abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28036435
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:25 schreef Uhmmie het volgende:
als ze niet kan eten of drinken.. dan lijkt het me dat ze misschien dan gee pijn heeft
maar nooit zelfstandig kunnen leven.. is ook vrij pijnlijk
en ook nog eens niet te onderdrukken met pijnstillers als je zou willen

ze houden het arme beest alleen maar in leven omdat het interessant is voor de wetenschap
Ja, dat weet ik wel zeker
Ik kreeg geen hap meer door mijn keel vanavond toen ik de foto zag.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:48:27 #52
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28082659
Wat zielig. In laten slapen, als je 't mij vraagt.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:13:23 #53
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28088704
Hoe zou het nu toch met Herbert zijn ?
pi_28088754
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:13 schreef detulp050 het volgende:
Hoe zou het nu toch met Herbert zijn ?
Ja ik zat er het weekend nog aan te denken, maar ik lees er niets meer over.
Ik zal het haarlemmer sufferdje eens mailen
  maandag 20 juni 2005 @ 15:07:20 #55
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_28090465
ah.. herbert. Operatie kon nog niet in verband met iets wat die nog aan zijn oor had ofzo.
edit: was iets met trommelvlies waar gat in zat wat eerst moet helen.

Iemand een idee wanneer er een besluit is over die walvissen? Komt dat vandaag of vergaderen ze nog de hele week?
pi_28096908
Ik hoorde op de radio dat ze nog bezig zijn.
Greenpeace is er ook.
pi_28106735
Om het nou een goed voorteken of geluksbrenger te noemen dit hondje
Kán toch niet

Van de FP :
quote:
Hondje met 6 poten en 2 penissen bij tempel gevonden

In Maleisië is bij een Chinese tempel in het plaatsje Pandamaran ten zuiden van de hoofdstad Kuala Lumpur, een jong hondje gevonden dat zes poten en twee penissen heeft. Het beestje werd gevonden door een opzichter van de tempel, die de vondst als een goed voorteken beschouwt.

De merkwaardige hond is waarschijnlijk door iemand bij de tempel achtergelaten. De mensen van de tempel zorgen goed voor het diertje, dat gezien wordt als een brenger van geluk. Het hondje is dan ook 'Ong Fatt' ('de gelukkige') genoemd. De tempelcommissie heeft inmiddels een vergunning bij de Gemeentelijke Raad verkregen om de puppie als huisdier te mogen houden.
pi_28113620
Ach gosss...wat een koppie heeft ie!
Ben wel benieuwd hoe veel of weinig last ie heeft van zn poten en zn 2 piemeltjes
Stel nou dat ie nergens last van heeft? Dan word ie in elk geval met liefde verzorgt in die tempel..maar om t nou te zien als een geluksbrenger??? tjaa...
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_28113912
Er werd op de FP al geopperd dat het misschien toch fotoshop is...
pi_28114798
oww...maar dan zouden de 2 achterste poten nep zijn? dan houd die meneer het hondje wel heel vreemd vast
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_28115268
Dat lijkt mij geen Photoshop hoor. Zie ook geen reden om zoiets te gaan Photoshoppen, dit soort dingen komen wel vaker voor.
Het hondje ziet er wel gelukkig uit, denk dat hij die twee achterste poten niet gebruikt.
...
pi_28123137
hmm ligt het nou aan mij of komen dit soort dingen steeds vaker in het nieuws?
raar koppie, extra pootjes, extra koppie.. allemaal onderdelen die "te veel" zijn
vraag me nou af of dat echt wel zo'n goed teken is
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  woensdag 22 juni 2005 @ 05:18:27 #63
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_28123144
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 05:05 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ligt het nou aan mij of komen dit soort dingen steeds vaker in het nieuws?
raar koppie, extra pootjes, extra koppie.. allemaal onderdelen die "te veel" zijn
vraag me nou af of dat echt wel zo'n goed teken is
Misschien is het een hype nu (net als bv siamese tweelingen of gewoon meerlingen (3, 4 ,5 enz), zo hoor je er tijden niks over, en dan opeens worden ze overal de grond uitgestampt, terwijl ze er altijd al geweest zijn, maar op dat moment 'verkoopt' het super), misvormde beestjes. In Artis hadden ze een paar jaar terug (misschien nog wel geen id) een soort tentoonstelling van dr. Vrolik (?) ook allemaal misvormde dieren op sterk water, onwijs intressant om zoiets van dichtbij te bekijken natuurlijk, maar ook weer zielig (ook al zijn een hoop doodgeboren).

Dat hondje zal vast super verzorgd worden, met zn 6 poten en 2 piemeltjes Was er een tijdje terug niet een kindje wat bij een tempel was neergelegd, omdattie op een God leek (kind had een staartje, bepaalde plekjes geloofk) ? kan het me niet zo goed meer herinneren helaas....
Maar als dat beestje daar gekomen/gelegd is als brenger van geluk, zullen ze er alles aan doen om het hondje een super leven te geven, met hun bijgeloof
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_28125424
Vraagje over een vlaamse gaai.

Die is gevonden onder de struiken van mijn vader's tuin. Nou heeft hij toevallig heel veel vogels, en hij zag dit beest. Het is een jonge volgens hem. Hij heeft speciaal voer gehaald voor de vlaamse gaai. Dat beest eet het op, loopt van me vader weg en kotst het net zo hard weer uit.
Mijn vader wil hem helpen, maar hij is bang dat deze het niet gaat overleven. Misschien iemand tips?
pi_28126152
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:02 schreef ymme het volgende:
Vraagje over een vlaamse gaai.

Die is gevonden onder de struiken van mijn vader's tuin. Nou heeft hij toevallig heel veel vogels, en hij zag dit beest. Het is een jonge volgens hem. Hij heeft speciaal voer gehaald voor de vlaamse gaai. Dat beest eet het op, loopt van me vader weg en kotst het net zo hard weer uit.
Mijn vader wil hem helpen, maar hij is bang dat deze het niet gaat overleven. Misschien iemand tips?
Dit topic gaat over algemeen nieuws uit de media.. misschien is het handig om deze vraag te stellen in het (Algemeen)Vogels topic, daar zitten de kenners
pi_28128677
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit topic gaat over algemeen nieuws uit de media.. misschien is het handig om deze vraag te stellen in het (Algemeen)Vogels topic, daar zitten de kenners
Ja, logisch ook! sorry
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 06:18:45 #67
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28153071
quote:

Kenyan grandfather, 73, kills leopard with hands

NAIROBI (Reuters) - A 73-year-old Kenyan grandfather reached into the mouth of an attacking leopard and tore out its tongue to kill it, authorities said on Wednesday.

Peasant farmer Daniel M'Mburugu was tending to his potato and bean crops in a rural area near Mount Kenya when the leopard charged out of the long grass and leapt on him.

M'Mburugu had a machete in one hand but dropped that to thrust his fist down the leopard's mouth. He gradually managed to pull out the animal's tongue, leaving it in its death-throes.

"It let out a blood-curdling snarl that made the birds stop chirping," he told the daily Standard newspaper of how the leopard came at him and knocked him over.

The leopard sank its teeth into the farmer's wrist and mauled him with its claws. "A voice, which must have come from God, whispered to me to drop the panga (machete) and thrust my hand in its wide open mouth. I obeyed," M'Mburugu said.

As the leopard was dying, a neighbour heard the screams and arrived to finish it off with a machete.

M'Mburugu was toasted as a hero in his village Kihato after the incident earlier this month. He was also given free hospital treatment by astonished local authorities.

"This guy is very lucky to be alive," Kenya Wildlife Service official Connie Maina told Reuters, confirming details of the incident.

Mocht je op de Veluwe dus die poema tegenkomen, dan weet je nu wat je moet doen.
pi_28153728
quote:
De hond die anderhalve week terug door een 17-jarige jongen uit Campobello, South Carolina werd verkracht, is overleden aan z'n verwondingen. Nu de hond overleden is zijn de beschuldigingen tegen de tiener verzwaard. Naast deze daad is Cory Michael Williamson, zoals de jongen heet, ook beschuldigd van het verkrachten twee kleine dochters van andere buurtgenoten.

De eigenares Sylvia Jones van de hond zegt: "Ik heb tijden niet kunnen eten of slapen, iedere morgen denk ik: 'waar is Princess?', maar zij is er niet meer." Het kleine hondenhok van de 6 maanden oude Princess is nu leeg. Sylvia Jones zegt dat haar hond stierf ten gevolge van interne bloedingen welke door door de verkrachting waren veroorzaakt. "Het onderzoek wees uit dat zij bloed in haar urine had en interne bloedingen."

Sylvia zegt dat zij en haar echtgenoot het hele gebeuren niet zouden hebben geloofd als zij het niet met eigen ogen zouden hebben gezien: "Toen wij thuiskwamen en vanaf het parkeerdek gehijg hoorden, zagen wij Williamson in de tuin seksuele activiteiten uitvoeren met de hond, zoals een man met een vrouw zou kunnen doen". De Jones familie zegt dat Princess na de aanval niet meer wilde eten of spelen: "Princess kon zelfs niet meer zitten omdat haar achterwerk zo opgezwollen was".

Volgende week vrijdag zal de zaak voor de rechter worden gebracht.

Walgelijk, ik heb er bijna geen woorden voor, die vent is echt ziek in zijn kop.
Ook nog 2 kleine meisjes Verschrikkelijk.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 09:53:52 #69
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28154937
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:45 schreef rena het volgende:

[..]

Walgelijk, ik heb er bijna geen woorden voor, die vent is echt ziek in zijn kop.
Ook nog 2 kleine meisjes Verschrikkelijk.
Niet helemaal goed bij zijn hoofd lijkt me.

Uit het verhaal maak ik op dat die eigenaren van de hond er niet mee naar een DA zijn geweest? In ieder geval niet direct. Dat is toch het allereerste wat je doet?

"Ze wilde niet meer spelen"
pi_28155234
Die kerel verdient de doodstraf, zonder meer

De grote eikel dat het er rond loopt BAH, krijg hier gewoon kotsneigingen van
pi_28158828
Ophangen en het zelfde mee doen tot zn reet net zo dik als van dat arme beest!
Wat een walgelijke mens! Hoe kom je op het idee alleen al!!! Goh wat kan ik me daar toch kwaad om maken!! Heb er niet eens woorden voor......
pi_28524283
Van de FP

quote:
Voor de derde keer op rij is Sam, een 14-jarige Chinese hond, uitgeroepen tot de lelijkste hond ter wereld. Een verrassing is die uitslag allerminst: de hond heeft behalve een grijze kuif en wat pluisjes op zijn flaporen geen haar. Z'n huid zit vol sproeten en z'n ogen -hij is ook nog blind- verschaffen hem een bijzonder hoog 'alien'gehalte. Sams gebit doet spontaan aan de voorzettanden van Austin Powers denken, waardoor ook het eten weer een probleem vormt.

"Sam is zo lelijk dat zelfs de jury ervan schrok", aldus Sams baasje, Susie Lockheed uit Santa Barbara, Californië. De Amerikaanse eigenaresse is er desalniettemin best trots op dat haar hond de allerlelijkste is: "Mensen huiveren wanneer ze zien dat ik hem een kus geef."

Toch heeft 'Ugly Sam' een fanclub en heeft zijn afbeelding al menig ansichtkaart gesierd. Of Sam ook volgend jaar nog mee kan dingen naar de titel is nog hoogst onzeker; het hondje is inmiddels al aardig op leeftijd en lijdt aan hart- en nierproblemen.
De lelijkste hond
Aandoenlijk juist
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 09:10:01 #73
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28539693
Aaaaahh
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:17:55 #74
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28539803
Wat een lieverd
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_28548202
Whahahaha die is echt lelijk!!! Heb nog nooit zoiets gezien!!
Volgens mij kan zo een beest alleen maar heel lief zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')