Check je mailquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:55 schreef ruudlassche het volgende:
Dan moet je mij even zo'n FOK! shirt opsturen, dan doe ik hem opzeker een keertje aan, moet lukken...
Man, je hebt de kans om eens minder kansloos te worden dus misgelopen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
De marketingafdeling van mijn werk had me willen sponsoren, maar ik denk dat het zowel voor hen als mij goed is dat dat niet is doorgegaan.
Ik denk dat je echt een heel verkeerd beeld hebt van mijn huidige leven, golfer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, je hebt de kans om eens minder kansloos te worden dus misgelopen.
Volkslied zingen met Ernst Daniel Smidt, tegen duitsers ballen, felle training, Youri Mulder.. zoiets?quote:
Cool, EDS en YM , dat wordt lachen!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:20 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Volkslied zingen met Ernst Daniel Smidt, tegen duitsers ballen, felle training, Youri Mulder.. zoiets?Althans dat zei het voorfilmpje
hoeveel afleveringen komen er nog?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:20 schreef ruudlassche het volgende:
Dat somt het wel zo'n beetje op ja haha, en we spelen kwartet geloof ik...Oh ja, en een kalender met onze geile lichamen er op haha, ik heb de uitzending zelf ook niet gezien, dus ik ben net zo benieuwd...Ik weet wel dat de laatse paar afleveringen meet trainingbeelden bevatten, hebben ze mij verteld...
Totdat ze volgend jaar van het echte Feyenoord winnen.. of alhoewel... volgens mij moet dat nu ook best al wel lukkenquote:
Naar idee van die bejaardennaaktkalender zeker? Vanavond weer, de zak chips en het bier staan al klaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:20 schreef ruudlassche het volgende:
Dat somt het wel zo'n beetje op ja haha, en we spelen kwartet geloof ik...Oh ja, en een kalender met onze geile lichamen er op haha, ik heb de uitzending zelf ook niet gezien, dus ik ben net zo benieuwd...Ik weet wel dat de laatse paar afleveringen meet trainingbeelden bevatten, hebben ze mij verteld...
Ok, zal ik de laatste opnemen in m'n vakantiequote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef ruudlassche het volgende:
Ik beken ook meteen schuld dat ik het vergeten ben om te vragen, eigenlijk niet meer aan gedacht...minpuntje, te veel koffie moeten halen vandeweek...ik ga het ze vandeweek even vragen, in totaal zijn er trouwens 8 afleveringen DeTolk...
Ik bedoel die andere toevallig kwam gelijk deze jongen als item.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Die neger met dat bos haar?
Zijn moeder, familie en hele vriendenkring is blank
Ja Yorick is de Mac Overmasr van AAquote:Op maandag 11 juli 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
'Je mag niet iemand van achteren pakken, bij voetbal dan.'
beide hoor neppertquote:Op maandag 11 juli 2005 21:49 schreef VoreG het volgende:
Boerenkoolvoetbal?
Hotseknotsebegonia voetbal hoort dat te zijn
Dat dacht ik al vanaf het beginquote:
Zo'n moment heeft hij elke week wel.. t'is me een figuur hoor die gast..quote:Op maandag 11 juli 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe is het om Van Basten te kleden?
Mijn god, waarom stel je zo'n vraag
Het is echt een held, die Bert!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:57 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Zo'n moment heeft hij elke week wel.. t'is me een figuur hoor die gast..
Bert is de manquote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt een held, die Bert!
Zoveel grassprieten.. heej dat wint Bert niet hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 22:01 schreef clauwheee het volgende:
Ow men, die BertWhahaha. Hij heeft verstand van het veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |