Jij snapt hetquote:Op maandag 20 juni 2005 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik loop te pimpen met mijn iPod en Sony multigroove oordoppen, moet je ze allemaal eens moeilijk zien kijken...
Fuckin' pauperts
Duh, die ettertjes snappen niet dat mijn oordoppen nog duurder zijn dan hun zooitje electronica, wat z als mp3-speler proberen te slijten...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef Ruis het volgende:
tja, d'r zit een auto met een 2,5 liter motor om m'n mp3 speler heen.![]()
Ik loop nog steeds te vechten met muziek overzetten op mijn iPodquote:Op maandag 20 juni 2005 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik loop te pimpen met mijn iPod en Sony multigroove oordoppen, moet je ze allemaal eens moeilijk zien kijken...
Fuckin' pauperts
Joh!!quote:Op maandag 20 juni 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds te vechten met muziek overzetten op mijn iPod![]()
Krijg het met die iTunes niet aan de gang..
meschien irriteren hun zich MATELOOS aan jou geblaat over jou '' mijne is beter '' gezeik van je ,quote:Op maandag 20 juni 2005 15:51 schreef DigiJasper het volgende:
Het is echt een plaag: die verotte mp3 spelers, met of zonder id3 display, verotte kwaliteit en verdomd lage speelduur. En de koptelefoon klinkt gewoon beroerd. En dat verschilt dan van ¤29 voor een 128 MB kutding. En oh wat ben je stoer als je er een met 512 MB hebt
En dan zit je in een klas, hoor je zo 'tsjoe tsjoe tsjoe' uit die verotte kleine oordopjes komen waarmee men zijn oren verziekt met opgeblazen oordopjes omdat de oren van de personen zelf al compleet verrot zijn door de baggermuziek in de dichtsbijzijnde hoerentent "disco", waar je je gewoon verrot aan irriteert
En dan zitten ze te miepen als jij toevallig wat anders hebt dan hun perfecte voorbeeld van mobiele muziek
Ban the cheapass mp3 players
verrek, bij mij ok...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef Ruis het volgende:
tja, d'r zit een auto om m'n mp3 speler heen.
Eehm nee gewoon de installatie cd-rom met het digitale boekje erbij..quote:Op maandag 20 juni 2005 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh!!![]()
Heb je de nieuwste iTunes en je iPod geupdate???
Super systeem, is alleen ff wennen als je altijd winamp gebruikte...
diequote:
itunes.comquote:Op maandag 20 juni 2005 16:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Eehm nee gewoon de installatie cd-rom met het digitale boekje erbij..
waar kun je de nieuwste software downloaden dan??
checkquote:Op maandag 20 juni 2005 16:00 schreef FlyTE het volgende:
Gasten.. het is 30 graden of meer.. en dan ga jij je druk maken over die mp3-spelers.. Doe mij maar een ¤29,- ventilator!
Ja. En daarom is er een winamp plugin. In je playlist rechtsklikken op een nummer of aantal nummers en dan "send to ipod"quote:Op maandag 20 juni 2005 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh!!![]()
Heb je de nieuwste iTunes en je iPod geupdate???
Super systeem, is alleen ff wennen als je altijd winamp gebruikte...
He,..... de site wordt niet geopendquote:
He... op het werk wil ie hem wel openen en op mijn huis pc krijg ik niksquote:
das raar.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
He... op het werk wil ie hem wel openen en op mijn huis pc krijg ik niks
inmiddels eenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:09 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ja. En daarom is er een winamp plugin. In je playlist rechtsklikken op een nummer of aantal nummers en dan "send to ipod".
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=138888
opschepper, die 30 gig had je gerust weg moegen laten, patsertjequote:Op maandag 20 juni 2005 15:53 schreef owned.for.life het volgende:
dimmu borgiren ja die mp3 spelrtjes zijn kut ja na 3 dagen houden ze er al mee op
owned.for.life is blij met zijn creative zen xtra 30 gig
Smaak is smaak. Rock zuigt net zo hard als pop. Ja, als het slechte artiesten zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:31 schreef DigiJasper het volgende:
"Goedkoop is Duurkoop"
Agreed, die dingen zijn binnen een week kapot en dan moet je weer een nieuwe kaufen
@ Muzieksmaak: hoe kan je hardcore nou muziek noemen? neem een 400 bpm tune die je op je pc hebt, zet er wat nutteloze kikkerstemmetjes onder en de massa breezahjeugd is d'r blij mee. Ik zeg niet dat mijn muziek hoogstaand is, maar er is enigzinds moeite voor genomen om het uberhaupt te maken.
Black metal is voor biseksuele mensen die depressief zijn en geen sociaal leven hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:31 schreef DigiJasper het volgende:
"Goedkoop is Duurkoop"
Agreed, die dingen zijn binnen een week kapot en dan moet je weer een nieuwe kaufen
@ Muzieksmaak: hoe kan je hardcore nou muziek noemen? neem een 400 bpm tune die je op je pc hebt, zet er wat nutteloze kikkerstemmetjes onder en de massa breezahjeugd is d'r blij mee. Ik zeg niet dat mijn muziek hoogstaand is, maar er is enigzinds moeite voor genomen om het uberhaupt te maken.
Amen brother, amen!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef nietzman het volgende:
Mensen die geen iPod hebben zijn echt stom zeg.
gothicquote:Op maandag 20 juni 2005 15:51 schreef DigiJasper het volgende:
in de dichtsbijzijnde hoerentent "disco",
Jij snapt 'mquote:Op maandag 20 juni 2005 16:37 schreef Grijpwijk het volgende:
Je moet eens wat high fidelity muziek afspelen, dan merk je pas echt het verschil tussen spelers
já zegquote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef nietzman het volgende:
Mensen die geen iPod hebben zijn echt stom zeg.
Ieder zijn ding. En er komt een tijd dat je dat ook inziet. Puber.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:31 schreef DigiJasper het volgende:
"Goedkoop is Duurkoop"
die heb ik (ook?), vind 't wel 'n fijn ding maar hijs duidelijk niet bedoeld om te patsenquote:
idd.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:54 schreef dutchtubby het volgende:
en ipod is zooooooo 2004 zeg, ik zou er niet dood mee gevonden willen worden.
Zeg huilie, zou je niet es optiefen?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:51 schreef DigiJasper het volgende:
Het is echt een plaag: die verotte mp3 spelers, met of zonder id3 display, verotte kwaliteit en verdomd lage speelduur. En de koptelefoon klinkt gewoon beroerd. En dat verschilt dan van ¤29 voor een 128 MB kutding. En oh wat ben je stoer als je er een met 512 MB hebt
En dan zit je in een klas, hoor je zo 'tsjoe tsjoe tsjoe' uit die verotte kleine oordopjes komen waarmee men zijn oren verziekt met opgeblazen oordopjes omdat de oren van de personen zelf al compleet verrot zijn door de baggermuziek in de dichtsbijzijnde hoerentent "disco", waar je je gewoon verrot aan irriteert
En dan zitten ze te miepen als jij toevallig wat anders hebt dan hun perfecte voorbeeld van mobiele muziek
Horloge´s nu 7,95¤ , voor de paupers in dit topic en vooral voor de TSquote:Op maandag 20 juni 2005 17:00 schreef dark_humanity774 het volgende:
de kijkshop, moet ik nog meer zeggen...
Cheap-ass vriend die het wilde wetenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:53 schreef XiChico het volgende:
Oh .. haha jij bent diezelfde nerd die wel cheap ass schoenen wel, maar WEL met een merkje erop zodat het in de smaakt valt bij die "hoertjes"
Welke schoenen zijn wel betaalbaar?
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Cheap-ass vriend die het wilde weten
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:21 schreef DigiJasper het volgende:
Nou ja goed, vooral _Veel_ gezeik dat ik nooit merkschoenen draag.. maar niet iedereen heeft ¤150 over voor een lelijke broek of ¤130 voor een paar schoenen die evenlang meegaan als schoenen van ¤50. Boxertshorts voor ¤20 per stuk vind ik ook al belachelijk. 50 gulden voor een onderbroek
7,95 voor een horloge, superquote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Horloge´s nu 7,95¤ , voor de paupers in dit topic en vooral voor de TS.
ken het, heb een semipro hi-md speler en dan komt er ook zo`n gast aan waarom ik dat ding gekocht heb ipv zijn 128mb blokker ding,quote:Op maandag 20 juni 2005 15:51 schreef DigiJasper het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:51 schreef DigiJasper het volgende:
En dan zit je in een klas, hoor je zo 'tsjoe tsjoe tsjoe' uit die verotte kleine oordopjes komen
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:11 schreef Steve-O het volgende:
een ipod is trouwens ook voor kutpaupers die denken een hippe mp3 speler te hebben gekocht.
ach jouw HjMD is wel lekker groot, zodat ie nog beter opvaltquote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ken het, heb een semipro hi-md speler en dan komt er ook zo`n gast aan waarom ik dat ding gekocht heb ipv zijn 128mb blokker ding,
die mensen hebben gewoon geen oog voor kwaliteit
was de voornaamste reden dat ik hem niet gekocht hebquote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef donald_dick het volgende:
ipods zijn ook zo overrated, heb je stoer 4 gig, kan je er maar 6 uur naar luisteren![]()
de helft kleiner dan een ipod. dus wat is grootquote:Op maandag 20 juni 2005 17:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach jouw HjMD is wel lekker groot, zodat ie nog beter opvalt
Moet je ook die van 20,30,40,60 GB kopenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef donald_dick het volgende:
ipods zijn ook zo overrated, heb je stoer 4 gig, kan je er maar 6 uur naar luisteren![]()
alles wat groter is dan mijnquote:Op maandag 20 juni 2005 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de helf kleiner dan een ipod. dus wat is groot
dat is toch zo`n nieuwe serie mp3 spelertjes van sonyquote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alles wat groter is dan mijnsony NW-E99
![]()
Ja dat zagen we op volkomenkutquote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Eat shit. er wordt wel meer onder mijn naam gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |