quote:Op maandag 4 juli 2005 22:02 schreef VoreG het volgende:
auw bal in mijn zak
ach diegebruik je toch niet
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:Atletico Ananas, geen fratsen, dat scheelt

Ja geweldig ik dacht echt och arme jongen wat heb je een rare smaakquote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef golfer het volgende:
Erg leuk en die inrichting bij de ouders van Ruud.![]()

Ik had dat ook, en dat muziekje eronderquote:Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ruud ik dacht wat een inrichtingMaar hij woont nog bij pa en ma

quote:Op maandag 4 juli 2005 22:06 schreef Gelderland het volgende:
Peter: 'Dit is John de Wolf'
NerdGelderland: 'Wohoooo, die ben je vast wel eens tegengekomen in je vak'![]()
![]()

quote:Op maandag 4 juli 2005 22:06 schreef Gelderland het volgende:
Peter: 'Dit is John de Wolf'
NerdGelderland: 'Wohoooo, die ben je vast wel eens tegengekomen in je vak'![]()
![]()

Ze schrokken zich dood 'Moeten we daar tegen ?'quote:Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ze vonden John de Wolf volgens mij echt een gangster :![]()

Ach, was een gokje he. Ik hoorde al van zoveel mensen dat ze dat shirt ook hadden of wilde hebben. Maar nu staatie ook gewoon in hier en elders.quote:

AH valt mee joh... klasse van dat fietsen elke dag trouwens, khou het maar weinig volquote:Op maandag 4 juli 2005 23:50 schreef ruudlassche het volgende:
Heren, de inrichting van mijn ouders is vrij triest in beeld gebracht...ik dacht : net een woonwagenkampinrichting brrrrrrrrrr!!! Maar dit waren maar enkele prullen, (dit ter verdediging van mijn moedertje, die zich ook rot schaamde haha) Maar dank voor de reacties, en Gr8w8.....ziet er strak uit gozer!!!

Viel inderdaad wel mee hoor. Kwam goed overquote:Op maandag 4 juli 2005 23:50 schreef ruudlassche het volgende:
Heren, de inrichting van mijn ouders is vrij triest in beeld gebracht...ik dacht : net een woonwagenkampinrichting brrrrrrrrrr!!! Maar dit waren maar enkele prullen, (dit ter verdediging van mijn moedertje, die zich ook rot schaamde haha) Maar dank voor de reacties, en Gr8w8.....ziet er strak uit gozer!!!

Koekie erbij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Viel inderdaad wel mee hoor. Kwam goed over
Oh en Ruud, kun je een kopje koffie voor me halen?

quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:21 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ohja Ruud en als je dan toch bezig bent.. doe mij dan maar een Rooibos thee met een 3tal kaakies

quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Hij haalt alleen koffie!
Altijd weer die mensen met aparte eisen
Snel editten he

Was toevallig aan het refreshenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik vond hem toch niet zo leuk
Jij quote wel mega snel zeg

Zolang je gewoon betaald wordtquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef ruudlassche het volgende:
Hier op mijn werk wordt ik dus inmiddels helemaal gek gemaakt hè : Ahhhh Ruud, wat ben je lief!!! Hey Lassche, ga eens koffie halen!!!! Ben ik dus mooi klaar mee...Gelukkig zie ik er de humor wel van in hoor, ik ga wel weer een rondje koffie halen!!!

De marketingafdeling van mijn werk had me willen sponsoren, maar ik denk dat het zowel voor hen als mij goed is dat dat niet is doorgegaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Zolang je gewoon betaald wordt
Maybe opslag vragen.. je ebnt nu immers een BN'er en dat kan het bedrijf goed doen

wat dacht je dan van onsquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik denk dat het zowel voor hen als mij goed is dat dat niet is doorgegaan.

Check je mailquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:55 schreef ruudlassche het volgende:
Dan moet je mij even zo'n FOK! shirt opsturen, dan doe ik hem opzeker een keertje aan, moet lukken...

Man, je hebt de kans om eens minder kansloos te worden dus misgelopen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
De marketingafdeling van mijn werk had me willen sponsoren, maar ik denk dat het zowel voor hen als mij goed is dat dat niet is doorgegaan.

Ik denk dat je echt een heel verkeerd beeld hebt van mijn huidige leven, golfer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, je hebt de kans om eens minder kansloos te worden dus misgelopen.

Volkslied zingen met Ernst Daniel Smidt, tegen duitsers ballen, felle training, Youri Mulder.. zoiets?quote:

Cool, EDS en YM , dat wordt lachen!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:20 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Volkslied zingen met Ernst Daniel Smidt, tegen duitsers ballen, felle training, Youri Mulder.. zoiets?Althans dat zei het voorfilmpje

hoeveel afleveringen komen er nog?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:20 schreef ruudlassche het volgende:
Dat somt het wel zo'n beetje op ja haha, en we spelen kwartet geloof ik...Oh ja, en een kalender met onze geile lichamen er op haha, ik heb de uitzending zelf ook niet gezien, dus ik ben net zo benieuwd...Ik weet wel dat de laatse paar afleveringen meet trainingbeelden bevatten, hebben ze mij verteld...

Totdat ze volgend jaar van het echte Feyenoord winnen.. of alhoewel... volgens mij moet dat nu ook best al wel lukkenquote:

Naar idee van die bejaardennaaktkalender zeker? Vanavond weer, de zak chips en het bier staan al klaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:20 schreef ruudlassche het volgende:
Dat somt het wel zo'n beetje op ja haha, en we spelen kwartet geloof ik...Oh ja, en een kalender met onze geile lichamen er op haha, ik heb de uitzending zelf ook niet gezien, dus ik ben net zo benieuwd...Ik weet wel dat de laatse paar afleveringen meet trainingbeelden bevatten, hebben ze mij verteld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |