Klinkt ook leuk!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:41 schreef Nec341i het volgende:
dan zou ik voor een sony nw e 405 gaan
http://www.i4u.com/article3217.html
voor 512 mb betaal je ongeveer 100 euro bij de dixons.
super accu voor max 50 uur luister plezier, en bij 3 minuten opladen kan je al 3 uur van je muziek genieten.
en idd. ben zelf ook niet zo kapot van philips.
dat vind ik een van de domste uitvindingen van sony 'ATRAC'quote:Op zondag 19 juni 2005 12:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt ook leuk!
Maar volgens de website moet alle muziek eerst worden omgezet naar ATRAC en heb je toch een extern muziekbeheerprogramma nodig!
Eensquote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef marc1982 het volgende:
[..]
dat vind ik een van de domste uitvindingen van sony 'ATRAC'
heb zelf een sony discman die mp3 en ATRAC ondersteund
maar gebruik dat ATRAC nooit...
standaars = mp3
dan ga je toch niet iets anders gebruiken??
Grootte is voor mij erg van belang. Ik wil de mp3-speler functie gebruiken als extra'tje, maar primair een goede USB stick hebben. Een ipod mini/Creative Zen (waar je neem ik aan op doelt), is voor dit doel minder geschikt...quote:Op zondag 19 juni 2005 16:12 schreef superhaagie het volgende:
Geef iets meer geld uit en je hebt betere geluidskwaliteit en grotere opslagruimte van 5 gig
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt ook leuk!
Maar volgens de website moet alle muziek eerst worden omgezet naar ATRAC en heb je toch een extern muziekbeheerprogramma nodig!
Ok, maar dan nog vind ik em wel prijzig...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:38 schreef Nec341i het volgende:
hij speelt ook mp3z afof je je bestanden naar atrac wilt omzetten moet je helemaal zelf weten.
wel zijn de 50 uur accu gebaseerd op atrac bestanden, maar het was maar een suggestie, ik zou zelf voor de sony kiezen en absoluut niet voor een philips, een merk dat altijd kapot gaat bij mij.
[..]
Goed, hoe houd de accu zich, met name nu de mp3speler wat ouders is? Is er veel verschil te merken? Hoe lang gaat ie mee?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb zo'n Key 015 van Philips. Ik ben er flink tevreden over. En hij is nu 99,95 bij de Dixons.
Drag en drop betekent dat je de muziek in windows verkenner alleen maar naar je speler toe hoeft te slepen (drag) en daar los moet laten (drop) om het op je speler te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Foeske het volgende:
Wat betekent drag and drop?
Ik ben namelijk zelf ook op zoek naar een mp3-speler 512 MB, maar ik heb helemaal nergens verstand van. Ik wil maximaal 150 euro uitgeven, maar liever nog wat minder...
En wat is eigenlijk een i-pod? Is dat in principe hetzelfde als een mp3-speler? Of werkt die alleen bij Apple-computers?
(sorry als ik domme vragen stel, maar ik ben echt een leek op dit gebied)
Nog een vraag:quote:Op maandag 20 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb zo'n Key 015 van Philips. Ik ben er flink tevreden over. En hij is nu 99,95 bij de Dixons.
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nog een vraag:
Om mp3's of wma's op de stick te zetten, heb je hier een extern programma nodig of kan dit via drag&drop? (uiteraard zodat ze af te spelen zijn!)
Astuquote:Your computer will automatically recognize the player
as a removable USB mass storage device (Windows
98 needs drivers).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |