Doelde je op accountmanagers of niet? Zo ja, dan heb je wel beetje gelijk, je moet je targets halen, geen targets is gezeik. Ik hoorde dat ze bij een ICT bedrijf zelfs elkaars klanten afpakken, erg aardig...notquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef Aventura het volgende:
Minor detail: je werkt je het schompes daarvoor, met heel veel stress, je houdt het misschien een paar jaar vol. En oh ja, het lijkt me een klotebaan. No offence.
Ik vraag me ook af welke leeftijd erbij hoort? Hoe oud men gemiddeld is omdat te bereiken..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:13 schreef more het volgende:
Bruto modaal inkomen is ¤ 29.500,-
http://www.cpb.nl/nl/econ/nlinfo.html
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:24 schreef golfer het volgende:
Prima starters-salaris hoor. Niets mis mee.
Ik ken geen overuren dat zit gewoon in mijn salaris mee, daarvoor word wel van ons verwacht dat we er zijn als het nodig is, en dat mag ook dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat heeft toch gewoon te maken met overuren e.d.?
2500 bruto is netjes om te beginnen.
tja.. dan heb je niet echt meer ziekenfonds en particulier he..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar dat gaat volgend jaar ook allemaal veranderen.
Dan wordt het ook een ziekenfondsregeling....
tja... dat gebeurt zelfs vaker dan je denkt hoor.. ik heb nu voor 4 vershcillende it bedrijven gewerkt en heb het bij alle 4 meegemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Doelde je op accountmanagers of niet? Zo ja, dan heb je wel beetje gelijk, je moet je targets halen, geen targets is gezeik. Ik hoorde dat ze bij een ICT bedrijf zelfs elkaars klanten afpakken, erg aardig...not
zoeken ze nog personeel ? ik ken iemand die in die branche werkzaam is op contract maar een vaste baan zoekt ... (regio Rotterdam)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef funnyfox het volgende:
[..]
Ik ken geen overuren dat zit gewoon in mijn salaris mee, daarvoor word wel van ons verwacht dat we er zijn als het nodig is, en dat mag ook dan.
Verder kennen wij een goede bonusregeling en een 13e maand, een premievrij pensioen en een auto van de zaak , die we kostenloos prive mogen rijden en waarvan de baas de benzine betaald.
Nogmaals het is vaak een kwestie van geven en nemen en wat moet je ervoor doen, en welke verantwoordelijkheden heb je...
Dus je hebt gewoon een vast salaris? En de extra uren die je werkt, worden niet extra uitbetaald?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef funnyfox het volgende:
[..]
Ik ken geen overuren dat zit gewoon in mijn salaris mee, daarvoor word wel van ons verwacht dat we er zijn als het nodig is, en dat mag ook dan.
Verder kennen wij een goede bonusregeling en een 13e maand, een premievrij pensioen en een auto van de zaak , die we kostenloos prive mogen rijden en waarvan de baas de benzine betaald.
Nogmaals het is vaak een kwestie van geven en nemen en wat moet je ervoor doen, en welke verantwoordelijkheden heb je...
Het betaald juist heeeeeeel erg slecht .. er is sprake van kartelvorming waarbij 1 club de touwtjes strak in handen heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon een vast salaris? En de extra uren die je werkt, worden niet extra uitbetaald?
Ik wist niet dat bij begrafenisondernemingen zoveel verdiend kon worden....
Nog vacatures?
Onzin... als je wilt kun je gewoon een goede boterham verdienen, ik werk bij 1 van de grote 3 uitvaartondernemingen waarvan ik de naam niet zal noemen. Overigens is er een gewone CAO uitvaartbranche dit sinds een jaar of 5. Daarnaast wijkt mijn werkgever wel van die CAO af in positieve zin welliswaar we kennen meer bonus en compensatieregelingen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:45 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Het betaald juist heeeeeeel erg slecht .. er is sprake van kartelvorming waarbij 1 club de touwtjes strak in handen heeft.
Zij controleren de meldkamer.. schiphol ...bijna alle mortuariums ect.
Er is geen (goede,algemeen erkende) CAO .. personeel wordt overbelast enz.
Verder heb je nog wat kleine familie bedrijfjes waar het wellicht wat beter geregeld is...![]()
Startende ondernemers in deze (groeiende) branche kom je nooit tegen.. die krijgen ook geen kans.
WOW! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef Zeeuwtje het volgende:
Ik had op mijn 26ste rond de 3900 euro netto.... maar dat kwam omdat ik een stout freelancertje was....... uurtje factuurtje en al dat gedoe.... soms wel meer dan dat, veel weekenden draaien en dan 200% factureren... ik had een keer een zaterdag 18 uur gewerkt, hoefde ik gelijk de hele week niet meer te werken
Jij altijd.... wat mis ik die Nederlanders hier in het materialistische USA, helegaar niet onder de indruk van dat soort dingen.... is ook niet belangrijk dat salaris.... lekker neuken, dat is pas belangrijk in het levenquote:WOW! Mag ik je aanraken?
V.
mja... maar met veel geld op de bank slaap je toch wel een stuk beter..quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:22 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Jij altijd.... wat mis ik die Nederlanders hier in het materialistische USA, helegaar niet onder de indruk van dat soort dingen.... is ook niet belangrijk dat salaris.... lekker neuken, dat is pas belangrijk in het leven
Neuh... ook al niet...quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:22 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Jij altijd.... wat mis ik die Nederlanders hier in het materialistische USA, helegaar niet onder de indruk van dat soort dingen.... is ook niet belangrijk dat salaris.... lekker neuken, dat is pas belangrijk in het leven
Free Lance, als wat?? en voor wie?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef Zeeuwtje het volgende:
Ik had op mijn 26ste rond de 3900 euro netto.... maar dat kwam omdat ik een stout freelancertje was....... uurtje factuurtje en al dat gedoe.... soms wel meer dan dat, veel weekenden draaien en dan 200% factureren... ik had een keer een zaterdag 18 uur gewerkt, hoefde ik gelijk de hele week niet meer te werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |