Ik leg in een scheur hierquote:
Zeker, eindelijk eens iets LEUKS, hoewel john and john ook tof isquote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef R2cksson het volgende:
Dit is ubertoffe humor. Petje af voor de maker. Hulde!
Een held en voorbeeld voor ons allen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef R2cksson het volgende:
Dit is ubertoffe humor. Petje af voor de maker. Hulde!
Humorloos ventjequote:Op maandag 20 juni 2005 19:39 schreef m021 het volgende:
Haha, die John&Johns zijn zo veel beter dan die totaal humorloze Morning Glory's.![]()
Ophorken, kutnewbie.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:39 schreef m021 het volgende:
Haha, die John&Johns zijn zo veel beter dan die totaal humorloze Morning Glory's.![]()
Christelijk zijn (wat ik niet ben overigens) heeft niks te maken met het niet grappig vinden van humorloze incestgrappen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:41 schreef Xebrozius het volgende:
Ophorken, kutnewbie.
Open een christelijk EO knuffel topic en ga daar met je vriendjes voor ons bidden.
Het lijkt erop dat heel veel anderen het wel grappig vinden, dus ga weg.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef m021 het volgende:
[..]
Christelijk zijn (wat ik niet ben overigens) heeft niks te maken met het niet grappig vinden van humorloze incestgrappen.
Als je dit grappig vindt moet je wel een heel raar gevoel voor humor hebben. Niet vanwege de incest/aids/whatever, daar kan ik wel tegen, het is gewoon niet grappig.
ah, ik heb blijkbaar een raar gevoel voor humor, tough luck.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef m021 het volgende:
[..]
Christelijk zijn (wat ik niet ben overigens) heeft niks te maken met het niet grappig vinden van humorloze incestgrappen.
Als je dit grappig vindt moet je wel een heel raar gevoel voor humor hebben. Niet vanwege de incest/aids/whatever, daar kan ik wel tegen, het is gewoon niet grappig.
Heb je er nog steeds nachtmerries van dat je vader je verkracht heeft?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef m021 het volgende:
[..]
Dank je wel voor het demonstreren van de manier waarop Morning Glory's 'grappen' worden gemaakt: op een totaal humorloze manier. Als je nou het volgende had gepost:quote:Op maandag 20 juni 2005 21:23 schreef R2cksson het volgende:
Heb je er nog steeds nachtmerries van dat je vader je verkracht heeft?
Wat het al een stuk grappiger geweest.quote:
Nee, daar vind ik niks grappigs aan.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef m021 het volgende:
[..]
Dank je wel voor het demonstreren van de manier waarop Morning Glory's 'grappen' worden gemaakt: op een totaal humorloze manier. Als je nou het volgende had gepost:
[..]
Wat het al een stuk grappiger geweest.
Dude, die site bestaat niet eens. Klik eerst eens op een link voordat je er een afgezaagde opmerking over maakt.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:38 schreef R2cksson het volgende:
Wel typisch dat je die site uit je hoofd kent. Makes you think... Heb je leuke dochters/zoontjes?
Eensquote:Op maandag 20 juni 2005 19:39 schreef m021 het volgende:
De beste van allemaal inderdaad.quote:
sadismequote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:14 schreef Paladin82 het volgende:
Hmz. ik zie de humor van die morning glorie stripjes niet, maargoed ieder zijn meug.
vraagje aan de gene die ze leuk vinden wat is er zo leuk aan?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |