36 Graden is helemaal niet raar voor een CPU hoor. Hier is 'ie nu, na enkele uren de zon op het raam, gewoon 38 graden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef bonke het volgende:
volgens mij klopt er niks van
mijn cpu geeft 36 graden aan en me hd 15 graadjes
ps ik zet em wel net aan he
Ah man das balen, hoe gebeurde dat? Gewoon te warm of had je een foutje gemaakt bij het assembleren?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:57 schreef Imperium het volgende:
kamer temperatuur... ding is gister in de fik gevlogen.. staat nu bij de computer shop voor nieuwe mobo en proc.. ála ¤305,- godverdomme
En ik maar denken dat je 'm zelf gesloopt hebt toen je de processor er te hardhandig uithaalde.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:57 schreef Imperium het volgende:
kamer temperatuur... ding is gister in de fik gevlogen.. staat nu bij de computer shop voor nieuwe mobo en proc.. ála ¤305,- godverdomme
De vraag is of ze ondanks die hogere temperatuur nog steeds zo'n 5 jaar meegaan of niet. Ik denk van wel, en langer dan 5 jaar doe je doorgaans niet met een CPU.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef BIGGI het volgende:
[..]
alles boven de 50 graden is standaard een vlammetje, maar een cpu kan in principe nog gewoon goed op 50/60 draaien, boven de 60 zou ik me zowieso toch zorgen gaan maken over de levensduur van je cpu
hij post iig niet meerquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Lay-z, hoe is het afgelopen met je IJS avontuur?
Een harddisk kan het soms na een jaar al begeven, nu zal het waarschijnlijk niet alleen je temperatuur geweest zijn als je hdd al na een jaar kapot is, maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef Henno het volgende:
[..]
De vraag is of ze ondanks die hogere temperatuur nog steeds zo'n 5 jaar meegaan of niet. Ik denk van wel, en langer dan 5 jaar doe je doorgaans niet met een CPU.
Maar mijn CPU is nu 70 graden op full load met kast dicht, passief gekoelde videokaart en slechte airflow, dus ik ga toch m'n kast maar even openzetten, al is t maar om t protectiesysteem niet m'n PC te laten uitzetten
Ik hoop het en ik denk ook dat de meeste pc's zowieso de 5 jaar wel halen, in mijn geval zal het aan mijn temperatuurs voorzorgsmaatregelen niet liggenquote:zo'n 5 jaar meegaan of niet. Ik denk van wel
geen koelpasta? te veel koelpasta? fan sluit niet goed aan? stof?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:28 schreef Aneurism het volgende:
[afbeelding]
Zo heet is mijn p3 na 5 minuten aan te staan..
Fan draait, bladen zien er goed uit... rare shit...
Draait wel goedquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Lay-z, hoe is het afgelopen met je IJS avontuur?
ik moet morgen eigenlijk de temperaturen eens meten van mijn P3.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Een harddisk kan het soms na een jaar al begeven, nu zal het waarschijnlijk niet alleen je temperatuur geweest zijn als je hdd al na een jaar kapot is, maar je weet maar nooit![]()
Al is de kleine moeite maar om het door jou aangegeven autoshutdown van je BIOS niet tewerking te stellen
Tevens wil ik de sidenote zetten dat ik vanmiddag nog een oude pentium III bij iemand heb neergezet die nu prima gebruikt kan worden voor internet/msn etc
Met de huidige PC's kan je al zoveel meer dan met zo'n oude P3, ik ben benieuwd hoeveel CPU/GPU kracht er nog nodig is totdat de limit/de wens van de mens behartigd is.
[..]
Ik hoop het en ik denk ook dat de meeste pc's zowieso de 5 jaar wel halen, in mijn geval zal het aan mijn temperatuurs voorzorgsmaatregelen niet liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |