Zoveel schijfruimte heb ik niet, maar iedereen die em wil moet me maar ff mailen op bovenstaand adres, over een week heb ik tijd zat om aan het kopiëren te gaan dus dan doek ze wel ff op de postquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:19 schreef Zapper het volgende:
Kun je 'm eventueel rippen naar een Video_TS mapje of .iso, en dan in .rar files online tyfen?
Wel een DVD brander, maar geen 4 gig vrij op je harde schijf?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:32 schreef WooZ het volgende:
Zoveel schijfruimte heb ik niet, maar iedereen die em wil moet me maar ff mailen op bovenstaand adres, over een week heb ik tijd zat om aan het kopiëren te gaan dus dan doek ze wel ff op de post
Jawel, maar ik heb Emule ook altijd aanstaan, en als 10 man die DVD willen hebben schiet dat sharen ook niet hard opquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:36 schreef twi het volgende:
Alleen dat interview van C+ met Gomes en Alex is 't geld al waard
[..]
Wel een DVD brander, maar geen 4 gig vrij op je harde schijf?
Dat is goed nieuws, dan pak ik hem daar even uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:41 schreef s0d het volgende:
voor de nieuwsgroep gebruikers onder ons.. ik ga hem volgende week online zetten
/meldt zich ookquote:
RubBrein?quote:netjes kopen jongens en meisjes
is nog nie te zienquote:you've got mail
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
RubBrein?![]()
[..]
is nog nie te zien
Lees net dat de eerste training in het Philips Stadion is, op 7 juli. Kan ik mooi gaan kijken in de vakantie
Inderdaad.quote:
Legaal gebackupde DVDquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
WooZ, het aanbieden van illegaal gebrande spullen waar copyright op zit is niet toegestaan!
net gekocht op dvdforum.nl voor 8 euro, geen geld dacht ik zoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is er hier nog iemand geïnteresseerd in de kampioens dvd van PSV?
mail dan ff naar mail@wouterbekkers.nl
schijfruimte genoeg maar niet daarvoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef Zapper het volgende:
En heb jij toevallig wel 4 GB vrije schijfruimte?![]()
Ik heb er de volle 18 euro voor betaaldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net gekocht op dvdforum.nl voor 8 euro, geen geld dacht ik zo
maar Pascal moet er nog achterkomen dat zijn aankoop als onderzetter is gebruikt door een ajacied die 'm gekregen heeft bij een Canal+ abo...quote:
Whehequote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
maar Pascal moet er nog achterkomen dat zijn aankoop als onderzetter is gebruikt door een ajacied die 'm gekregen heeft bij een Canal+ abo...
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
maar Pascal moet er nog achterkomen dat zijn aankoop als onderzetter is gebruikt door een ajacied die 'm gekregen heeft bij een Canal+ abo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |