Kan je het ook aan de brandweer vragen...die gebruiken die zooi ookquote:Op maandag 20 juni 2005 00:26 schreef ArmaniMania het volgende:
daar heb je speciaal spul voor wat ze ook op filmsets gebruiken voor in zo`n schuimmachine. Gebruiken ze ook wel eens in discotheeken. Ben de naam effe kwijt misschien is hier iemand die weet wat ik bedoel.
Dus 1 fles afwasmiddel zou genoeg zijn? Lijkt mij dat naarmate je meer afwasmiddel gebruikt er meer schuim ontstaat?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:27 schreef sjokkie het volgende:
hoe meer je van een middel gebruikt hoe minder hard dat het schuimt
is niet zoquote:Op maandag 20 juni 2005 00:29 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Dus 1 fles afwasmiddel zou genoeg zijn? Lijkt mij dat naarmate je meer afwasmiddel gebruikt er meer schuim ontstaat?
Ow, het gaat natuurlijk over een echte buitenfontein. Ik dacht het fonteintje in de keuken of zoquote:Op maandag 20 juni 2005 00:32 schreef its_me_ het volgende:
Kun je het dan het beste in een fontein doen met harde stralen of maakt dat niet zo veel uit?
Afwasmachinequote:Op maandag 20 juni 2005 00:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ow, het gaat natuurlijk over een echte buitenfontein. Ik dacht het fonteintje in de keuken of zo![]()
Hoe harder de straal, hoe meer schuim lijkt me. Is ook zo als je gaat afwassen en de kraan openzet. Of heb je een afwasmachine en weet je dat niet?
Je wilt 't niet in de WC doen?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:25 schreef its_me_ het volgende:
Welk merk afwasmiddel of badschuim schuimt het meest?
Dit omdat we met een aantal lui een fontein willen volspuiten met afwasmiddel of badschuim, zodat er een enorm schuimfestijn ontstaat!![]()
Als het kapot gaat wel. Maar ja, hoe weten ze wie het was?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:34 schreef its_me_ het volgende:
Zou je hier nou gedonder mee kunnen krijgen?
iemand met een afwasmiddelfles in z'n hand?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het kapot gaat wel. Maar ja, hoe weten ze wie het was?
daar blijf je ook opvallend mee rondlopen hequote:Op maandag 20 juni 2005 00:37 schreef SlimShady het volgende:
iemand met een afwasmiddelfles in z'n hand?
Ja daarom, en ik weet niet hoe het met camerabeveiliging zit in die parken.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
iemand met een afwasmiddelfles in z'n hand?
Het zal wel enorm druk zijn morgen, dus je valt niet op. Bovendien staan de camera's vooral bij de grote attracties.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef its_me_ het volgende:
Ja daarom, en ik weet niet hoe het met camerabeveiliging zit in die parken.
Ook morgen in een attractiepark?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef ACT-F het volgende:
Ik dacht dat waspoeder wel aardig schuimde, toch? Ik heb namelijk dezelfde plannen![]()
Als je dit wilt doen, moet je ook het risico incalculeren dat je gepakt wordt.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Ja daarom, en ik weet niet hoe het met camerabeveiliging zit in die parken.
Kom je daar met 10 bidons aanzetten, spuit je achter mekaar leegquote:Op maandag 20 juni 2005 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe het middel in zo'n bidon. Op de rand v/d fontein zitten, rustig achter je rug leeg laten lopen. Keisimpel.
Petje af, heb je soms ervaring met dit soort dingen?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe het middel in zo'n bidon. Op de rand v/d fontein zitten, rustig achter je rug leeg laten lopen. Keisimpel.
Ik hou me netjes aan de wet, met dit soort criminele praktijken houdt ik me niet bezig. Ik keur de acties van de TS dan ook ten zeerste af.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef Lkw het volgende:
Petje af, heb je soms ervaring met dit soort dingen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik hou me netjes aan de wet, met dit soort criminele praktijken houdt ik me niet bezig. Ik keur de acties van de TS dan ook ten zeerste af.
Aan wat voor spul moet ik dan denken? Welk merk afwasmiddel is hier zeer geschikt voor?quote:Probeer trouwens extra geconcentreerd spul te nemen, dan heb je er minder van nodig.
Nee, een winkelcentrum. Bovendien ben ik van plan om er ook een kleurstof aan toe te voegen, zodat het mooi paars of roze wordtquote:Op maandag 20 juni 2005 00:41 schreef its_me_ het volgende:
Ook morgen in een attractiepark?
is idd ook een leuk idee... schuim met een kleurtje...quote:Op maandag 20 juni 2005 01:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, een winkelcentrum. Bovendien ben ik van plan om er ook een kleurstof aan toe te voegen, zodat het mooi paars of roze wordt![]()
ah, de Efteling is het doelwitquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 07:22 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Zijn er nog meer FOK!kers die vandaag de Efteling bezoeken?
neen helaas roept de plichtquote:Op maandag 20 juni 2005 07:22 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Zijn er nog meer FOK!kers die vandaag de Efteling bezoeken?
je koopt voor weinig schuimmiddel die ze ook op schuimparties gebruiken.. can van 5l kost iets van 15 euro oid zijn diverse site's waar je dit kan kopen ( www.ac-entertainment.nl ) ( www.schuimparty.nl ) en nog wel een paar .quote:Op maandag 20 juni 2005 00:25 schreef its_me_ het volgende:
Dit omdat we met een aantal lui een fontein willen volspuiten met afwasmiddel of badschuim, zodat er een enorm schuimfestijn ontstaat!![]()
Gewoon een fles shampoo in je tas mee naar binnen nemen. Dan beetje verdekt lopen naar de baan, fles op z'n kop houden.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:08 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Alleen wel raar als je met wasmiddel een zwembad inloopt.
Foto's!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef jiigg het volgende:
haha grappig idee, Bij belcour ( Zeist ) heb je ook zo'n ding. Probeer er allemaal zooi vanavond in te gooien en als dat ding de volgende morge weer actief is een hoop schuim komt
![]()
Een frans merk wasmiddel dat "Genie" heet.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:25 schreef its_me_ het volgende:
Ecolinequote:Op maandag 20 juni 2005 08:49 schreef Faceoff het volgende:
t lijkt me dat je als kleurstof gewoon aquarel spul kan nemen. Hadden we bij mij po school ook. Je gooit een bepaalde hoeveelheid in een hoeveelheid water en dan kun je daar mee schilderen. Weet niet waar je het krijgt ne hoe het precies heet, maar t bestaat iig
Is dat in NL te koop?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:16 schreef Bouddalain het volgende:
[..]
Een frans merk wasmiddel dat "Genie" heet.
Het is speciaal voor de handwas en een theelepel in een bak koud water is al goed voor een emmer schuim (gebruiken het altijd op vakantie)
![]()
![]()
![]()
10 flessen van de goedkoopste aanmaak limo die je kan bedenken moeten toch wel 100 liter water kunnen kleuren (mss zelfs wel 200, maar dan is de smaak wel wegquote:Op maandag 20 juni 2005 08:29 schreef Impry het volgende:Hier vlakbij is ook een mooie fontijn, binnenkort ook eerst even kijken hoe hij reageert op shuim en daarna nog met kleurstof doen
Roze schuim!
Waar kun je kleurstof kopen, en dan zo'n hoeveelheid dat je een flinke vijver er mee gekleurd krijgt?
Dat gebeurt heel regelmatig. Vooral groene en rode kleurstof zijn leukquote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Scrat_ched het volgende:
zoiets is ook al een paar keer bij de hofplein-fontein in rotterdam gebeurd.
onwijs gaaf!
Probeer het de volgende keer met 1 fles goedkoop badschuim.. Dit (1 dopjequote:Op maandag 20 juni 2005 21:13 schreef its_me_ het volgende:
Er lopen veel mensen van de Efteling zelf door het park heen. Ook was er achter nog een ijskraampje en het lag bijna naast het spoor. En het was natuurlijk flink te ruiken!
Ik zou hier zo snel geen fontein weten, wel een waterval. Maar deze komt in een slootje uit, dus wel heel veel schuim nodig...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:15 schreef its_me_ het volgende:
Oke, goede tip.
Wie gaat de volgende fontein aanpakken?
Inderdaad, dat schuimt enorm. Zo'n plastic flacon met van dat groene spul erin. Ik wist dat de eerste keer niet en besloot er maar wat in te doen want het zag er nou niet echt geconcentreerd uit, zo'n waterig goedje. Ik heb het gewetenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:49 schreef axie het volgende:
ehm niemand hier die in de catering werkt? dat glazen spoel spul schuimt toch ook verschrikkelijk? kan me herinneren dat ik wel eens een half uur schuim heb staan scheppen achter de bar :S
ze doen het hier ook constant die fontein staat elke week wel een keer vol schuim .. wel lache
Nee man .. genoeg fontijnen daarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef Faceoff het volgende:
Mja ik zit me al even te bedenken, maar ik weet hier in Leeuwarden eigenlijk maar 1 fontein.
En dat is de hangplek van de lokale marrokaanse jeugd.
Niet dat dat een probleem is, die lui houden vast ook wel van een geintje, maar dat houdt wel in dat er ook constant politie etc. rondrijdt. En de fontein staat geloof ik amper aan.
zijn er niet, het was vrij rustig dus we zijn maar snel weggegaan, alleen een kwartiertje later teruggekomen om even te kijken hoe het was gelukt, heel het plein [weet niet of je het kent maar het is echt vrij groot!] stond onder het schuim met politie en alles erbijquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:28 schreef saaw het volgende:
dat hebben wij ook eens gedaan bij die hele grote fontijn bij de Rai [amsterdam]
was superwel voor herhaling vatbaar, misschien wel leuk nu bij dat StrandZuid gebeuren
Hofplein heet het daarquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:28 schreef Lkw het volgende:
Ik vind het na dit topic gelezen te hebben opeens niet zo raar meer dat er in Nederland relatief weinig fonteinen zijn. Er zijn blijkbaar teveel schuimvandalisten/-fetisjisten, waardoor het voor gemeentes veel te duur wordt om zo'n ding werkende te houden.
Mijn voorstel: zet je douche of huis lekker eens onder schuim in plaats van mooi helder bruisend bellenwater in de plaatselijke fontein te verknallen met chemische troep![]()
Die kans is niet zo heel groot. Tenzij er net een camera naast de fontein staat ofzo, of als er een agent langs rijdt. Maar ik denk dat de meeste mensen wel lachen als ze zoiets zien, ook agenten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Als je gepakt word, laten ze je een nieuwe fontein installatie betalen. Ook krijg je een boete voor verstroring van de openbare orde of iets in die richting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |