Die witte??!!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
ze gaat linksom dus eerst richting noord, dan weer richting oost en zuid en dan heeft ze 3 kwart rond gedaan rond noordereiland en legt ze aan bij di ebrug vlak bij jou
En? Is ze er nu uit? Is ze even bij ome Le langs geweest om iets te lenen?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:44 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*meld*
Ik ben een beetje laat, want ze wist weer eens niet wat voor hoed ze morgen op mot... *zucht*
Wat zijn we weer scherp vanavondquote:Op maandag 20 juni 2005 23:35 schreef Jerruh het volgende:
zeg gewoon: ik wil geil douchen in plaats van warm zijn als escuse te gebruiken![]()
.
dat krijg je he, als je verliefd bentquote:Op maandag 20 juni 2005 23:45 schreef creno het volgende:
ik heb zin om een carnavalsliedje te zingen
ja, ik heb mijn portie wazigheid en dubbelzinnigsme al weer gehad vandaag haha!quote:
Alles ligt klaarquote:Op maandag 20 juni 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
En? Is ze er nu uit? Is ze even bij ome Le langs geweest om iets te lenen?
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
.
.
Dat zijn ze wel zo'n beetje. Of mis ik er nog eentje G_E?
Ome Le doet de accessoires? *hoedje vasthou*quote:Op maandag 20 juni 2005 23:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Alles ligt klaar.
Ome Lé is blijven slapen op H ten B om morgen nog effe wat assecoires bij elkaar te sprokkelen.
och, tuurlijk! Maar die is import.quote:
Jerruh!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik heb mijn portie wazigheid en dubbelzinnigsme al weer gehad vandaag haha!
robbie!!!
Wacht! *pen zoek*quote:
en die zat eerst bij rtv oost altijd.. maar nu heel weinig eigelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
En als je pech hebt is het Martijn Nijhuis die verslag doet en wil-ie meteen met jou naar bed, die geile nieuwslezer..
Hij's ook verhuisd.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
en die zat eerst bij rtv oost altijd.. maar nu heel weinig eigelijk
die haal ik wel bij de hogeschool vandaanquote:Op maandag 20 juni 2005 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wacht! *pen zoek*
okeej.. *klaarzit*
Dat is dan waarschijnlijk omdat-ie nu het radio 1 journaal moet voorlezen.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
en die zat eerst bij rtv oost altijd.. maar nu heel weinig eigelijk
van die briefjesquote:Op maandag 20 juni 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
die haal ik wel bij de hogeschool vandaan
deed ie al langer, ook toen ie nog bij oost zatquote:Op maandag 20 juni 2005 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk omdat-ie nu het radio 1 journaal moet voorlezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |