abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28138378
R.L. lijkt me ook het meest waarschijnlijk Richal Leitoe.

Ik hoop maar dat het Richard Lodder niet is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28138598
Leitoe en Rojer in de aanval, dat zou wel aardig zijn...

Maargoed... vooralsnog is er niks rond.
pi_28151030
Leitoe en Rojer zijn goede spelers voor de FC. Hopelijk blijft Olfers en komt er nog een verdediger bij zodat die frotter van een Uneken weinig gaat spelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28154153
Rojer is vooralsnog te voorbarig. Wel komt er een 19 jarige speler van Vitesse op proef. Een verdediger en een echte winner volgens Bos. Olfer vertrekt naar sparta, Jaap Davids. Fred is momenteel bezig met 5 nieuwe spelers (Waaronder hoogstwaarschijnlijk dus Leitoe) Verder komen Woutje Meulemans, Jordens Peters en Randy Reijnsbergen bij de selectie. Tom Rietberg vertrekt.

[ Bericht 1% gewijzigd door TerroRobbie op 23-06-2005 09:23:16 ]
pi_28157842
Ja, Jaap Davids komt vanaf vier juli op proef. Mocht 'ie bevallen, dan kan 'ie gehuurd worden van Vitesse. Als zich voor vier juli al een andere club meldt om te huren, zal hij daar naartoe vertrekken.
pi_28163381
Waarom plaats je niet gewoon het hele Brabants Dagblad-stuk Robbie?
quote:
Den Bosch gaat leegloop te lijf
door Max van der Put

Donderdag 23 juni 2005 - Den Bosch - Jaap Davids is de eerste nieuwe naam in de spelersgroep van FC Den Bosch voor volgend seizoen. De nieuwe trainer, Theo Bos, neemt de 19-jarige centrale verdediger mee van Vitesse. Voorlopig komt Davids vanaf 4 juli een maand op proef.

„Jaap heeft het hele afgelopen seizoen met het eerste van Vitesse meegetraind. Hij zit al vanaf de C’tjes bij de club en is voor verscheidene nationale jeugdteams uitgekomen. Hij is tweebenig en een winnaarstype. Vi- tesse wil hem verhuren“, legt Bos uit. Het gerucht dat hij ook aanvaller Eldridge Rojer meeneemt van Vitesse doet de trainer af als veel te voorbarig. „Ik denk dat Eldridge eerst gaat proberen een basisplaats te bemachtigen bij Vitesse. Mocht dat niet lukken, dan kunnen we alsnog kijken wat er mogelijk is.“
Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn is deze weken druk met contractbesprekingen. „Er komen sowieso drie jongens over van de A1: rechtshalf Wout Meulemans, centrale verdediger Jordens Peters en linksback Randy Heijnsbergen. En verder ben ik met vijf spelers van buitenaf in gesprek. Daar hoop ik snel duidelijkheid over te krijgen.“
Aanvulling van de selectie is hard nodig, want de leegloop bij het eerste team was na de degradatie enorm. Van de veertien spelers die in actie kwamen tegen FC Utrecht in de laatste competitiewedstrijd van het afgelopen seizoen, blijven er slechts vijf: Uneken, Cas, Verhaegh, Haemhouts en Cales. De andere blijvers zijn Beekmans, Biyadat, Euvrard, Van Strien en Biekman. Laatstgenoemde was een half seizoen verhuurd aan Excelsior.

Uittocht
De rest van de selectie van vorig seizoen zwermt uit naar clubs in binnen- en buitenland.Mampaey is vertrokken naar Racing Mechelen, Volmer heeft aangegeven niet terug te keren, huurlingen Snoyl en Janssen gaan terug naar respectievelijk Feyenoord en RKC, Bakkal wordt door PSV aan Eindhoven verhuurd, Van den Ouweland gaat transfervrij naar Roda JC, Mourad naar Emmen, Olfers naar Sparta en Van de Laak is verkocht aan FC Groningen.
Verder vertrekken ook Van Iersel (naar OJC), Kuijpers (Schijndel), Van der Meulen (Kozakken Boys), Meye (Telstar) en Rietberg (nog onbekend). Vraagtekens zijn Dennis Schulp (heeft aanbod van Den Bosch in beraad) en Berry Powel (conflict met de club).
pi_28163425
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom plaats je niet gewoon het hele Brabants Dagblad-stuk Robbie?
[..]
Omdat op het moment van plaatsen dat stuk nog niet online stond... En om nou een halve krant over te typen..
pi_28163658
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Omdat op het moment van plaatsen dat stuk nog niet online stond... En om nou een halve krant over te typen..
Ah zo.. nouja, je moet toch iets te doen hebben als je op de post VI zit te wachten .
pi_28163687
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij hebt toch heel de dag niks te doen Robbie.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28163790
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Jij hebt toch heel de dag niks te doen Robbie.
Dat is waar hehehe En jij bent?
pi_28163979
Als ik zeg Hintham, dan zal jou dat wel iets zeggen denk ik.
Is dutchgooner trouwens kg, of is dat totaal iemand anders?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28164015
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Als ik zeg Hintham, dan zal jou dat wel iets zeggen denk ik.
Is dutchgooner trouwens kg, of is dat totaal iemand anders?
Dacht ik al , nee DG is niet KG. Hij is wel kaal. Misschien dat je het dan weet ..
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:16:12 #64
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_28164190
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dacht ik al , nee DG is niet KG. Hij is wel kaal. Misschien dat je het dan weet ..
En KG is groter als DG
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:17:03 #65
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_28164218
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:56 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ah zo.. nouja, je moet toch iets te doen hebben als je op de post VI zit te wachten .
Die komt bij mij op woensdag altijd! De postbode van Rosmalen leest hem zeker eerst zelf
pi_28164307
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:17 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Die komt bij mij op woensdag altijd! De postbode van Rosmalen leest hem zeker eerst zelf
Rosmalen is een onontwikkeld gebied he. Daar lopen ze een dag achter.
pi_28164344
Ja Rosmalen wilde weer afhankelijk worden, maar de politiek vond het een kutidee. Net goed
pi_28164356
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja Rosmalen wilde weer afhankelijk worden, maar de politiek vond het een kutidee. Net goed
Wtf, ben jij zo'n nep-Rosmalenaar .

.
pi_28164494
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:22 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

.
Nee ik schijt op die rosmalenaren die jaren nadat het samen is gegaan nog steeds liggen te mauwen over onafhankelijkheid. Get over it en get a life. En ook die ongefundeerde haat van Rosmalenaren tegen Bosschenaren (1 van de redenen dat het jeugdcomplex van ons niet naar de grootte wielen mocht verhuizen) word ik een beetje moe van.

En we blijven toch lekker jullie goede spelertjes wegpikken
pi_28164645
Het gaat (ging) niet alleen over de onafhankelijkheid, maar vooral om de hogere lasten die er sinds het samengaan betaald moeten worden.
En de haat van Rosmalenaren naar Bosschenaren valt nogal mee.
Dat van het jeugdcomplex heeft daar ook niks mee te maken, want OJC wou dan meer velden krijgen van de gemeente, en dat wou de gemeente niet.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:34:07 #71
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28164700
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:22 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

.
Jongen,Rosmalen is zo kut als het maar zijn kan dus ik kan voor 1 keer TERROR wel begrijpen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28164818
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Het gaat (ging) niet alleen over de onafhankelijkheid, maar vooral om de hogere lasten die er sinds het samengaan betaald moeten worden.
En de haat van Rosmalenaren naar Bosschenaren valt nogal mee.
Dat van het jeugdcomplex heeft daar ook niks mee te maken, want OJC wou dan meer velden krijgen van de gemeente, en dat wou de gemeente niet.
Dat klopt onroerend goed belasting e.d. Maar je kunt je er op een gegeven moment ook bij neerleggen. Die haat is er wel degelijk bij een bepaalde groep rosmalenaren. En ze zaten er nou niet bepaald om te springen (understatement) bij OJC toen er sprake van was dat FC daarheen zou komen. Niet dat dat iets uit had gemaakt... Want inderdaad als de gemeente aan de eisen meer velden (waaronder 2 kunstgras velden) had voldaan dan was FC er gewoon gekomen, want de stem van Hoedemakers was doorslaggevend geweest.
pi_28164836
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jongen,Rosmalen is zo kut als het maar zijn kan dus ik kan voor 1 keer TERROR wel begrijpen
Zonder Rosmalen was Den Bosch allang failliet geweest.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:41:37 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28164901
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Daar kan je alleen maar over speculeren natuurlijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28164911
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Dat klopt

Overigens ben ik verder wel trots op rosmalen hoor... heb 13 jaar bij OJC gevoetbald etc. Maar om na zoveel jaar nog met buttons "zuinig op rosmalen" rond te lopen vind ik wat overdreven.
pi_28164979
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Daar kan je alleen maar over speculeren natuurlijk
Nou daar hoef je niet over te speculeren hoor.. Als je alleen al kijkt wat bedrijven als Rosmalen Bouw en Heymans er jaarlijks instoppen...
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:46:53 #77
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_28165044
Ach die Rosmalenaren hebben het gedrag van een Bosschenaar al snel overgenomen.(altijd wat te zeiken hebben)
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:47:31 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28165058
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou daar hoef je niet over te speculeren hoor.. Als je alleen al kijkt wat bedrijven als Rosmalen Bouw en Heymans er jaarlijks instoppen...
Ow,ik dacht dat we het over de STAD Den Bosch hadden......
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:47:47 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28165069
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:46 schreef LadyFCDB het volgende:
Ach die Rosmalenaren hebben het gedrag van een Bosschenaar al snel overgenomen.(altijd wat te zeiken hebben)
Vergeet die grote bek niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:49:44 #80
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_28165132
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Vergeet die grote bek niet
Owja

Ben ik trouwens de enige die nu aan het werk is hier of zitten jullie ook op je werk????
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:50:22 #81
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28165151
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Owja

Ben ik trouwens de enige die nu aan het werk is hier of zitten jullie ook op je werk????
Ik denk het wel,aan de andere kant,jij lag om 6 uur nog te pitten....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28165183
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Owja

Ik ben aan het leren voor hertentames
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:52:26 #83
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28165207
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

"Her"?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:56:55 #84
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_28165340
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

pi_28165388
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

"Her"?
Jep, de studententactiek: niet leren maar wel gaan naar je 1e tentames, zodat je weet wat je bij de hertentames kun verwachten
pi_28165432
Jammer die inkomsten van Graafschap inderdaad
pi_28165448
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jep, de studententactiek: niet leren maar wel gaan naar je 1e tentames, zodat je weet wat je bij de hertentames kun verwachten
Of gewoon te stom zijn, en dat je de eerste keer het gewoon niet gehaald hebt.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28165493
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer die inkomsten van Graafschap inderdaad
Dat is zeker jammer.
Ik snap niet dat Den Bosch zich niet vaker voor dit soort wedstrijden aanmeldt.
Toen met Jong Oranje zat het ook goed vol, dat zijn alleen maar inkomsten voor de stad en de FC.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28165515
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Of gewoon te stom zijn, en dat je de eerste keer het gewoon niet gehaald hebt.
Dat kan ook.. Daarom ga ik volgend jaar ook een andere opleding doen of werken.
pi_28165636
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Dat is zeker jammer.
Ik snap niet dat Den Bosch zich niet vaker voor dit soort wedstrijden aanmeldt.
Toen met Jong Oranje zat het ook goed vol, dat zijn alleen maar inkomsten voor de stad en de FC.
Tsjah dat zijn van die dingen... Waar of een goede reden voor is. of gewoon niet slim gehandeld word. Zou bij ons de opbrengst van 40 competitie wedstrijden zijn dan... Zou toch heeeel mooi meegenomen zijn....
pi_28166533
Weet iemand of het sfeerteam komend seizoen weer op actief gaat?

Wij hebben in ieder geval en nieuwe grote vlag, en een nieuwe doek van een meter of 12.
pi_28166690
Ze zoeken toch nog vervangers, voor als er een hondenshow is.
Is dat niks voor jou Robbie?

Volgens mij gaan ze gewoon door, want er is sowieso 1 sv ingetrokken en misschien wel meer, maar dat weet ik niet zeker.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28167060
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ze zoeken toch nog vervangers, voor als er een hondenshow is.
Is dat niks voor jou Robbie?

Volgens mij gaan ze gewoon door, want er is sowieso 1 sv ingetrokken en misschien wel meer, maar dat weet ik niet zeker.
Als hond als of "aas"?

Mij niet gezien.. Misschien dat dikke fons wil?

Van die verboden weet ik (onze eigen dj bedoel je toch?) Bij die andere is er volgens mij minder kans dat die ingetrokken worden.
pi_28167196
quote:
Van die verboden weet ik (onze eigen dj bedoel je toch?)
Die bedoel ik ja
quote:
Bij die andere is er volgens mij minder kans dat die ingetrokken worden.
Er hadden er toch een stuk of 7 een advocaat via fcdb gekregen?
Is daar nog niks van bekend dan?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28167418
Ik weet het niet... dit soort dingen zijn ze niet zo snel mee bij justitie. Er zitten ook nog steeds mensen vast / huisarrest vanuit de politie in afwachting tot ze voor moeten komen.
pi_28167773
Maarruhh, Kantelberg naar VVV, dat is ook weer minder.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28168006
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maarruhh, Kantelberg naar VVV, dat is ook weer minder.
Er is ook nooit concrete interrese van ons naar hem geweest toch?? Tenminste zo ver als ik weet. Met Leitoe lijkt de zaak zo goed als rond te zijn. Al zie ik toch gewoon liever een (blanke) jeugdige speler uit de regio. De afgelopen jaren hebben wel laten zien dat dit meer zijn vruchten afwerpt dan jongens van elders. Ben trouwens benieuwd wie die andere 4 zijn waarmee gesprekken lopen.
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:30:42 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28168024
Wie ben jij trouwens OOSJ?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28168139
DG, kun jjij als mod ook namen veranderen? Ik vind deze na 2 jaar toch een beetje debiel worden. RobbieFCDB graag
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:37:25 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28168210
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
DG, kun jjij als mod ook namen veranderen? Ik vind deze na 2 jaar toch een beetje debiel worden. RobbieFCDB graag
Nope,en FA's A's kunnen dat ook niet,zal je toch echt een nieuwe account moeten aanmaken
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')