WTF, zilvervisjes?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:10 schreef Troel het volgende:
Zou je zeggen dat het van die pissebedjes zijn? Als je kijkt naar de vorm?
Vervellen ze ook?
Dan zijn dat dezelfde beestjes waardoor ik vannacht op de bank heb geslapen. Ik dacht eerst ook dat het zilvervisjes waren, maar dat zijn het dus niet. Ik heb toen in Bluezz zilvervisjestopic gepost, dus ik weet welk topic zij bedoeld!
Er is er nog een hoor Bluezzquote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WTF, zilvervisjes?
Deze was hetMoet hem toch ff kwijt
Heb ik al gedaan, echt alles in de badkamer is afgenomen met bleekwater. Ze komen gewoon terug elke keer.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:30 schreef maan het volgende:
gooi bleekwater over de badkamer vloer niet verdunnen misschien dat het helpt![]()
Dat kan het niet zijn. Ze zitten niet op mij, niet op mijn partner, nergens anders in huis dan in de badkamer/badkuip.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Heb je ook last van jeuk in je kruis?
Vermoed schaamluis nml..
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:38 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Dat kan het niet zijn. Ze zitten niet op mij, niet op mijn partner, nergens anders in huis dan in de badkamer/badkuip.
Afslag ONZ was een paar honderd meter terugquote:
ach het ligt aan het warme weer, moet kunnenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:40 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Afslag ONZ was een paar honderd meter terug.
Dat lijkt er wel op! En het ze komen inderdaad in een vochtige ruimte voor...Wel gek dat we er nooit eerder last van gehad hebben, we wonen hier al jaren.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:37 schreef assepoes het volgende:
Kijk eens op deze site: http://www.dpc-services.nl/p_ongediertebestrijding_stofluizen
Misschien zijn ze het wel?
Zelfde als ik had dus !quote:Op maandag 20 juni 2005 14:42 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op! En het ze komen inderdaad in een vochtige ruimte voor...Wel gek dat we er nooit eerder last van gehad hebben, we wonen hier al jaren.
Thanks voor de link!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |