in valkenswaard door 2 nederlandse jongens)
En vaak de mensen met dieverhalen zijn er zelf misschien nog niet eens geweest de laatste tijd. Zo artic en flow, hoop dat jullie dát ook een beetje snappen.
maja. en ja artic rood![]()
ik kan me voorstellen dat mensen bij een zwembad met slechte reputatie niet wekelijks gaan kijken of de situatie verbeterd is...als het nu echt beter is dan ebben de slechte ervaringen vanzelf weg toch..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:04 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ben een paar maandjes geleden daar nog geweest, in het binnebad dus he. Heb er even speciaal op de buitenlanders gelet gezien al die turken- en aanrandingsverhalen...
Sorry, maar IK heb dus maar een paar buitenlanders gezien, 1/6e deel gok ik, heb me totaal niet onveilig gevoeld of een flauwe opmerking naar m'n hoofd gekregen..
(en de laatste keer dat ik dit wel meegemaakt heb is in het zwembad in valkenswaard door 2 nederlandse jongens)
En vaak de mensen met dieverhalen zijn er zelf misschien nog niet eens geweest de laatste tijd. Zo artic en flow, hoop dat jullie dát ook een beetje snappen.
maja. en ja artic rood![]()
Hij had geen licht op z'n fiets en die weg door het bos is niet verlicht, vandaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..waarom ga je ook over gerwen...
je gaat vanauit stiphout langs het kamp af door het bos direct naar nuenen, dwars door het centrum van nuenen zo de sterrenlaan op.
Hij zal wel bezopen geweest zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij had geen licht op z'n fiets en die weg door het bos is niet verlicht, vandaar.
Dat heb ik op de heenweg gedaan, maar gezien het feit dat ik daar weinig straatverlichting zag en idd lekker studentikoos zonder licht fiets had ik zoiets van... Ik fiets wel langs normale wegen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..waarom ga je ook over gerwen...
je gaat vanauit stiphout langs het kamp af door het bos direct naar nuenen, dwars door het centrum van nuenen zo de sterrenlaan op.
Ja, tijd geleden was dat idd zo.. Maar door het -toen- nieuwe beleid is er veel veranderdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben er lang geleden 2 keer geweest ofzo maar toen hoefde je echt niet in het bubbelbad te gaan ofzo tenzij je ruzie wilde met 20 Marokkanen.![]()
Verder zijn er zoals Artic ook al zij zei te veel verhalen om op te noemen van aanrandingen en bijna-aanrandingen door deze bescherme bevolkingsgroep en dat is niet alleen in de Tongelreep zo, maar in heel veel zwembaden in Nederland.
Die moslims zijn gewoon niet gewend dat vrouwen er zo bij mogen lopen, als ze dat allemaal zien denken ze meteen dat alles mag.
Alsj mah geil is mag allesj
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat mensen bij een zwembad met slechte reputatie niet wekelijks gaan kijken of de situatie verbeterd is...als het nu echt beter is dan ebben de slechte ervaringen vanzelf weg toch..
pics van je haar?![]()
heb straks personeelsfeest..eerst naar chillburg en vanavond eindigen in ehvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |