Wat is in hemelsnaam het verschil tussen de zilverblauwe bol die ik heb staan en de groene die ik idd laatst in de winkel zag staan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:25 schreef Modwire het volgende:
Vanaf heden heb ik de groene In Motion van Hugo Boss
De geurquote:Op zondag 26 juni 2005 12:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam het verschil tussen de zilverblauwe bol die ik heb staan en de groene die ik idd laatst in de winkel zag staan?
Die is echt te zoet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:29 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Ik snuffel dus lekker.....
toch weer een subtiele schop van mijquote:
Op dat plaatje is het Kenzo pour Hommequote:
En wat is het? Ik ken dat potje niet maar zoet & fruitig past me welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:42 schreef Boef het volgende:
[afbeelding]
Die rechter, lekker zoet/fruitig luchtje
Idd, dat staat er niet bij, hè?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:31 schreef Nuek het volgende:
[..]
En wat is het? Ik ken dat potje niet maar zoet & fruitig past me wel
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:33 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Op dat plaatje is het Kenzo pour Homme
[afbeelding]
Dit is Kenzo Air
Heerlijk luchtje btw, heb ik nu ook op.
Ik zal em deze week eens gaan ruikenquote:Op zondag 3 juli 2005 08:11 schreef Boef het volgende:
[..]
Idd, dat staat er niet bij, hè?Het is 'Rochas Man'. Ik ken zeker twee vrouwen die deze lucht prefereren boven de gemiddelde vrouwenluchtjes
Musk is altijd goed eigenlijkquote:
plas jij staand?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:13 schreef Flash_Gordon het volgende:
Alleen mannen die zittend plassen gebruiken geurtjes.
je fotoboekquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:41 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb wel luchtjes maar ik doe ze nooit op omdat de kat dan niet meer geaaid wil worden.Hehe, en ik kan niet zonder de kat beknuffelen.
Wat ik gisteren zei...quote:
die is lekker jaquote:Op zondag 26 juni 2005 13:11 schreef bob_the_builder het volgende:
[afbeelding]
Ikks, ik vind echt ontzettend lekker luchtje hij is daarom ook al bijna op.. Ik heb hem voor me verjaardag gehad en ik weet dus niet waar hij te krijgen is in omgeving Nijmegen. Douglas had hem nietHeeft iemand hem ergens gezien?
wel lekker hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:01 schreef Jim.Beam het volgende:
[afbeelding]
5 jaar geleden gekregen, vandaag weer eens opgedaan en vind hem zelf wel *ruig*.
Wat vinden jullie ervan? Aangename geur?
In afther shave lotion zitten verzorgingsmiddelen in, eay de toilet is meer geconsentreerd dus veel sterker.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef Escape het volgende:
wat is het verschil tussen afther shave lotion en eau de toilet?
want ik heb nu aqua di roma afther shave lotion, maar de vorige keer had ik eau de toilet dus ik weet niet of ik de goeje heb gekocht.
quote:
Deep red misschien?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:00 schreef -Trinity- het volgende:
Laatst rook een vriend van mij echt heel lekker; hij zei dat hij Boss op had, maar nu weet ik alsnog niet welke... Hij rook vrij zoet. Beetje vage beschrijving ook....
Is Deep Red ook voor mannen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Deep red misschien?
Heb zelf deze vandaag maar eens opgedaan
[afbeelding]
Ik moet beter lezenquote:
Gij se vuile egoïst.quote:
quote:
volgens mij heeft bijna elke man deze? Heb wel eens gehoord dat vrouwen dit het lekkerste luchtje ooit vindenquote:
Jazekerquote:
die heb ik mijn zusje cadeau gedaanquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 06:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Welk luchtje heb jij vandaag op? #9
waar koop jij hm???
En weer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:35 schreef Badeentje het volgende:
Thierry Mugler - Angel
Weer of geen weer....ook weerquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:29 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Ik snuffel dus lekker.....
En weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 07:04 schreef mrsj het volgende:
[afbeelding]
Een proefje; Azarro - Visit For Woman
Daar heb ik vorige week de body-lotion van gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:37 schreef pos het volgende:
jean paul gaultier classique
tijdje niet gedragen...maar ik vind hem weer geweldig lekker
[afbeelding]
die moet ik idd maar even op schiphol gaan halen als ik op vakantie gaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:42 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Daar heb ik vorige week de body-lotion van gehad.
Errug lekker inderdaad.
heerlijk luchtje, zelf ook wel eens opquote:
Dies ook lekker, die heb ik mn pa nog gegeven voor vaderdagquote:
Alweerquote:Op woensdag 27 juli 2005 07:04 schreef mrsj het volgende:
[afbeelding]
Een proefje; Azarro - Visit For Woman
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:53 schreef PrintScreen het volgende:
Vandaag maar weer eens deze
[afbeelding]
Ja kan gewoon in de zon gedragen wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
trouwens, schijnt dat jill sander - sun gewoon in de zon gedragen kan worden, mensen die dit kunnen bevestigen? en geldt dit ook voor sun for men?
* Erosjuhhh is wel benieuwd
ook voor de for men?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef P0RN het volgende:
[..]
Ja kan gewoon in de zon gedragen wordenis alcohol-vrij
Heb em ook en t ruikt heerlijk..![]()
Idemquote:
Als het warm is gebruik ik liever deo, maar kun je normaal gesproken een luchtje dan niet gebruiken als de zon schijntquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
trouwens, schijnt dat jill sander - sun gewoon in de zon gedragen kan worden, mensen die dit kunnen bevestigen? en geldt dit ook voor sun for men?
* Erosjuhhh is wel benieuwd
Moet wel kunnen, alleen als je het warm krijgt en je gaat zweten, dan wordt de geur versterkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:23 schreef Cols het volgende:
[..]
Als het warm is gebruik ik liever deo, maar kun je normaal gesproken een luchtje dan niet gebruiken als de zon schijnt![]()
dom flesje he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef Tokay het volgende:
Ik weet niet hoe Karma ruikt, maar het flesje is echt foeilelijk!
Yep, echt een heel cheape flacon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
dom flesje he.
maar ik vind de geur wel hemels zeg maar
bijna dan.
het is van de lushquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, echt een heel cheape flacon.![]()
Maar van welk merk is dat dan, Karma? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Waar lijkt de geur op, of kun je het nergens mee vergelijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |