Och wat een kneus ben jij.. typ jij met een blinddoek voor je ogen ofzo? lees je met oogkleppen op?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee sjaak, Tongs bewees ff dat design geen fuck uitmaakte en je dus al minimaal 100 posts heb besteed aan een dode koe. ja ik kan ook selecitef lezen, net als jij met lijstjes aankomt met Hairy Butthole Potter erin en gast uit Star wars
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:52 schreef blrrrt het volgende:
iRiver want:
-jpeg-ondersteuning
-mooi kleurenscherm
-SRS-WOW digital
-FM-radio
-recorder voor stem, radio en via cradle ook voor line-in
-makkelijke verwisselbare accu
-goede ondersteuning met de firmware-upgrades waarmee je altijd up-to-date bent met de nieuwste features.
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:24 schreef tonks het volgende:
Ipod want:
Lekker simpel
Sja, slap excuus voor alles wat mij mist
Prima ondersteuning (helpdesk)
De doelgroep van een iRiver heeft geen helpdesk nodig
Super design
I rest my case
veel extra gadgets erbij te kopen.
Bij een iRiver krijg je die er gewoon al bij![]()
makkelijk te installeren firm ware.
iRiver ook
Ipod kapot? binnen een week een nieuwe.
iPod na een jaar kapot? Jammer voor je. iRiver na een jaar kapot? Geen probleem, standaard 2 jaar garantie![]()
Dus iRivers zijn alleen voor nerds?quote:De doelgroep van een iRiver heeft geen helpdesk nodig
Ze ontploffen niet na een jaar hoor? kan je gewoon nog laten reparerenquote:iPod na een jaar kapot? jammer voor je.
nee, alleen hebben Iriver gebruikers geen helpdesk nodig aangezien het product erg gebruiksvriendelijk isquote:Op zondag 26 juni 2005 17:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus iRivers zijn alleen voor nerds?
[..]
Ze ontploffen niet na een jaar hoor? kan je gewoon nog laten repareren
Nou ik durf er veel voor te geven dat een iPod makkelijker te gebruiken is dan een iRiver.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:12 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee, alleen hebben Iriver gebruikers geen helpdesk nodig aangezien het product erg gebruiksvriendelijk is![]()
Wat moet er volgens jou nog bij?quote:
Waarom denk je dat toch?quote:Op zondag 26 juni 2005 18:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou ik durf er veel voor te geven dat een iPod makkelijker te gebruiken is dan een iRiver.
Dat geweldige overrated click-wheelquote:Op zondag 26 juni 2005 20:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom denk je dat toch?
Wat is er volgens jou zo makkelijk aan de iPod wat niet makkelijk is in de iRiver H10![]()
Ik heb zelden zo'n makkelijk menu als die van de iPod gezienquote:Op zondag 26 juni 2005 20:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom denk je dat toch?
Wat is er volgens jou zo makkelijk aan de iPod wat niet makkelijk is in de iRiver H10![]()
Vertel is hoe dat menu er in grote lijnen uit ziet dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 20:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n makkelijk menu als die van de iPod gezien
Updatedquote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef blrrrt het volgende:
Mooi lijstje.
Met de laatste firmware speelt de H300 serie ook .WAV
link
Ik heb:quote:Op zondag 26 juni 2005 20:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Vertel is hoe dat menu er in grote lijnen uit ziet dan?
Zo van; eerst kies je waar je op wil zoeken: album/artiest/titel/afspeellijsten/genre
Heb je gekozen, dan krijg je een volgende lijstje (na artiest bijvoorbeeld albums van die artiest)
En dan de nummers.
Klopt het zo ongeveer??![]()
Bij de iRiver H10:quote:Op zondag 26 juni 2005 20:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb:
Muziek
Afspeellijsten
Tijd
Extra's
Instellingen.
Als je op muziek drukt kan je kiezen uit artiest,afspeellijst,componist,nummer,audioboek
Afspeellijsten gewoon de playlists die je gemaakt hebt.
Tijd Zie je gewoon de tijd dus
Extra's gebruik ik nooit maar daar zitten spelletjes en calender agenda en txt viewer.
Instellingen Kan je alles instellen
hoe bedoel je dat precies tonks?quote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef tonks het volgende:
Maar hebben jullie als menu gewoon een lijstje?
Zo bedoel ik het jaquote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat precies tonks?
Bij mijn H10 staan die dingen gewoon onder elkaar ja,
music
fmradio
recording
ed.
klik je dan music aan dan ga je uiteraard naar dat submenu.
Is dat wat je bedoelt?
Ik zag 2 weken geleden I-POD DJ'squote:Op zondag 26 juni 2005 17:24 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, DJ's kunnen ivm. die line-in véél beter een iRiver kopen, omdat je dan dus je livesets op kan nemen.
Daarnaast vergeet blrrrt ook de USB-Host functie in de line-out die direct op het apparaat zit.
Nope. Het is een lijstje met de opties onder elkaar.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ja
Ik dacht dat irivers zo'n menu als nokia hadden (misschien ken je dat wel?) elk onderdeel een eigen venster
ahh meneer kan er niet tegen als zijn eigen woorden tegen hem gebruikt wordenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Och wat een kneus ben jij.. typ jij met een blinddoek voor je ogen ofzo? lees je met oogkleppen op?
en dan komt BUMA/Stremra langs om te controleren alsof je mp3's wel van een orgineel muziekdrager komenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zag 2 weken geleden I-POD DJ's
2 DJ's., 2 standaardtjes, en op elke standaard een ipod
en daar dan liedjes mee afspelen
wat n bagger, maar wel apart als vulling op n festival
Ik heb ff gemaild met iRiver:quote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef Geqxon het volgende:
De H10 laad toch ook via USB?
Het kan dus idd welquote:Dear Sir/Madam,
Thank you for contacting iriver customer service. You can recharge via usb cable. Please connect your H10 to PC with turning off.
If you have further enquiries, please feel free to contact us again.
Regards,
sunny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |