quote:Den Bosch gaat leegloop te lijf
door Max van der Put
Donderdag 23 juni 2005 - Den Bosch - Jaap Davids is de eerste nieuwe naam in de spelersgroep van FC Den Bosch voor volgend seizoen. De nieuwe trainer, Theo Bos, neemt de 19-jarige centrale verdediger mee van Vitesse. Voorlopig komt Davids vanaf 4 juli een maand op proef.
„Jaap heeft het hele afgelopen seizoen met het eerste van Vitesse meegetraind. Hij zit al vanaf de C’tjes bij de club en is voor verscheidene nationale jeugdteams uitgekomen. Hij is tweebenig en een winnaarstype. Vi- tesse wil hem verhuren“, legt Bos uit. Het gerucht dat hij ook aanvaller Eldridge Rojer meeneemt van Vitesse doet de trainer af als veel te voorbarig. „Ik denk dat Eldridge eerst gaat proberen een basisplaats te bemachtigen bij Vitesse. Mocht dat niet lukken, dan kunnen we alsnog kijken wat er mogelijk is.“
Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn is deze weken druk met contractbesprekingen. „Er komen sowieso drie jongens over van de A1: rechtshalf Wout Meulemans, centrale verdediger Jordens Peters en linksback Randy Heijnsbergen. En verder ben ik met vijf spelers van buitenaf in gesprek. Daar hoop ik snel duidelijkheid over te krijgen.“
Aanvulling van de selectie is hard nodig, want de leegloop bij het eerste team was na de degradatie enorm. Van de veertien spelers die in actie kwamen tegen FC Utrecht in de laatste competitiewedstrijd van het afgelopen seizoen, blijven er slechts vijf: Uneken, Cas, Verhaegh, Haemhouts en Cales. De andere blijvers zijn Beekmans, Biyadat, Euvrard, Van Strien en Biekman. Laatstgenoemde was een half seizoen verhuurd aan Excelsior.
Uittocht
De rest van de selectie van vorig seizoen zwermt uit naar clubs in binnen- en buitenland.Mampaey is vertrokken naar Racing Mechelen, Volmer heeft aangegeven niet terug te keren, huurlingen Snoyl en Janssen gaan terug naar respectievelijk Feyenoord en RKC, Bakkal wordt door PSV aan Eindhoven verhuurd, Van den Ouweland gaat transfervrij naar Roda JC, Mourad naar Emmen, Olfers naar Sparta en Van de Laak is verkocht aan FC Groningen.
Verder vertrekken ook Van Iersel (naar OJC), Kuijpers (Schijndel), Van der Meulen (Kozakken Boys), Meye (Telstar) en Rietberg (nog onbekend). Vraagtekens zijn Dennis Schulp (heeft aanbod van Den Bosch in beraad) en Berry Powel (conflict met de club).
Omdat op het moment van plaatsen dat stuk nog niet online stond... En om nou een halve krant over te typen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom plaats je niet gewoon het hele Brabants Dagblad-stuk Robbie?
[..]
Ah zo.. nouja, je moet toch iets te doen hebben als je op de post VI zit te wachtenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat op het moment van plaatsen dat stuk nog niet online stond... En om nou een halve krant over te typen..
Jij hebt toch heel de dag niks te doen Robbie.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat op het moment van plaatsen dat stuk nog niet online stond... En om nou een halve krant over te typen..
Dat is waar hehehequote:Op donderdag 23 juni 2005 14:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jij hebt toch heel de dag niks te doen Robbie.
Dacht ik alquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Als ik zeg Hintham, dan zal jou dat wel iets zeggen denk ik.
Is dutchgooner trouwens kg, of is dat totaal iemand anders?
En KG is groter als DGquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dacht ik al, nee DG is niet KG. Hij is wel kaal. Misschien dat je het dan weet ..
Die komt bij mij op woensdag altijd! De postbode van Rosmalen leest hem zeker eerst zelfquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah zo.. nouja, je moet toch iets te doen hebben als je op de post VI zit te wachten.
Rosmalen is een onontwikkeld gebied he. Daar lopen ze een dag achter.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:17 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Die komt bij mij op woensdag altijd! De postbode van Rosmalen leest hem zeker eerst zelf![]()
Wtf, ben jij zo'n nep-Rosmalenaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja Rosmalen wilde weer afhankelijk worden, maar de politiek vond het een kutidee. Net goed![]()
Nee ik schijt op die rosmalenaren die jaren nadat het samen is gegaan nog steeds liggen te mauwen over onafhankelijkheid. Get over it en get a life. En ook die ongefundeerde haat van Rosmalenaren tegen Bosschenaren (1 van de redenen dat het jeugdcomplex van ons niet naar de grootte wielen mocht verhuizen) word ik een beetje moe van.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, ben jij zo'n nep-Rosmalenaar.
![]()
.
Jongen,Rosmalen is zo kut als het maar zijn kan dus ik kan voor 1 keer TERROR wel begrijpenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, ben jij zo'n nep-Rosmalenaar.
![]()
.
Dat klopt onroerend goed belasting e.d. Maar je kunt je er op een gegeven moment ook bij neerleggen. Die haat is er wel degelijk bij een bepaalde groep rosmalenaren. En ze zaten er nou niet bepaald om te springen (understatement) bij OJC toen er sprake van was dat FC daarheen zou komen. Niet dat dat iets uit had gemaakt... Want inderdaad als de gemeente aan de eisen meer velden (waaronder 2 kunstgras velden) had voldaan dan was FC er gewoon gekomen, want de stem van Hoedemakers was doorslaggevend geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Het gaat (ging) niet alleen over de onafhankelijkheid, maar vooral om de hogere lasten die er sinds het samengaan betaald moeten worden.
En de haat van Rosmalenaren naar Bosschenaren valt nogal mee.
Dat van het jeugdcomplex heeft daar ook niks mee te maken, want OJC wou dan meer velden krijgen van de gemeente, en dat wou de gemeente niet.
Zonder Rosmalen was Den Bosch allang failliet geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jongen,Rosmalen is zo kut als het maar zijn kan dus ik kan voor 1 keer TERROR wel begrijpen![]()
Daar kan je alleen maar over speculeren natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zonder Rosmalen was Den Bosch allang failliet geweest.
Dat kloptquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zonder Rosmalen was Den Bosch allang failliet geweest.
Nou daar hoef je niet over te speculeren hoor.. Als je alleen al kijkt wat bedrijven als Rosmalen Bouw en Heymans er jaarlijks instoppen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar kan je alleen maar over speculeren natuurlijk
Ow,ik dacht dat we het over de STAD Den Bosch hadden......quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet over te speculeren hoor.. Als je alleen al kijkt wat bedrijven als Rosmalen Bouw en Heymans er jaarlijks instoppen...
Vergeet die grote bek nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:46 schreef LadyFCDB het volgende:
Ach die Rosmalenaren hebben het gedrag van een Bosschenaar al snel overgenomen.(altijd wat te zeiken hebben)
Owjaquote:
Ik denk het wel,aan de andere kant,jij lag om 6 uur nog te pitten....quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Owja![]()
Ben ik trouwens de enige die nu aan het werk is hier of zitten jullie ook op je werk????
Ik ben aan het leren voor hertentamesquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Owja![]()
Ben ik trouwens de enige die nu aan het werk is hier of zitten jullie ook op je werk????
"Her"?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren voor hertentames![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren voor hertentames![]()
Jep, de studententactiek: niet leren maar wel gaan naar je 1e tentames, zodat je weet wat je bij de hertentames kun verwachtenquote:
Of gewoon te stom zijn, en dat je de eerste keer het gewoon niet gehaald hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jep, de studententactiek: niet leren maar wel gaan naar je 1e tentames, zodat je weet wat je bij de hertentames kun verwachten![]()
Dat is zeker jammer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer die inkomsten van Graafschap inderdaad
Dat kan ook..quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Of gewoon te stom zijn, en dat je de eerste keer het gewoon niet gehaald hebt.
Tsjah dat zijn van die dingen... Waar of een goede reden voor is. of gewoon niet slim gehandeld word. Zou bij ons de opbrengst van 40 competitie wedstrijden zijn dan...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer.
Ik snap niet dat Den Bosch zich niet vaker voor dit soort wedstrijden aanmeldt.
Toen met Jong Oranje zat het ook goed vol, dat zijn alleen maar inkomsten voor de stad en de FC.
Als hond als of "aas"?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ze zoeken toch nog vervangers, voor als er een hondenshow is.
Is dat niks voor jou Robbie?
Volgens mij gaan ze gewoon door, want er is sowieso 1 sv ingetrokken en misschien wel meer, maar dat weet ik niet zeker.
Die bedoel ik jaquote:Van die verboden weet ik (onze eigen dj bedoel je toch?)
Er hadden er toch een stuk of 7 een advocaat via fcdb gekregen?quote:Bij die andere is er volgens mij minder kans dat die ingetrokken worden.
Er is ook nooit concrete interrese van ons naar hem geweest toch?? Tenminste zo ver als ik weet. Met Leitoe lijkt de zaak zo goed als rond te zijn. Al zie ik toch gewoon liever een (blanke) jeugdige speler uit de regio. De afgelopen jaren hebben wel laten zien dat dit meer zijn vruchten afwerpt dan jongens van elders. Ben trouwens benieuwd wie die andere 4 zijn waarmee gesprekken lopen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maarruhh, Kantelberg naar VVV, dat is ook weer minder.
Nope,en FA's A's kunnen dat ook niet,zal je toch echt een nieuwe account moeten aanmakenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
DG, kun jjij als mod ook namen veranderen? Ik vind deze na 2 jaar toch een beetje debiel worden. RobbieFCDB graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |