neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken?
[afbeelding]
Nee, gewoon de temperatuur van dat vlammetje hoger zetten, want die zijn lelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken?
[afbeelding]
Ik weet niet of het verstandig is, maar stel in de BIOS de uitval temperatuur gewoon wat hoger inquote:
dweilen met de kraan openquote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is, maar stel in de BIOS de uitval temperatuur gewoon wat hoger in![]()
Geen van beiden... zit een flinke fan voor mn harde schijven. Die doet het vrij goed zo te zien!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:00 schreef BIGGI het volgende:
Dat is niet verkeerd Tony, heb je een koele slaapkamer of staat je pc in de woonkamer?
't is een laptop met mobile proc.quote:
Ik ga mijn laptop ook es ff testen...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
't is een laptop met mobile proc.
Fan speed 0 kan best kloppen aangezien 'ie niet constant draait. Verder zal het met die 102 graden wel meevallen.
Oeh, worden Athlon's zo warm dan?? 81 is imo echt te warmquote:Op maandag 20 juni 2005 13:52 schreef JPM01 het volgende:
ik heb wel een AMD Athlon CPU en op mijn tempratuurmeter is de kamer temp nu 35 graden. normaal zit die ergens tussen de 70 en 80
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ga mijn laptop ook es ff testen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |