quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ga mijn laptop ook es ff testen...
Groter is stiller. Neem een fan van het merk Papst, dat zijn de stilste.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
Ik wil mijn kast weer gewoon dicht kunnen doen zonder dat die ene fan het hele huis door loeit, moet ik nu een grote of een kleine fan nemen? Ik neem aan een grote die dan langzaam kan draaien en die naar buiten blaast toch(die ik in de zijkant doe)
En een aan de voorkant die naar binnen blaast?
hey, dat is nieuws. ik dacht dat Zalman de stilste had?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:40 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
Groter is stiller. Neem een fan van het merk Papst, dat zijn de stilste.
Zalman heeft koelblokken, geen geluid dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hey, dat is nieuws. ik dacht dat Zalman de stilste had?
ik heb net een paar week geleden een nieuwe cooler gekocht op mijn CPU, maar de tempratuur is momenteel ook 38.5 op mijn werkkamer en geen aircoquote:Op maandag 20 juni 2005 14:00 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Oeh, worden Athlon's zo warm dan?? 81 is imo echt te warm![]()
Kheb zelf een AMD 640-3000, de cooler die hierbij wordt bijgeleverd tegenwoordig is echt prima!
Ook moet ik zeggen dat de dual fan voeding die ik hier laatst via Fok heb gekocht goed z'n werk doet![]()
M'n cpu is nog steeds 46 hier, na een uur muziek draaien zijn m'n harddisks wel respectievelijk 1 en 2 graden gestegen
och jaquote:Op maandag 20 juni 2005 14:45 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Zalman heeft koelblokken, geen geluid dus.
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef Verbal het volgende:
Wordt jullie kamer ook zo warm van een PC die aanstaat?
V.
Damn, er zit zelfs een stijgende lijn inquote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, zometeen eens ff een eitje bakken op m'n computer.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |