kvind Timmie ook geen echte kanshebber als Roddick, Safin, Federer en Hewitt mee doen, maar wie weet!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schalken doet helegaar niet mee (hele slechte tvp)
Ja, 1-0 in sets wordt vermeld, ipv 6-3. Ik vind het ook raarquote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn de scoreweergaves linksboven veranderd. Bij Hewitt-Rochus staat er nu de stand en sets bij, maar niet meer de scores in de al gespeelde sets..
2 tegen elkaar is niet zo interessant nee, wel als Dent tegen een baseliner moet de volgende ronde.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hardrennende servicerukkers Dent en Norman zijn net klaar met hun 2e tiebreak, 2-0 in sets voor Dent
7-6 7-6 4-6 6-7, wat een heldenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Norman en Dent zijn maar weer es aan een tiebreak bezig
Ik vind het een irritant figuurquote:
4-0 achter, 2 breaks achter, het lijkt me dat de Belg net iets te profetisch was voor de landgenootquote:Op maandag 20 juni 2005 16:13 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg zei het al: als er niet gebroken wordt eindigt deze wedstrijd nooit..dit kan idd wel eens heel lang gaan duren.
Of nietquote:Op maandag 20 juni 2005 16:13 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg zei het al: als er niet gebroken wordt eindigt deze wedstrijd nooit..dit kan idd wel eens heel lang gaan duren.
Weet idd niet wat die aan het doen is, maar ik heb em in nogal wat bets staanquote:Op maandag 20 juni 2005 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kiefer geeft zijn partij ook een beetje weg
nu ook nog eens op RTL 5quote:
Ik snap dat niet. Ze kunnen nu toch wel Rusekski oid even uitzenden. En dan vanavond terugblikkenquote:
Eindelijk iemand die het met me eens is .... al is Srichapan niet geplaatst, dus zal die ook niet al te best staanquote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef Norrage het volgende:
Yay. Hewitt doorHeel overtuigend was het niet, maar wel heel makkelijk en hij moet nog iets meer zijn kansen benutten..Maar dat komt wel naarmate het toernooi vordert
En Federer indrukwekkend, maar Mathieu deed het wel erg goedjammer dat die wedstrijd tegelijk was met Hewitt en ik als een malle heen en weer zat te zappen
Straks zie ik Safin wel verliezen tegen Schrichapan..Iedereen doet zo dat Safin nu eens een titelfavoriet is en zo, maar zo overtuigend vond ik hem ook weer niet in Halle en bovendien is hij hartstikke geblesseerd(zo erg dat er nu al gezegd wordt dat hij misschien de USOpen niet kan meemaken...Waarom doe je dan in godsnaam mee aan Wimbledon dat je zo haat??? :/)
Maar met hem weet je het inderdaad nooit..Maar wat een moeilijke draw heeft ie zeg...:P
Maar Paradorn is wel een jongen die op snelle banen uit de voeten kan en als je kunt inspelen op de emoties van de tegenstander heb je tegen Safin zeker een kans.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is .... al is Srichapan niet geplaatst, dus zal die ook niet al te best staan![]()
bek houwe hequote:Op maandag 20 juni 2005 17:14 schreef Butra het volgende:
Hoeveel games zal Puerta winnen? Ik gok op 6.
Ach, je kan zeggen wat je wilt, maar Puerta staat al wel met een game op het scorebordquote:
Zijn serve-volley spel is ijzersterk en behoorlijk indrukwekkend. Van een blessure niks te merken. Mijn hemel wat een beestquote:Op maandag 20 juni 2005 17:50 schreef Norrage het volgende:
Hmm..Ik neem mijn woorden terug. Safin staat nu heel erg indrukwekkend te spelen zeg..11 van de 12 netpunten gewonnen zelfs
Wat is er met hem aan de hand? dit is wel gras? Heeft hij grijze lenzen in of zo dat hij het gras als Hardcourt ziet?
Er is ook iedere nacht nog een herhaling voor degenen die het vergeten zijn op te nemen of te kijken.quote:
Cool, veel plezier morgen en de verdere dagen als je gaat en ik ben benieuwd naar je foto'squote:Op maandag 20 juni 2005 23:35 schreef Public_NME het volgende:
Bla bla
Dat moet echt een hemel zijn geweest. Domachowska - Sanchez Lorenzo, beter krijg je ze niet hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:35 schreef Public_NME het volgende:
daarna nog ff naar die Russin v Lorenzo Sanchez wezen kijken.
Tering wat een liefie, echt te lekker die Sanchez!! Gelukkig is ze door ...
Ja idd, kennen wij elkaar?quote:
Hier ons lied dat we bij de Davis Cup naar em hebben gezongen, misschien een ideequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:12 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja idd, kennen wij elkaar?
Vanavond naar Sluit, echt zin om weer te gaan... Stom rot werk![]()
Ja Sluit schijnt ook wel een coole gozer te zijn. Vorig jaar vroeg hij aan mijn vrienden of ze op de foto wilden ipv andersom! Hij regelde ook nog ff Verkerk en een of ander mokkel erbijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hier ons lied dat we bij de Davis Cup naar em hebben gezongen, misschien een idee:
SLUITER AAN HET BIER OLE OLE, SLUITER AAN HET BIER OLE OLE(waarna hij 2 volle glazen achtermekaar adtje trok
)
SLUITER OP TV OLE OLE (bij de interviewtjes na een set)
SLUITER IS DE HELD VAN NEDERLAND, SLUITER IS DE HELD VAN NEDERLAND!
Ik weet het, lekker inventief allemaal, maar wel lachen op zo'n tribune
Belgische commentator was STILquote:
Jammer..:( de enigste dame die tenminste meer kan dan alleen hard slaan eruitquote:
tijdens het inspelen trapte hij op een bal en ging door z'n enkelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat was er met Haas behalve dattie op moest geven?
Had ik toen ik een kereltje van 13 was, enkelband van mn linkerpoot afgescheurd, ik voel met hem meequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef mitt het volgende:
[..]
tijdens het inspelen trapte hij op een bal en ging door z'n enkel
toen had ie een tennisbal op z'n enkel
Zijn ze alweer naar huis?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef mitt het volgende:
tot zover de Nederlanders.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef mitt het volgende:
tot zover de Nederlanders.
heerlijk om naar Jantje Siemerink te luisteren? toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk de domme mensen van RTL 5 napraten
![]()
Maar om de een of andere manier vergeet iedereen steeds Rogier Wassenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef mitt het volgende:
[..]
heerlijk om naar Jantje Siemerink te luisteren? toch?
![]()
Het kan ook Summerer zijn haha. Ik weet het echt niet meer, want ik heb echt zoveel foto's gemaakt...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 21:06 schreef mitt het volgende:
sinds wanneer is Enqvist links
Nalbandian maakt die Sluiter ff af.![]()
Lelijk, vervelend, frans-belgisch, onaantrekkelijk, onsympathiek.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom is iedereen zo blij dat Henin eruit ligt?
Ik zie haar, bij de vrouwen, juist erg graag spelen...
Dude, ik ben jaloers op jou!quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:51 schreef Public_NME het volgende:
Vanavond maar weer ff naar Wimbledon, eerst kijken of de rijen niet te lang zijn ...![]()
ze is een goede speelster, maar ze is echt niet sympathiek. En dit geeft de kans aan andere speelsters om eens verder te geraken in de grand slams, justine heeft er al genoeg gewonnen ...quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Koop je steeds kaarten voor de bij-banen, of ook voor Court No.2, Court No.1 of Centre? En moet je niet ongelofelijk lang in de rij staan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:51 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Het kan ook Summerer zijn haha. Ik weet het echt niet meer, want ik heb echt zoveel foto's gemaakt...
Gister weer ff 1,5uurtje geweest, naar Sluit wezen kijken. Was echt een potje drama allertijden, Bogstra zat er ook en die was zichtbaar teleurgesteld. Nalbandian was ook wel goed, maar Sluit werd ook paar keer gebroken op zijn eigen service etc. Hij kreeg echt geen bal fatsoenlijk over het net. Paar keer ook nog ballen ingegeven die duidelijk uit waren, uiteraard in het nadeel van Sluit. (hij ging op een gegeven moment ook best wel door het lint tegen de scheids 'It doesn't get any easier than this'; omdat een bal echt 10cm uit was)
Ben ook nog ff naar Kucera v Horna wezen kijken, laatste paar games gepakt. Was erg leuk en heb me erg goed vermaakt! Vanavond maar weer ff naar Wimbledon, eerst kijken of de rijen niet te lang zijn ...![]()
Koop alleen groundkaarten, zijn na 17u maar 10 pond. Kan je baan 3 t/m 19 zien... Ik kijk gewoon van dag tot dag hoe het is met de drukte. Ik woon sowieso nog geen 500m v/d banen dus als het te druk is ga ik gewoon lekker naar huis. (heb ik gister ook gedaan, ben pas rond half8 gegaan om ff Sluit te kijken)quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef Chepke het volgende:
[..]
Koop je steeds kaarten voor de bij-banen, of ook voor Court No.2, Court No.1 of Centre? En moet je niet ongelofelijk lang in de rij staan?
Men prefereert de dames die hun gebrek aan zuiver tennistalent verbergen door erg hard te roepenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Henin speelt mooi en schreeuwt niet, dat staat buiten kijf, maar ik vind ze niet sympathiek dat is mijn reden om niet pro-henin te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Men prefereert de dames die hun gebrek aan zuiver tennistalent verbergen door erg hard te roepen. Die zijn niet irritant of vervelend
.
Als je toch pas eind vd dag gaat, kun je altijd even kijken of er bij de ticket resale office nog wat te krijgen is voor de show courts. Dat zijn ingeleverde kaartjes van mensen die juist al zijn weggegaan die voor een paar pond voor een goed doel opnieuw verkocht worden. Zie ook hier, puntje acht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wel raar, normaal is het hier altijd super rustig en nu zijn er opeens duizenden mensen!!! Ik heb sowieso geen zin om centrecourt kaarten te halen aangezien ik alleen maar in de avonden kan vanwege werk. En 30 pond neerleggen voor 2uurtjes is me te gortig.
Vrienden van me hebben gewoon vorig jaar aan mensen gevraagd die weg gingen, maar van me zat in zijn oranje shirt en muts op de press tribune!
Dat allez geschreeuw vind ik eigenlijk best irritant;)quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Henin speelt mooi en schreeuwt niet, dat staat buiten kijf, maar ik vind ze niet sympathiek dat is mijn reden om niet pro-henin te zijn.
Maar gezien het spel wat ze gisteren vertoonde was de nederlaag terecht, net zoals dat S. Williams er uit zou moeten liggen.
Hup Safin.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef Vector_SLD het volgende:
5-5 nu.. bij safin-philippoussis
Ik heb het ook even gemist..quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:20 schreef Butra het volgende:
Wat hebben ze in godsnaam met het net gedaan?
Ik zat net ff Grosjean - Llodra te kijken.
een lus waar het net mee aan de paal zit was geknapt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Want het net werd toch echt vervangen..
Tweede ronde lijkt me ook goed te doen, tegen Hilton/ Marray. Al hebben die natuurlijk wel thuisvoordeel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
Karlovic/Wassen winnen ook de 3e set: 6-4.
Naar de 2e ronde.
goed voor de puntjes!quote:
Heb ik dus gemist, jammer. Misschien had ik dan wel een antwoord geweten op je vraag.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mirza (BBC) heeft nogal zichtbare tepels. Zou dat centrecourtspanning zijn?
Op Roland Garros waren er ook koele wedstrijden!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:23 schreef Guusie het volgende:
Omdat iedereen nu voor de buis gekluisterd is omdat er een koele wedstrijd is!
Ik heb het dit keer druk, sorryquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:22 schreef Norrage het volgende:
Valt me trouwens op dat deze topics van Wimbledon veel minder snel vol geraken dan die van Roland Garros..Daar zaten we op dag drie volgens mij al deeltje 4...Is het minder interessant of zo??
Ja dat heb ik dus niet. Ik vind dat er ook vrij afwachtend wordt gespeeld. Het echte serve-volley (tsjak tsjak) heb ik nog niet gezien. Het is veelal of een winnende service of voorzichtig overslaan geblazen. Heeft iemand al een leuke baseliner tegen volleyspeler partij gezien?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:23 schreef Guusie het volgende:
Omdat iedereen nu voor de buis gekluisterd is omdat er een koele wedstrijd is!
Daar heb ik wat van gezien inderdaad, maar ik begreep dat de eerste drie sets daarvan ook niet veel soeps waren. Als Henman nou nog z'n lobs had in kunnen zetten, maar die vlogen ook uit. En op papier mooie partijen als Philippoussis - Safin komen ook niet verder dan een -voorspelbaar- tie-breakgevecht. Op zich best wel weer aardig dat er al wat servicekanonnen zijn uitgeschakeldquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:43 schreef Norrage het volgende:
Henman tegen Nieminen was wel leukEn de partijen van Federer en Hewitt hebben ook wel wat afwisseling...Maar de echte boeiende partijen zijn inderdaad nog ver te zoeken.
Hoe kun je Edberg nou missen in dit rijtje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
- Henman / Krajicek / McEnroe / Ivanisevic / Rafter (die man was zoals gezegd echt GOD) / Becker / Stich / Sampras /
mijn hemelquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:28 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Hoe kun je Edberg nou missen in dit rijtje?![]()
Ik denk da Safin de enige concurrent is voor Federer inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:05 schreef zjroentje het volgende:
Banwaardig BoezelaaR.
En Safin gaat Wimbledon winnen dit jaar. [afbeelding]
Dat van een man die van zichzelf vindt dat hij niet goed op gras kan tennissen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk da Safin de enige concurrent is voor Federer inderdaad
Zelfonderschatting, maar zijn grootste tegenstander is Marat zelf..quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat van een man die van zichzelf vindt dat hij niet goed op gras kan tennissen.
Zal een leuk duel zijn tussen die twee: revanche van de Australian Open voor Federer en coach Lundgren nu van Safin, vroeger van Federer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zelfonderschatting, maar zijn grootste tegenstander is Marat zelf..
Hij heeft een goede service, een goede return en heeft de vlakke slagen waar de serve-volleyer nachtmerries van heeft.
Mentaal moet ie alleen nog beter worden, Federer was vroeger ook een temperamentvol en racketsmijtend/brekend mannetje maar dat is nu de rust zelve op de baan, erg knap.
Zeker een mooie krachtmeting, als Safin de rust kan bewaren komt ie Federer vanzelf tegen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal een leuk duel zijn tussen die twee: revanche van de Australian Open voor Federer en coach Lundgren nu van Safin, vroeger van Federer.
Wij hebben onze eigen poule gemaakt. Heb nu alleen nog Federer en Santoro over... Als winnaar v/h vrouwen tournooi had ik Henin getipt.. (bonuspunten)quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ik sta op plaats 86 met de Wimbledonmanager van Rtl5...
Zwaaide hij ook nog terug?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen poule gemaakt. Heb nu alleen nog Federer en Santoro over... Als winnaar v/h vrouwen tournooi had ik Henin getipt.. (bonuspunten)![]()
Was gister wel lachen om ff bij de RTL5 studio te kijken, ff naar Siemerink zwaaien haha.
Ja, hij moest wel lachenquote:
Ik hoop 'm ook weleens te zien eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wassen moet vandaag weer, 4e partij op baan 2.
Wellicht zijn daar dus beelden van, zou leuk zijn.
Hij maakt het zichzelf (net als Sluiter) al niet makkelijk door beide slagen dubbelhandig te doen en dan ook nog maar 13% v/d breekpunten benutten, weet je dat het lastig wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Novak verslaat Santoro.
Santoro had 23 breekpunten in de hele wedstrijd, maar 3 benut
Nee, hij heeft niet achter gestaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef Zwansen het volgende:
Henman weer 5-setter! Stond ie weer 2-0 achter?
Yep. En terecht.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Henman verloren ? Ik kijk naar het Jeugd WK namelijk.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:48 schreef Butra het volgende:
He, wat vervelend.
Dat was al tijdens de wedstrijd volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:54 schreef Zwansen het volgende:
Henman heeft een pluisje aan zijn kin...
En nu heeft Popp Arthurs gebroken. 13-12.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Popp werkt 2 matchpoints weg.
Hij breekt welquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar Murray is behoorlijk irritant met zn vuistje enzo, hij doet het te vaak
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar Murray is behoorlijk irritant met zn vuistje enzo, hij doet het te vaak
Ik hoop op een wedstrijd tussen Hewitt en Murrayquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat was OOK irritant jaquote:
Ja, idd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
Karlovic/Wassen zijn net begonnen. RTL5 heeft nu een keer de kans om voor het eerst dit jaar live een Nederlander uit te zenden, doen ze het niet.
3-3 inmiddelsquote:
Ik heb nog trauma's van de dubbelwedstrijden waar ik een bal tegen m'n achterhoofd kreeg, en m'n dubbelpartner serveerde niet eens half zo hard als Karlovic doet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:08 schreef Norrage het volgende:
Wat als Karlovic zijn service verkeerd raakt en per ongeluk Wassen raakt trouwens? Is Wassen dan dood?:D
Is dat ook incl commentaar dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef Public_NME het volgende:
Ik kijk wel lekker Karlovic/Wassen op de dubbelHeb gelukkig bbc digital, dus kiezen uit 5 matches. (had vandaag geen zin om te gaan, duurde te lang en vet heet)
Morgen ga ik misschien de hele middag!
Ben even weg geweest ivm werk, maar ik ben razend benieuwd hoe dat er dan wel uit heeft mogen zienquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Murray verneukt letterlijk zn eerste matchpoint
Laat hem dan de finale wel verliezenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:26 schreef Norrage het volgende:
Roddick heeft zo ondertussen echt een walk over naar de finale... :/
En teruggebroken. 5-5. Netjes. Maar nu serveert Wassen volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Matchpoint weggewerkt.
Ze zijn ook gestopt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En teruggebroken. 5-5. Netjes. Maar nu serveert Wassen volgens mij.
Gisteren werd ie geïnterviewd. En Karlovic had dinsdag een vijfsetter gespeeld, gisteren dus een dubbelwedstrijd en vandaag weer, dus ik kan me indenken dat ie vrij uitgeput is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:21 schreef At_Fundum het volgende:
Ik kijk overigens niet meer naar RTL 5, maar weten ze eigenlijk van het bestaan van Wassen af (m.a.w. hebben ze hem al eens genoemd?)
Er staat in ieder geval nog een spannend restje voor morgen, ik had verwacht dat ze het makkelijker zouden hebben
Ze lieten zowaar één heel punt zien net tijdens Wimbledon Today, zometeen kijken ze of Wassen nog leeft volgens die lul van een Marcel Maijer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:21 schreef At_Fundum het volgende:
Ik kijk overigens niet meer naar RTL 5, maar weten ze eigenlijk van het bestaan van Wassen af (m.a.w. hebben ze hem al eens genoemd?)
Derde ronde wordt hoe dan ook erg tricky, want Mark Knowles / Michael Llodra is wel een goed koppel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef At_Fundum het volgende:
Overigens wel jammer dat ze op Wimbledon de heren en damesdubbeltoernooien in de eerste week laten starten, bij de andere grandslams starten ze meestal wat later. Dan is de kans dat Rogier het weekend overleeft altijd wat groter. Maar ik hou hoop voor deze editie
ik mag coria niet, and I justquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Malisse gaat eraf met 6-4 in de vijfde set(Ik mag Malisse niet en Coria is een held
)
Ja, Coria.... die heeft echt wel een kop om stront op te sorteren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik mag coria niet, and I justMalisse
Hij ging wel mooi gestrekt daarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:10 schreef mitt het volgende:
Ik ben nu al een schijthekel aan die Murray, dat begon al op Queens.
Ik kon mijn lach dan ook niet onderdrukken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij ging wel mooi gestrekt daar![]()
![]()
Idd onvoorstelbaar .... SAFIN IS EEN HELDquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef Butra het volgende:
Hoe kan je als RTL 5 zijnde nou de voorkeur geven aan Hewitt - Gimelstob terwijl Safin - Lopez bezig is?![]()
Nou wordt ie boos, nou gaat ie die Spanjaard helemaal opvreten, kapotmakenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef Ambrosius het volgende:
Safin gelukkig wel op de BBC. Safin gebroken.
Slechte keus inderdaad, maar het is dit jaar natuurlijk voor het eerst dat Safin wat wint op Wimbledon (dacht ik) en Hewitt heeft hem al eens gewonnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Idd onvoorstelbaar .... SAFIN IS EEN HELD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |