Mja, een niet sjonnie kan dat ook mooi vinden hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 12:58 schreef Youp het volgende:
[..]
jep... daarbij kan ik alleen zeggen : gedult is een schone zaak...
trouwens als je er een ziet staan met M bumpers enzo.. hoeft dit niet persee het werk te zijn van een sjonnie he.. kan ook de originele sportuitvoering zijn
-edit-
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat is zeker wel mooi
-edit2-
ik zie nou dat die bovenste wel verneukte koplampen heeft
jazeker vind de sjonnie dat mooi.. maar je hoeft er niet meteen bang voor te zijn dat die bumpers er door een sjonnie op gezet zijn.. het is gewoon het standaard sport (M) pakketquote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef pAin het volgende:
[..]
Mja, een niet sjonnie kan dat ook mooi vinden hoor. Ik vind het bijvoorbeeld niet misstaan [sub]maar of dat iets over mij zegt weet ik niet
[/su].
Lees nog eensquote:Op zondag 31 juli 2005 15:59 schreef Youp het volgende:
[..]
jazeker vind de sjonnie dat mooi.. maar je hoeft er niet meteen bang voor te zijn dat die bumpers er door een sjonnie op gezet zijn.. het is gewoon het standaard sport (M) pakket
oepsquote:
ook geen idee wat voor model het is? >> 3**i ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef Koenz0r het volgende:
klikje
nog maals een klikje
en nog een keer klikje
onze nieuwe auto
Vraag me niet wat er onder de motorkap ligt, want daar heb ik geen verstand van
witte knippers zijn standaard...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:23 schreef Geqxon het volgende:
Meer kan ik niet zeggen(naast dat ik de oude kont mooier vond
). Ik gok overigens dat er onder de motorkap een 1.8 ligt, of zijn witte knipperlichten standaard?
importeren uit denemarken is het gunstigst. Stond gister ofzo in de krant, duitsland het ongunstigst.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef Hyperdude het volgende:
Woon je in Duitsland , of loont het om je BMW nieuw uit Duitsland te halen?
Ah okquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef Youp het volgende:
[..]
witte knippers zijn standaard...
overigens kan je geen 1.8 krijgen in deze auto.. de 2 liter 4 cilinder is het lichtste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |