Tyf op vent. Ga Edmund nuecken ofzoquote:
haha nee alsjeblieft ik ga niet naar de 3. het agrarier gehalte is me daar iets te hoog :-)quote:Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef JimBob het volgende:
[..]
In de 3?
Sjah..ga je nu ook euh..testen doen enzo voorje weer in de buurt van mensen komt?
Is een grote soa daar man, echt geweldig.
geblokkeerd en gedeleted, wedden?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:49 schreef Eix het volgende:
Vervolgens zei ze dat ze moest gaan en ging ze offline.![]()
Kan je dat laatste zien?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het laatste kan je zien.Ik denk van niet.
wat gevraagd?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Phate het volgende:
"maar had je dat al niet gevraagd? Toen we daar buiten zaten te praten weet je nog?"![]()
Gelukkig ben ik geen van beidequote:Op maandag 4 juli 2005 17:08 schreef Me784 het volgende:
OMG gaan we hier de discussie argrariër vs corps bal ala vindicat aanslingeren??
Ik ben nog liever boer dan dat ik bij vindi moest zitten
Sorry, maar:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:30 schreef Sport_Life het volgende:
Nou niet echt versierblunder en ook niet van mijmaar k was net in een cafe/restaurant met wat vrienden, zegt er 1 tegen mij voor de gein datie het nummer van die bedienster wel wilde hebben, maar dat meisje was niet zo heel ver weg en keek precies op dat moment om
. hehe.
Kijk, dat is beter.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:55 schreef Sport_Life het volgende:
k heb zelf ook wel wat doms gedaan, tijdens poolen waren er wat mooie meiden een tafel naast ons bezig en op het moment dat ik een van hun even aan het inspecteren was (kontje enzo!) roept een vriendin van me keihard "WAT LOOP JE TE STAREN NAAR DIE MEID". Ik ben maar even wat drinken gaan halen (met een rooie kop)
.
verkeringquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kijk, dat is beter.
Voor de volgende keer, gewoon zeggen: "Nee, luister nou eens, ik wil echt geen verkering met je! Je bent heel aardig en sociaal, maar ik wil gewoon naar andere vrouwen kunnen kijken!". Als je nog een rooie kop hebt, dan ben je iig niet de enigste daar![]()
Ze heeft al 1,5 jaar een vriendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kijk, dat is beter.
Voor de volgende keer, gewoon zeggen: "Nee, luister nou eens, ik wil echt geen verkering met je! Je bent heel aardig en sociaal, maar ik wil gewoon naar andere vrouwen kunnen kijken!". Als je nog een rooie kop hebt, dan ben je iig niet de enigste daar![]()
...stoten met die ballenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef Sport_Life het volgende:
Maar hee ze was wel ontzettend lekker hoor, had eigenlijk d'r nummer moeten vragen ofzo..op zn minst
. Maarja op zo'n moment denk je maar aan 1 ding he..
Het eerste ook...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het laatste kan je zien.Ik denk van niet.
En wat precies probeer je toe te voegen met deze weldoordachte reply?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je word afgewezen door t tuig dat DAAR rond loopt is t niet al te best gesteld met je goede vriend:(
het schoonst der schonen is ook niet bij vindicat te vindenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:08 schreef Me784 het volgende:
OMG gaan we hier de discussie argrariër vs corps bal ala vindicat aanslingeren??
Ik ben nog liever boer dan dat ik bij vindi moest zitten
Sjah, alsje van streepjes truien en van die leuke accenten houdt.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:01 schreef Jaymes het volgende:
[..]
het schoonst der schonen is ook niet bij vindicat te vinden![]()
pas een versierblunder als je dr ook daadwerkelijk hebt versierdquote:Op zondag 10 juli 2005 12:39 schreef googoodoll het volgende:
ik praat met een meisje, blijkt ze van Celine Dion te houden![]()
Stomme vriendinquote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef Beach het volgende:
Hele avond naar elkaar lachen![]()
We komen steeds dichter naar elkaar toe, trekt haar vriendin haar opeens mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogal matig, helaas durfde ik niks meer en is het bij lachen naar elkaar gebleven, ook daarna.
Volgende week maar eens erop af![]()
Waakvarken denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stomme vriendin
Volgende keer beter beach
die heb je dr altijd tussen zittenquote:
En dat liep uit op een fiasco?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:18 schreef JoPiDo het volgende:
ik ging gister net doen of ik uit het buitenland kwam
'hoe kaat it met jou?'
'uh, goed?'
'wat is je naam?'
'Marieke'
en dan met zo'n zwaar frans accent
ze vroeg mijn naam en toen zei ik 'iek ben 22 jaar old'quote:Op zondag 10 juli 2005 19:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En dat liep uit op een fiasco?
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:01 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
tip: nooit zeggen dat je Geoloog bent en haar grot wil onderzoeken.
quote:Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
oude blunder van de "oude" ik.
Ik sta een jaartje geleden in een kroeg met een aantal mensen. En verderop staat me toch knap meisje, dus ik af en toe een beetje kijken, ik was verlegen als de neten.
Zegt een vriendin van mij; "ze heeft haar labeltje buiten haar topje hangen, ze waardeert het heel erg als je dat terug doet".
Nou ik daar heen, en probeer zo subtiel mogelijk dat labeltje terug te doen.
Ze draait haar hoofd om naar mij, en kijkt me zwaar pissig aan.
Ik kijk even naar wat mijn hand aan het doen is... is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Die moest vast een grote pukkel bedekkenquote:Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Hahahahquote:Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
oude blunder van de "oude" ik.
Ik sta een jaartje geleden in een kroeg met een aantal mensen. En verderop staat me toch knap meisje, dus ik af en toe een beetje kijken, ik was verlegen als de neten.
Zegt een vriendin van mij; "ze heeft haar labeltje buiten haar topje hangen, ze waardeert het heel erg als je dat terug doet".
Nou ik daar heen, en probeer zo subtiel mogelijk dat labeltje terug te doen.
Ze draait haar hoofd om naar mij, en kijkt me zwaar pissig aan.
Ik kijk even naar wat mijn hand aan het doen is... is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Kijk dat zijn de betere verhalenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef Roellio het volgende:
Een maat van me afgelopen zaterdag:
We zaten zoals gewoonlijk poeierhard te zuipen aan de bar, op het stoere stamgasten hoekje!Komt er een groep meiden binnen die Engels met elkaar praten. Na een tijdje staat de leukste van 't stel naast die maat van me bier te bestellen. Roept die kerel keihard "Ha, ik kan nu ongegeneerd zeggen dat het een lekker wijf is, en dat ze vanavond wel met mij mee naar huis mag, ze zijn toch Engels". Krijgt 'ie toch een dodelijke blik toegeworpen van dat meisje!
Staan ze 10 minuten later ineens Nederlands met elkaar te praten!![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Setambre het volgende:
Niet echt een versierblunder maar gewoon lomp.
Was je even vergeten dat je leeft ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Setambre het volgende:
Ik moest een tijdje geleden voor de laatste keer iets inleveren opschool. Aangezien in nog een eindje van de hogeschool woon moet ik eerst een bus pakken en daarna pas de trein.
Enfin...
Ik stap met mijn nog niet uitgeslapen hoofd de bus in. Heerlijk wakker worden met een paar zachte MP3tjes. De bus tuffet een verder. Stapt er echt een serieus een uber knappe meid in, die ik nog nooit gezien heb in de bus. Ik kijk haar een beetje aan. Begint ze een beetje te glimlachen naar me. Ik helemaal verbaast van ja het zal wel![]()
Ze ging zitten een plekje schuin voor me. Ik luister weer rustig naar mijn MP3tjes en kijk naar de achterkant van haar. Draait ze om en begint nogmaals te glimlachten naar me. Ik weer van WTFen zo ging het nog een paar keer. Zij draait zich een paar keer om en glimlacht naar me.
Ik had nog steeds niks door natuurlijk. Op een gegeven moment was de bus aangekomen op het station. Het was nogals druk in de bus. Meid stapt eerder uit dan ik, op een gegeven moment was ik ook buiten. Ze lachte nog even en stak haar hand op.
Ik en loop natuurlijk gewoon rustig naar de trein toe.
Toen in de trein zat trof me het pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus meisje als je dit leest![]()
En terecht...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Was je even vergeten dat je leeft ofzo![]()
Leuke is dat ik haar nooit meer gezien heb in de busquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Was je even vergeten dat je leeft ofzo![]()
en anders zal ze toch wel een vriend hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:30 schreef Setambre het volgende:
[..]
Leuke is dat ik haar nooit meer gezien heb in de bus
Dat zou ik mezelf ook aanpraten als ik zo stom was geweestquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:33 schreef Tique het volgende:
[..]
en anders zal ze toch wel een vriend hebben![]()
Ook gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat zou ik mezelf ook aanpraten als ik zo stom was geweest![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:46 schreef Chello200 het volgende:
Een andere not done actie is met een grote slagersmes een meisje achtervolgen door een donkere steeg en schreeuwen tegen d'r : "Ik wil alleen met je praten".
Op een of andere reden geloven ze je niet en loop je een blauwtje ( door de steeg )
Errr tja...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:46 schreef Chello200 het volgende:
Een andere not done actie is met een grote slagersmes een meisje achtervolgen door een donkere steeg en schreeuwen tegen d'r : "Ik wil alleen met je praten".
Op een of andere reden geloven ze je niet en loop je een blauwtje ( door de steeg )
Stuur het door naar de Railsquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Setambre het volgende:
Ik moest een tijdje geleden voor de laatste keer iets inleveren opschool. Aangezien in nog een eindje van de hogeschool woon moet ik eerst een bus pakken en daarna pas de trein.
Enfin...
Ik stap met mijn nog niet uitgeslapen hoofd de bus in. Heerlijk wakker worden met een paar zachte MP3tjes. De bus tuffet een verder. Stapt er echt een serieus een uber knappe meid in, die ik nog nooit gezien heb in de bus. Ik kijk haar een beetje aan. Begint ze een beetje te glimlachen naar me. Ik helemaal verbaast van ja het zal wel![]()
Ze ging zitten een plekje schuin voor me. Ik luister weer rustig naar mijn MP3tjes en kijk naar de achterkant van haar. Draait ze om en begint nogmaals te glimlachten naar me. Ik weer van WTFen zo ging het nog een paar keer. Zij draait zich een paar keer om en glimlacht naar me.
Ik had nog steeds niks door natuurlijk. Op een gegeven moment was de bus aangekomen op het station. Het was nogals druk in de bus. Meid stapt eerder uit dan ik, op een gegeven moment was ik ook buiten. Ze lachte nog even en stak haar hand op.
Ik en loop natuurlijk gewoon rustig naar de trein toe.
Toen in de trein zat trof me het pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus meisje als je dit leest![]()
De rails ligt niet in de busquote:
Ok... ik begrijp ook niet snel Hints van vrouwen maar jij slaat echt ALLES !quote:Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef Zjakkie het volgende:
Misschien niet echt een versierblunder maar wel vrij stom: Gisteren toen het discotheekje hier dicht ging en we nog ff buiten stonden vroeg een meisje hoe oud ik was dus ik zeg 22, zegt zij daar hou ik wel van. Dus ik vraag hoe oud zij is, 19, zegt ze: we houden nog een afterparty bij mij straks. Dus ik zeg: Oh gezellig, veel plezier. En toen ging ik weg.
Onderweg naar huis toch wel spijt gekregen dat ik niet met ze mee ben gegaan...
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op maandag 18 juli 2005 10:28 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Ok... ik begrijp ook niet snel Hints van vrouwen maar jij slaat echt ALLES !
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:40 schreef juiced het volgende:
Afgelopen zaterdag met een meisje staan praten die ik al vaker had zien rondlopen, ze bleek Brenda te heten. Ik vroeg 'r verkering, maar daar had ze niet zo'n zin in. Dus dan maar d'r telefoonnummer. [..]
Ik zweer het je, zo ging het echt. Ik vraag regelmatig verkering aan leuke meisjes die ik tegen kom. Meisjes die me serieus nemen, zeggen altijd nee. En meisjes die me niet serieus nemen, zeggen altijd "jahoor, tuurlijk". Met als gevolg dat ik nog niks wijzer ben.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
"Wil je verkering?"
- "Nee"
"Mag ik je telefoonnummer dan?"
- "Oke hier"
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:20 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik zweer het je, zo ging het echt. Ik vraag regelmatig verkering aan leuke meisjes die ik tegen kom. Meisjes die me serieus nemen, zeggen altijd nee. En meisjes die me niet serieus nemen, zeggen altijd "jahoor, tuurlijk". Met als gevolg dat ik nog niks wijzer ben.![]()
Moet je het wel op een extra kinderachtige manier vragen:quote:Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens gaan doen dan. Hoewel, ik ben bijna 26, maakt dat wat uit denk je?
Pff zo hopeloos ouderwetsquote:Op maandag 18 juli 2005 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Moet je het wel op een extra kinderachtige manier vragen:
"Wil je met me gaaaaan?"
26, dat maakt geen zak uit. Dan kan het juist weer. Hoe ouder je bent, hoe harder de dames in de lach schieten. En vrouwen schijnen het leuk te vinden om te lachen. Kat in het bakkie. Jaja, ik heb er verstand van!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens gaan doen dan. Hoewel, ik ben bijna 26, maakt dat wat uit denk je?
''Ik weet niet wat jij ervan vind, maar wij neuken alleen elkaar voortaan. Als je een ander neukt, snij ik je in stukjes'' wil ook nog weleens helpen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:00 schreef Setambre het volgende:
[..]
Pff zo hopeloos ouderwets
"Hey nuecken !?"![]()
Ach ja, je moet dat soort opmerkingen ook nooit letterlijk nemen. Ze zei meer "ik ben niet toe aan een relatie met jou".quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef jan_onbekend het volgende:
krijg je een sms terug van nee ben nog nier aan een relatie toe na net 1 van 2 jaar gehad te hebben.
Okey dat was duidelijk ook geen probleem.
Tot dat ze 2 week later dood leuk zegt heb een vriend
En zo te zien hoef je daar ook helemaal niet verdrietig om te zijnquote:...nog geen 2 week later zwanger 1e kind dr uit en daar kwam het volgende alweer aan. wat zal ze zijn jaar of 22 a 23 nu.
haha, bijna hetzelfde verhaal hier. Toen ik 2 weken geleden nog op vakantie was hadden we op de laatste dag in de middag een groepje leuke meiden ontmoet. Drie om precies te zijn, en wij waren in het begin maar met z'n tweetjes. Die vriend van mij ging direct vanaf het begin keihard voor 1 meid, de leukste van het stel, en dat kon je 'm natuurlijk niet kwalijk nemen. Hij deed er echt zijn best voor. Ik praatte vooral met de overige twee meiden. Allebei wel aardig, niet echt bijzonder, maar ik hield alle opties open.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zat in een bar en had de hele avond met 2 meiden gebabbeld en ze leken me beide leuk. Wij met zijn allen lekker gezellig gek doen en ik probeer er eentje voorzichtig te versieren, want stel dat het niet lukt kan ik het altijd nog bij die andere schone proberen.
Ze hapt niet echt, maar houd het gesprek wel gezellig.
.....Nu dacht ik dat ik niet dronken was.....
Loop ik naar het andere meisje toe en zeg haar dat ik haar vriendin wel leuk vindt en ik vraag haar of haar vriendin vrijgezel is, waarop ze zegt:
'ja, ze heeft een vriend'.
Haar vriendin (diegene met de vriend) meldde later dat de andere meid me wel leuk vond, maar geen tweede keus wou zijn...
Al had ik het nou aan iemand anders gevraagd...![]()
Het is net de kassa bij de supermarktquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:11 schreef LePenseur het volgende:
[..]
haha, bijna hetzelfde verhaal hier. Toen ik 2 weken geleden nog op vakantie was hadden we op de laatste dag in de middag een groepje leuke meiden ontmoet. Drie om precies te zijn, en wij waren in het begin maar met z'n tweetjes. Die vriend van mij ging direct vanaf het begin keihard voor 1 meid, de leukste van het stel, en dat kon je 'm natuurlijk niet kwalijk nemen. Hij deed er echt zijn best voor. Ik praatte vooral met de overige twee meiden. Allebei wel aardig, niet echt bijzonder, maar ik hield alle opties open.
's Avonds afgesproken om uit te gaan. Wij die meiden opgehaald, die vriend van mij gelijk aan dat leukste meisje geplakt dus die liet ik maar helemaal links liggen. Overige twee waren ook best enthousiast en ik zag mijn kansen groeien. Tijdens een drankje gepraat. De ene was iets brutaler en daar praatte ik het meeste mee. Het andere meisje kon het steeds beter vinden met een derde vriend van me die er pas die avond is bijgekomen. Ik vond het wel best, beloofde een goede avond te worden. Na een half uurtje liepen we naar de discotheek, komt die meid waarmee ik praat haar droomprins uit Nederland tegen waar ze al een jaar verliefd op is.
Ben je gvd 2000 kilometer van Nederland verwijdert, komt ze hem uitgerekend op die plek, om dat tijdstip tegen... Dus dag alle aandacht, dat kon ik dus mooi vergeten.
Ook dat derde meisje was verloren, die voelde dat ze tweede keus was en die ging er later vandoor met die andere vriend van me. 2 vrienden een knusse avond, ik bier staan tanken in me 1'tje.
Verkeerde keuzes zijn mijn specialiteit.
Hoezo sta jij daar ook altijd bier te zuipen, terwijl je vrienden de kassieres neuken?quote:Op maandag 8 augustus 2005 03:45 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Het is net de kassa bij de supermarkt![]()
Dat zou wat vaker moeten gebeurenquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoezo sta jij daar ook altijd bier te zuipen, terwijl je vrienden de kassieres neuken?
Vergeten dat je nog altijd een keuze hebt? Je hebt geen contract getekend ofzo, je kan nog altijd gewoon NEE zeggen en de jacht hervatten!quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef P0rt0 het volgende:
Ik heb 3 jaar en 3 maanden geleden een behoorlijke fout gemaaktIk ben bezet tot de dag van vandaag, en de vrouwen zijn in die tijd alleen maar mooier geworden
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef rs1978 het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat een meisje me kwam feliciteren met een gewonnen wedstrijd, en we maakten nog even een gezellig praatje. Op het gegeven moment kwam ze heel dicht naar me toe met haar gezicht, met de ogen dicht. Ik pak dr dus op de bek en ze schrikt, wat blijkt nou: ze wou me iets in mijn oor fluisteren maar knipperde met haar ogen op t moment dat ze dichterbij kwam, misverstandje. Nou bleek later nog dat ze de vrouw is van iemand die ik ken die dus ook aanwezig was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |