abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:26:45 #101
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28186300
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:01 schreef nostra het volgende:

Dat zou moeten kunnen, maar je weet ook net zo goed als ik dat modale eenverdieners de hardst "genaaide" groep in Nederland zijn. Met dat salaris heb je geen recht op huursubsidie, op korting op je aankomende ziektekostenverzekering en op allerhande andere subsidies waar de minder verdienende medemens op mag teren.
Rond m'n twintigste zat ik ook in deze categorie, en ik ben toen spreekwoordelijk half depressief geworden van het idee kinderen op te moeten gaan voeden, omdat me dat financieel volledig onmogelijk leek. Die subsidies e.d. staan dan zo ver van je bed dat je je helemaal niet bewust van het bestaan bent.

Grappig eigenlijk, hoe zo'n eenzijdig beeld voor een compleet vertekend beeld op de werkelijkheid kan zorgen.
Vampire Romance O+
pi_28186406
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:26 schreef MouseOver het volgende:
Grappig eigenlijk, hoe zo'n eenzijdig beeld voor een compleet vertekend beeld op de werkelijkheid kan zorgen.
Tja, maar zo werkt dat toch.
Iemand met een lage opleiding die altijd hard gewerkt heeft met zijn handen, die vindt een salaris van 4.000 per maand een godsvermogen. Iemand die ondernemend is geweest is staat weer niet te kijken van grote pieken, maar ook niet van grote dalen. En de helft van Nederland vindt 2% stijging per jaar normaal op een loontje van 2.200 ofzo en denkt dat dat de echte wereld is.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:41:03 #103
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_28186714
quote:
Realistisch gezien zal het vast veel zijn maar ik weet zeker dat ik er niet tevreden mee zou zijn als ik 26 ben. Zelf wil ik dan in een commerciële functie met flnk wat verantwoordelijk en druk zitten met een salaris van minimaal 3500 euro. Mijn inziens moet je namelijk op die leeftijd even flink werken om hogeriop te komen.
Ik kijk eens in mijn glazen bol...

Je bent begin twintig en zult op je 30ste een burn out hebben.

Dat is dan 10,- voor dit consult of in jouw geval 50,-

[ Bericht 19% gewijzigd door jack4ya op 24-06-2005 10:46:35 ]
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:04:10 #104
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28187312
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:41 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer ja.

alternatief is dat je je dat misschien midden twintig gaat realiseren en het kunt voorkomen
Vampire Romance O+
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:10:32 #105
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28187487
Een vriendin van mij werkt bij een groot accountancykantoor, verdient bakken met geld (wat er overigens ook door haar neus grotendeels doorgaat), maar dan houdt ze nog genoeg over, maar die werkt bijna iedere avond tot 10 uur.......
Daar pas ik dus voor. Waar werk je dan voor?
als het onder water niet kan, kan het nergens
Mijn duiksite http://www.velvetglobedivers.nl
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:16:19 #106
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_28187652
Voor je baas, want zelf heb je geen tijd/puf meer om leuke dingen te doen.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:17:07 #107
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_28187681
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:10 schreef scubagirl het volgende:
wat er overigens ook door haar neus grotendeels doorgaat
erm.... HUH?
pi_28187793
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:10 schreef scubagirl het volgende:
Een vriendin van mij werkt bij een groot accountancykantoor, verdient bakken met geld (wat er overigens ook door haar neus grotendeels doorgaat), maar dan houdt ze nog genoeg over, maar die werkt bijna iedere avond tot 10 uur.......
Daar pas ik dus voor. Waar werk je dan voor?
Als je voor de International afdeling van een grote jongen gaat werken dan kies je daar natuurlijk zelf voor. Bovendien verdient dat echt relatief kut over het algemeen, waar zit ze op, 3 mille per maand ofzo?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:32:28 #109
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28188192
@jack4ya: tja moet toch wat doen om het vol te houden, en tis een feestbeest, dus in de weekenden helemaal los.

@ volgens mij zo rond de 4, belachelijk veel in elk geval, maar gegund hoor, daar niet van.

Idd voor je baas, daar is ze zich ook bewust van hoor. Ze wil rond de 40/45 ofzo stoppen met werken. Tja ik heb zoiets van Carpe Diem, live now not l8ter.
pi_28189504
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:32 schreef scubagirl het volgende:
@ volgens mij zo rond de 4, belachelijk veel in elk geval, maar gegund hoor, daar niet van.
Tja, maar als ze ergens controller wordt verdient ze hetzelfde en met een stuk minder stress.
Friedman on Donahue
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:32:17 #111
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28190391
mmm volgens mij is ze al controller en is ze nu bezig met AA
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:44:31 #112
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_28190790
Anonieme Alcoholisten
pi_28190817
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:32 schreef scubagirl het volgende:
mmm volgens mij is ze al controller en is ze nu bezig met AA
Controller is een functie, geen titel. Nou ja, RC is mogelijk maar okay.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de accountancy lijkt veel te verdienen maar dat dat ten opzichte van het bedrijfsleven wel meevalt. Als ze nog met haar studie bezig is is het wel de place to be trouwens.
Friedman on Donahue
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:18:09 #114
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28192051
hehe, I know... maar om aan te geven dat ze dat al is, maar dat ze nu met AA bezig is voor een betere functie, supervisor ofzo, dan gaan andere voor haar controller spelen
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:30:36 #115
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28192494
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:40 schreef piet_pelle het volgende:
Je moet niet vergelijken met alle andere mensen. Dus ook niet aankomen met "er zijn heel veel mensen die minder hebben."
Dan hebben ze er ook minder voor gedaan. Een lagere opleiding, minder hun best gedaan, nooit gepromoveerd e.d.

Dus als je meer dan modaal verdient en zeker dan gemiddeld als je van de uni. afkomt vind ik het niet bijzonder veel. Tis zeker niet weinig en je mag er ook wel blij mee zijn maar meer willen is niks mis mee en dat moet ook zeker kunnen.

Sommige mensen kiezen een baan omdat ze ervan houden om dat beroep uit te oefenen, dus is het lang niet altijd waar wat je zegt in je reply.

Navy Seals of andere elite-eenheden van het leger doen wel meer dan iemand die alleen gestudeerd heeft en een nette baan heeft en nog meer andere dingen die onder "luxe" gezien kunnen worden. Dus kijk uit met wat je zegt, het leger verdient wel "goed" ook met de extraatjes. Maar minder dan wat jullie zouden verdienen op die leeftijd. Terwijl ik 100% zeker weet dat hun baan intensiever is dan de meeste van jullie hier. Alleen zij houden van hun baan net als jij van jouw baan hou, en dat doet het hem. Maar ga dan niet zeggen dat mensen minder hebben gedaan voor hun werk. (of doen)
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_28192680
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:30 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Sommige mensen kiezen een baan omdat ze ervan houden om dat beroep uit te oefenen, dus is het lang niet altijd waar wat je zegt in je reply.

Navy Seals of andere elite-eenheden van het leger doen wel meer dan iemand die alleen gestudeerd heeft en een nette baan heeft en nog meer andere dingen die onder "luxe" gezien kunnen worden. Dus kijk uit met wat je zegt, het leger verdient wel "goed" ook met de extraatjes. Maar minder dan wat jullie zouden verdienen op die leeftijd. Terwijl ik 100% zeker weet dat hun baan intensiever is dan de meeste van jullie hier. Alleen zij houden van hun baan net als jij van jouw baan hou, en dat doet het hem. Maar ga dan niet zeggen dat mensen minder hebben gedaan voor hun werk. (of doen)
nee, je maakt precis het punt duidelijk. Denk jij dat een navy seal, of dchter bij huis, een BBE'r zomaar ff dat werk gaat doen omdat het zo leuk lijkt. Nee, die moeten er ook hard voor werken. Op hun manier net zo hard als iemand die in het bedrijfsleven een paar K per maand wil hebben. Kern is, je moet er iets voor doen, studie, training etc. Ook een manager vind zijn baan leuk, anders houd je dat gewoon niet vol, net als bij een speciale eenheid horen. Iemand de loopt te klagen dat ie te weinig verdient terwijl ie net soldaat 1e klas weet te halen, moet niet zeiken, die moet er iets voor gaan doen. En ik vraag me echt af of een BBE'r, Marinier etc. met alle toeslagen wel lager zit dan 3K in de maand hoor.
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:40:12 #117
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28192879
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

nee, je maakt precis het punt duidelijk. Denk jij dat een navy seal, of dchter bij huis, een BBE'r zomaar ff dat werk gaat doen omdat het zo leuk lijkt. Nee, die moeten er ook hard voor werken. Op hun manier net zo hard als iemand die in het bedrijfsleven een paar K per maand wil hebben. Kern is, je moet er iets voor doen, studie, training etc. Ook een manager vind zijn baan leuk, anders houd je dat gewoon niet vol, net als bij een speciale eenheid horen. Iemand de loopt te klagen dat ie te weinig verdient terwijl ie net soldaat 1e klas weet te halen, moet niet zeiken, die moet er iets voor gaan doen. En ik vraag me echt af of een BBE'r, Marinier etc. met alle toeslagen wel lager zit dan 3K in de maand hoor.
Ik neem de zwaarte van het beroep zelf in overweging. Feit blijft dat het ene intensiever is dan het andere. Daarom mensen die kiezen voor wat ze willen moeten dan ook niet gaan klagen over het geld. Dus wees gewoon blij met wat je krijgt, zoniet dan zoek je maar wat anders. Dat wil ik ermee zeggen
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:50:16 #118
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28195084
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:49 schreef RelaxedM het volgende:

[..]

Idd Internal account managers kunnen echt veel geld verdienen, vooral als ze netjes hun targets halen. Ik werk als recruiter en zoek voor verschillende grote ICT multinationals zulke mensen. Als je een beetje goed kan babbelen en uiteraard kan verkopen, heb je een mooi beginsalaris en goede bonusregeling. En doorgroeimogelijkheden zijn er genoeg naar bijv field sales of teamleider. 1900 netto is dus vast? Dan heb je dat zeer goed gedaan, zie je niet veel.
Ja, dat is vast. Overigens doe ik dat parttime als studentje.
Het gaat er gewoon om om grote klanten binnen te halen en die gebruik te laten maken van de voordelen die onze coop kan bieden. Je krijgt dan per werknemer die je binnenhaalt op die manier betaalt. Aangezien daar ook dik op verdient kan worden dmv. pensioenregelingen afsluiten etc. wat al gauw neerkomt op zo'n 60000 euro per werknemer.

Overigens Aventura. Het is inderdaad zwaar werk, maar zolang er een gezonde competitie is en je goed met elkaar kan opschieten lukt het allemaal. Je moet het wel willen en vooral ook kunnen. Het draait toch om het verkopen van een dienst/product. Niet iedereen is daar voor weggelegd om mensen over te halen op die manier. Maar als je het wilt valt het wel mee qua stress en vermoeidheid.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:52:40 #119
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28195165
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef Tja... het volgende:
Dat is precies de reden waarom ik in W&G (het enige forum dat mij interesseert) alleen meelees en niet post. Ik wéét dondersgoed dat ik wellicht meer verdien dan mijn gemiddelde leeftijdgenoten, maar het is zó en ik weet wat ik er voor heb moeten doen c.q. nog steeds moet doen.

Ik merk bij de gemiddelde Nederlander vaak een soort "dat kan niet" of "ja, vast" houding als het op inkomens gaat. Maar hebben ze enig idee wat een 17-jarige die z'n VWO net afheeft kán doen naast een vervolgstudie? Nee, want het beeld van de gemiddelde 17-jarige is: (terecht) een in de kroeg rondhangende puber met misschien een krantenwijk, die klaagt over z'n zakgeld en meisjes die "niet willen". Maar je hebt ze ook van een ander kaliber...
Ik geef je hierin helemaal gelijk. Ik studeer ook, daarnaast heb ik me "opgewerkt" in een callcenter en kan/mag ik nu dus ook andere functies vervullen die erg dik verdienen. Het is maar net wat je wilt natuurlijk. Maar je merkt wel dat veel mensen je eigenlijk niet geloven...

En toch maak ik nog genoeg plezier in het leven, ik ga uit, ik heb genoeg vrienden en lekker veel geld.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:11:51 #120
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28197563
Aangezien bijna iedereen hier toch bakken met geld verdient, ik ben op zoek naar sponsors en donateurs voor de Dream Foundation, een stichting die zich richt op Terminaal zieke mensen.
Een "prijs" voor de loterij van je bedrijf is ook van harte welkom. Wellicht dat jullie het eens willen aankaarten bij de bazen.

Ben benieuwd?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 19:59:54 #121
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28202987
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:11 schreef scubagirl het volgende:
Aangezien bijna iedereen hier toch bakken met geld verdient, ik ben op zoek naar sponsors en donateurs voor de Dream Foundation, een stichting die zich richt op Terminaal zieke mensen.
Een "prijs" voor de loterij van je bedrijf is ook van harte welkom. Wellicht dat jullie het eens willen aankaarten bij de bazen.

Ben benieuwd?
Ik verdien ook heel veel, maar ik krijg helemaal niks :\. Ja, geld voor de boodschappen en benzine .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 27 juni 2005 @ 09:06:08 #122
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28264001
Iedereen vind altijd dat hij / zij meer verdient, maar het niet krijgt. Story of everybody's life. :-)

Anyway, tis nu verder wel akelig stil geworden op dit topic.
pi_28270073
Iedereen heeft tegenwoordig wel een digitale camera(GSM) dus ik zou graag wat meer loonstrookjes zien.
  maandag 27 juni 2005 @ 13:57:26 #124
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_28271960
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:06 schreef more het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig wel een digitale camera(GSM) dus ik zou graag wat meer loonstrookjes zien.
En wat is de toegevoegde waarde van een afbeelding??
  maandag 27 juni 2005 @ 14:59:54 #125
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_28273849
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:41 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ach het is druk maar daar kies je voor. Mijn huidige bazin heeft altijd gezegd dat ze op haar 30ste wilde stoppen met werken. Ik kan je garanderen dat zij op haar 30ste kan stoppen en de rest van haar leven een goed leven kan hebben. Dan heb je het inderdaad even druk maar als je daar 50 jaar nog van kunt leven dan heb je toch iets goed gedaan.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:04:37 #126
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_28273976
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:11 schreef scubagirl het volgende:

Ben benieuwd?
Ik geef je weinig kans......
pi_28274818
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef jack4ya het volgende:

[..]

En wat is de toegevoegde waarde van een afbeelding??
Omdat de meeste er flink op los liegen!
  maandag 27 juni 2005 @ 15:52:43 #128
92655 Ferdi81
omdat............
pi_28275340
modaal is dat trouwens gebaseerd op 1 inkomen of 2 ??
  maandag 27 juni 2005 @ 16:00:53 #129
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_28275555
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:59 schreef djdano het volgende:

[..]

Ach het is druk maar daar kies je voor. Mijn huidige bazin heeft altijd gezegd dat ze op haar 30ste wilde stoppen met werken. Ik kan je garanderen dat zij op haar 30ste kan stoppen en de rest van haar leven een goed leven kan hebben. Dan heb je het inderdaad even druk maar als je daar 50 jaar nog van kunt leven dan heb je toch iets goed gedaan.
Dan hoop ik wel, dat je bzain (bij wijze van spreke) niet morgen ter plekke dood neer valt.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor, maar ik leef ook nu.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:03:40 #130
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28277548
Mooi salaris hoor, 2500 euro op je 26-ste
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_28277597
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:33 schreef more het volgende:
Omdat de meeste er flink op los liegen!
Ach, en daar maak jij je druk om? Als iemand zich er lekker bij voelt door te melden dat ie veel meer verdient dan daadwerkelijk het geval is, dan is het toch wel een ontzettende stakker.
Friedman on Donahue
  dinsdag 28 juni 2005 @ 02:50:27 #132
46960 StefanP
polemicist
pi_28292134
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:06 schreef more het volgende:

Y-T-D = year to date, dit jaar t/m nu.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:08:27 #133
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_28293441
Ik kan dat dus voor geen meter lezen... 55736.44 ofzo?
Wasda? Je telefoonnummer?
pi_28293515
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:08 schreef jack4ya het volgende:
Ik kan dat dus voor geen meter lezen... 55736.44 ofzo?
Wasda? Je telefoonnummer?
Zijn jaarsalaris in US Dollar, lijkt me!

Mooi inkomen Stefan!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:21:19 #135
92655 Ferdi81
omdat............
pi_28293659
tot nu Juni/Juli is dat 7962.286 dollar/euro per maand > bizar salaris zeg !!
pi_28293693
Ik mocht willen dat ik zoveel verdiende; ik zou me echt een koningin wanen. Ik leef nu van 1100 euro en zelfs dáár kan ik royaal van leven.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:43:03 #137
92655 Ferdi81
omdat............
pi_28294065
je leeft nu van 1100 euro, en woon je daarmee ook op jezelf ??
pi_28294092
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef Ferdi81 het volgende:
je leeft nu van 1100 euro, en woon je daarmee ook op jezelf ??
Ik heb een eigen (koop)appartement, twee honden en twee katten. En ik kan alle leuke dingen doen die ik wil doen.

Moet ik wel zeggen dat ik bijvoorbeeld niet van stappen hou en weinig geef om dure dingen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:46:34 #139
92655 Ferdi81
omdat............
pi_28294132
nee oke, maar je hebt ook vaste lasten en je moet boodschappen doen en ga maar door, hoe doe je dat dan ?????
pi_28294186
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:46 schreef Ferdi81 het volgende:
nee oke, maar je hebt ook vaste lasten en je moet boodschappen doen en ga maar door, hoe doe je dat dan ?????
Mijn vaste lasten: 666,37. Da's inclusief verzekeringen en weetikveelwatallemaal. Alle bedragen die maandelijks terugkeren. Houd ik 400 euro over om van te leven. Da's 100 euro per week, daar kan ik heel goed van leven.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:52:03 #141
92655 Ferdi81
omdat............
pi_28294246
zo moet zeggen dat ik dat erg knap van je vind, ik heb ook een koop flat en dus ook alle vaste lasten maar met ongeveer 500 euro meer, is het voor mij ook nog krap.

Bne blij dat mijn vriendin binnenkort full time gaat werken hebben we 1 extra salaris te besteden
pi_28294275
Je woont wrs in de Randstad? Ik woon in Friesland, betaal slechts 250 euro aan hypotheek.
pi_28294302
Maar ik heb gewoon niet veel nodig om gelukkig te zijn. Ik kan me maar weinig bedenken dat ik graag zou willen en niet kan doen. Het lijkt me best léuk om het wat ruimer te hebben, maar dat zou pure luxe zijn. Dan zou ik het wrs. uitgeven aan kleding en vakanties e.d.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:55:29 #144
92655 Ferdi81
omdat............
pi_28294342
ja maar zit je dan elke avond thuis ?? ik ga regelmatig uit eten en naar de kroeg en ja dit zijn dus idd de dingen die ik leuk vind.....
pi_28294408
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:55 schreef Ferdi81 het volgende:
ja maar zit je dan elke avond thuis ?? ik ga regelmatig uit eten en naar de kroeg en ja dit zijn dus idd de dingen die ik leuk vind.....
Naar de kroeg houd ik niet van. Ik ben afgelopen zaterdag nog uit eten geweest. Die dingen kan ik wel doen, alleen niet elke week. En voor sommige dingen moet ik even sparen, maar da's niet erg.
pi_28294425
Als vrouw kun je trouwens met een beetje geluk heel goedkoop op stap. Maar ik hou er dus niet van. Wel van dingen als naar theater, bioscoop, uit eten, museum...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:03:56 #147
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_28294551
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef Ferdi81 het volgende:
tot nu Juni/Juli is dat 7962.286 dollar/euro per maand > bizar salaris zeg !!
Nou ga je uit van die 557blabla... kan net zo goed 33blabla zijn.
Maar dan nog. Bizar!
  Moderator dinsdag 28 juni 2005 @ 10:10:09 #148
18653 crew  D.
pi_28294748
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je woont wrs in de Randstad? Ik woon in Friesland, betaal slechts 250 euro aan hypotheek.
Dat ligt natuurlijk aan het huis waar je in woont

Wij betalen zo'n ¤1200, in Nrd-limburg
pi_28294931
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef D.Rose het volgende:
Dat ligt natuurlijk aan het huis waar je in woont

Wij betalen zo'n ¤1200, in Nrd-limburg
Ik had reeds gemeld dat het om een apartement ging. Ik woon alleen en heb dus weinig ruimte nodig.
pi_28295187
1750 netto?
Is dat al veel tegenwoordig?
reken eens uit hoeveel je over houdt om uit te geven, dus alle vaste lasten eraf
Ik ben benieuwd wat er overblijft..
gokje?
+/_ 800 euro vaste lasten, 950 over om van te leven
230 per week...hm...oke
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')