Ik moet hem opeens een stuk meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pinguin diste me in t openbaar, die moet ik niet![]()
we zijn gewoon beiden bi met een alcoholprobleemquote:Op maandag 20 juni 2005 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
we zullen maar niet vertellen dat jij eigenlijk een alcoholprobleem hebt en dat ik bi ben, he?.
Okee, wat frigide diepvrieskisten uitgesloten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
Bijna iedereen G_E.
oeh! brilfuckinjantquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we zijn gewoon beiden bi met een alcoholprobleem
Ice ice baby.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, wat frigide diepvrieskisten uitgesloten..
Welcome to the Hotel Californiaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och het onderstreept mijn wekelijkse weekenden perfect.
Diepvrieskoud.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik een relnicht was.. niet dus
Nou daar ging je theoriequote:
ik ben me van geen kwaad bewust??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pinguin diste me in t openbaar, die moet ik niet![]()
Ik was werken had avond dienst....... dus....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar gaat m'n theorie. Bedankt..
oja ik ging slapen.... en nu echt want nu is mijn sigaret opquote:
De CDPinguin-theorie.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:32 schreef creno het volgende:
de chaostheorie van beaverhausen... wie legt hem uit ?
Moet ik nog een verhaaltje voorlezen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:34 schreef creno het volgende:
[..]
oja ik ging slapen.... en nu echt want nu is mijn sigaret op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |