*walgelijke clips voor ogen krijgtquote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Aventura het volgende:
Een Fido Dido Shirt combineerde destijds het beste met een housebroek en puike LA Gears![]()
En die discussies hoe je het moest uitspreken: Faido Daido of Fiedo Diedoquote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een Fido Dido Shirt combineerde destijds het beste met een housebroek en puike LA Gears![]()
De Pauze bestaat nog steedsquote:Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef Aventura het volgende:
Pauze Magazine![]()
Hm, gaat dit nog over 7-up?
Ok dan!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De Pauze bestaat nog steeds
Dit gaat inmiddels over Fido Dido en Fido Dido is inherent aan 7Up
Ik was ten tijde van het Fido Dido hoogtepunt 11 ofzo, ik wist helemaal niet wat Baileys wasquote:Op maandag 20 juni 2005 22:46 schreef Aventura het volgende:
Ok dan!
Ging er bij jullie ook het verhaal de ronde, dat als je 7-up dronk en vlak erna Baileys, dat er zich dan een soort bal in je maag zou vormen en je daaraan dood kon gaan
Hahahaha jaquote:Op maandag 20 juni 2005 22:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok dan!
Ging er bij jullie ook het verhaal de ronde, dat als je 7-up dronk en vlak erna Baileys, dat er zich dan een soort bal in je maag zou vormen en je daaraan dood kon gaan
Joh!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:50 schreef Syrena het volgende:
Hahahaha jaEddy Zoey heeft dat toen toch getest, had ie iemand van straat geplukt en 'm dat doorelkaar laten drinken.
Ut was een hoax![]()
Baileys is een oude wijvendrankquote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef ChrisJX het volgende:
Ik was ten tijde van het Fido Dido hoogtepunt 11 ofzo, ik wist helemaal niet wat Baileys was
Je bent vier jaar ouder dan ikquote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef Aventura het volgende:
Joh!
[..]
Baileys is een oude wijvendrankIk dronk toen natuurlijk Bessen
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je bent vier jaar ouder dan ikVandaar dat ik niet helemaal mee kan praten
En je bent een vrouw zie ik nu
Naam/avaterquote:Op maandag 20 juni 2005 22:59 schreef Aventura het volgende:
[..]ongelofelijk, écht iedereen denkt dat ik man ben, hoe kan dat toch, derde keer in 1 week dat ik dit hoor
Je naam klinkt wel mannelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 22:59 schreef Aventura het volgende:ongelofelijk, écht iedereen denkt dat ik man ben, hoe kan dat toch, derde keer in 1 week dat ik dit hoor
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je naam klinkt wel mannelijkIk leef met je mee, ik ken de situatie
Heb ik nou nooooooit last vanquote:Op maandag 20 juni 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je naam klinkt wel mannelijkIk leef met je mee, ik ken de situatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |