Omdat waar nu AZ staat enkele jaren geleden Vitesse stond?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:12 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou Vlaar naar Feyenoord willen? AZ kan en wil hem meer betalen, Feyenoord speelt niet op een hoger Europees platform dan AZ en Vlaar zou bij AZ meer kunnen leren dan bij Feyenoord.
Scheringa heeft anders grote plannen met dat nieuwe stadion van hem en die geldbuidel.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:19 schreef fransie102 het volgende:
Flikker toch op Cultheld. Waarschijnlijk flikkert AZ binnen nu en 2 jaar weer helemaal in elkaar, en worden ze gewoon weer een middenmotor. Feyenoord zal altijd een topclub blijven.
Maar dan is het momenteel toch geen verbetering voor Vlaar?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:19 schreef fransie102 het volgende:
Flikker toch op Cultheld. Waarschijnlijk flikkert AZ binnen nu en 2 jaar weer helemaal in elkaar, en worden ze gewoon weer een middenmotor. Feyenoord zal altijd een topclub blijven.
Financieel en sportief al wel. AZ tenminste. Ik dacht ff dat je mij quotte.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dan is het momenteel toch geen verbetering voor Vlaar?
Ik bedoel dan ook die stap naar rotterdam...quote:
Zie editquote:Op zondag 26 juni 2005 23:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook die stap naar rotterdam...
Hoe weet je nou wat Ajax, PSV en Feyenoord gaan doen volgend seizoen?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:27 schreef PyTh het volgende:
Alleen PSV of ajax zou op het moment een verbetering zijn voor Vlaar.
Hangt er vanaf. Als er nu ergens een top-TD 'vrij' is, dan meteen halen. Als je niets beters kan vinden, laat Wotte nog maar even zitten dan.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:39 schreef TC03 het volgende:
Ik zou het niet goed vinden om Wotte alweer weg te laten gaan, hij zit er pas één seizoen en al die paniekaankopen zijn niet helemaal zijn schuld, het was ook Gullit die een beetje de koopziekte had. Als hij nou nog een seizoen belabberd presteert heeft hij weinig te zoeken meer bij Feyenoord, maar voorlopig laten zitten waar die zit. Ik denk niet dat het goed is om de technische en bestuurlijke functies zo snel te laten rouleren. Die personen hebben tijd nodig om iets op te kunnen bouwen.
Top-TD'ers zijn nooit zomaar vrijquote:Op zondag 26 juni 2005 23:41 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als er nu ergens een top-TD 'vrij' is, dan meteen halen. Als je niets beters kan vinden, laat Wotte nog maar even zitten dan.
Ik geloof niet dat AZ over 2 jaar weer in mekaar flikkerd. Ze hebben gerichte aankopen gedaan voor volgend seizoen en er liggen grote plannen klaar. Nelisse gaat weg maar Arveladse en Ikedia komen. Met de komst van Stijn Schaars heeft AZ alle plekken op hun elftal dubbel bezet.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:19 schreef fransie102 het volgende:
Jawel hoor. Als we Kuijt en Kalou niet kunnen behouden dit seizoen flikkert het helemaal in mekaar. Dan zullen we moeten gaan strijden met clubs als Vitesse, Heereveen en FC Utrecht om de laatste plek in de UEFA Cup. Kuijt en Kalou camoufleren het hele seizoen de gebreken van het middenveld en de verdediging al.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
*kopt in
Kan feyenoord nog verder in mekaar flikkeren dan?
Ach, dit is de waan van de dag. Als Feyenoord een redelijk seizoen draait, en AZ valt zonder Kromkamp en Landzaat toch wat tegen, dan zegt iedereen opeens weer dat Feyenoord betere vooruitzichten heeft dan AZ.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat AZ over 2 jaar weer in mekaar flikkerd. Ze hebben gerichte aankopen gedaan voor volgend seizoen en er liggen grote plannen klaar. Nelisse gaat weg maar Arveladse en Yakubu komen. Met de komst van Stijn Schaars heeft AZ alle plekken op hun elftal dubbel bezet.
De organisatie bij AZ is vele male beter dan dat van ons. Alle plekken dubbel bezet met spelers die niet (veel) onder doen voor mekaar. Dus bij een blesseure of schorsing heb je geen kwaliteits verlies. Er zit een man met geld achter AZ die weet wat hij kan en niet kan en weet wanneer hij iets moet overlaten aan een ander.
Ik heb eerder het gevoel dat Feyenoord over 2 jaar in mekaar flikkert dan AZ.
Yakubu = Ikediaquote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat AZ over 2 jaar weer in mekaar flikkerd. Ze hebben gerichte aankopen gedaan voor volgend seizoen en er liggen grote plannen klaar. Nelisse gaat weg maar Arveladse en Yakubu komen.
Op de plek van Landzaat kunnen Mathijssen en Ramzi allebij uit de voeten dus dat probleem is op te lossen. Op de plek van Kromkamp kan Jaliens spelen.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ach, dit is de waan van de dag. Als Feyenoord een redelijk seizoen draait, en AZ valt zonder Kromkamp en Landzaat toch wat tegen, dan zegt iedereen opeens weer dat Feyenoord betere vooruitzichten heeft dan AZ.
Juis Ikediaquote:Op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Yakubu = Ikedia
Uiteindelijk gaat het wel weer fout met AZ. Het aanstellen van van gaal en evt Wotte zal het proces alleen wat versnellen. Spelers als Kromkamp zijn niet te behouden en bedragen van 15 mln eisen is niet realistisch van Dirk. Feyenoord is in alle opzichten een 10x grotere club dan AZ, behalve op het veld![]()
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef Cart_man het volgende:
Kan dat negatieve gekanker eens ophouden. Nieuwe seizoen begint aankomende zaterdag met de eerste training. Positief denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |