En wat is er mis met mijn kontzak?quote:Op zondag 26 juni 2005 21:08 schreef Geqxon het volgende:
Nou hey, dan is het verschil in menu tussen de mini en de h10 toch niet zo heel erg groot
en heb jij je h10 in je kontzak?![]()
Leer je woorden goed te gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:01 schreef thumper het volgende:
iPod 4G wint bigtime!
Al was het maar omdat je door dat 'clickwheel' zo'n fingerspitzengefühl krijgt dat je je vriendin kunt laten klaarkomen door rond haar tepelhof te draaien, ondertussen een zacht klikgeluid makend![]()
-De menu-structuur is bijna hetzelfde; daar hoef je niet moeilijk over te doen.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik twijfel nog tussen een iPod Mini en een iRiver H10 en jullie gebekvecht heeft me nog niet overtuigd welke nou beter is![]()
h10 is volgens mp3man .. 235 euro: http://www.mp3man.nl/product/15484quote:Op maandag 27 juni 2005 12:49 schreef Agiath het volgende:
Wat ik zo uit deze thread haal:
voordelen van iRiver _voor mij_ :
Radio, opname
voordelen van iPod _voor mij_ :
Clickwheel, usb-charable
Voor de rest doen ze toch allebij hetzelfde, muziek spelen! JPEG-plaatjes of spelletjes boeien me geen reet, en hoe duur is die iRiver eigenlijk? (dat is ook nog een belangrijke factor)
Als je opladen via USB bedoelt; dat kan de iRiver ook.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:49 schreef Agiath het volgende:
Wat ik zo uit deze thread haal:
voordelen van iRiver _voor mij_ :
Radio, opname
voordelen van iPod _voor mij_ :
Clickwheel, usb-charable
Voor de rest doen ze toch allebij hetzelfde, muziek spelen! JPEG-plaatjes of spelletjes boeien me geen reet, en hoe duur is die iRiver eigenlijk? (dat is ook nog een belangrijke factor)
Heb jij ooit wel eens een iPod vast gehad?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je opladen via USB bedoelt; dat kan de iRiver ook.![]()
Wat vind je het voordeel aan dat clickwheel?![]()
Het clickwheel is gewoon de beste besturinspaneel ooit vind ik. Al die andere mp3-spelers hebben van die uitstekende knopjes die snel slijten en niet goed meer reageren...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je opladen via USB bedoelt; dat kan de iRiver ook.![]()
Wat vind je het voordeel aan dat clickwheel?![]()
Prijzen iPod: 4GB 6GBquote:Op maandag 27 juni 2005 12:49 schreef Agiath het volgende:
en hoe duur is die iRiver eigenlijk? (dat is ook nog een belangrijke factor)
Probeer het hier eens:quote:Op maandag 27 juni 2005 13:06 schreef Libris het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met de Sony NW-HD5
Dank je, ga mijn geluk daar eens proberenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Probeer het hier eens:
[Mp3-speler] Hulp bij keuze...
Als je zoiets hier plaats ben je zo verzuilt geraakt in de iRiver/Pod oorlog![]()
??quote:
Daar wordt door de iRiver tjappies niks beter op gezegd dan:quote:Op zondag 26 juni 2005 14:42 schreef tonks het volgende:
En ik vraag me af, als iRiver zo geweldig is en iPod zo erg zuigt.
Waarom hebben zoveel mensen een iPod? waarom komt iPod altijd goed uit reviews?
Waarom gebruiken veel films iPod?
Waarom gebruiken ze geen iRivers dan? die zijn toch beter
Dan vraag ik me af; hoe kan het gebeuren, dat een merk als Apple, wat maar een klein aandeel heeft op de PC markt en zich nog nooit op de mp3-speler markt heeft laten zien, ervoor heeft gezorgd dat "de massa" met een iPod rondloopt? Want nu (bijna 4 jaar na de introductie van de iPod) heeft Apple een marktaandeel van 82% op de mp3-speler markt. Is dat niet een beetje veel voor een speler met relatief zo weinig functies?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Omdat mensen zich blindstaren op wat de massa doet....
Marketing is meer dan alleen reclame...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:29 schreef WalfredGeesink het volgende:
Marketing? Dat lijkt me sterk. Als je de specificaties ziet zou je toch heel wat missen: kleurenscherm, FM-radio, etc. Bovendien is de iPod heel duur! Reclame zou niet de oorzaak moeten zijn van een explosie van iPods. En die reclame is in Europa trouwens maar heel gering.
I second thatquote:Op maandag 27 juni 2005 13:30 schreef SEMTEX het volgende:
Kom op, nog steeds blijft die iriver een onooglijk geval.
Verklaar eens hoe het kan dat de iPod een marktaandeel heeft verworven van 82%?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Marketing is meer dan alleen reclame...![]()
Waarom heeft WIndows een nog hoger marktaandeel terwijl Linux 'beter' is?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:37 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Verklaar eens hoe het kan dat de iPod een marktaandeel heeft verworven van 82%?
Vind iedereen Linux beter?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom heeft WIndows een nog hoger marktaandeel terwijl Linux 'beter' is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |