Kan je het ook aan de brandweer vragen...die gebruiken die zooi ookquote:Op maandag 20 juni 2005 00:26 schreef ArmaniMania het volgende:
daar heb je speciaal spul voor wat ze ook op filmsets gebruiken voor in zo`n schuimmachine. Gebruiken ze ook wel eens in discotheeken. Ben de naam effe kwijt misschien is hier iemand die weet wat ik bedoel.
Dus 1 fles afwasmiddel zou genoeg zijn? Lijkt mij dat naarmate je meer afwasmiddel gebruikt er meer schuim ontstaat?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:27 schreef sjokkie het volgende:
hoe meer je van een middel gebruikt hoe minder hard dat het schuimt
is niet zoquote:Op maandag 20 juni 2005 00:29 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Dus 1 fles afwasmiddel zou genoeg zijn? Lijkt mij dat naarmate je meer afwasmiddel gebruikt er meer schuim ontstaat?
Ow, het gaat natuurlijk over een echte buitenfontein. Ik dacht het fonteintje in de keuken of zoquote:Op maandag 20 juni 2005 00:32 schreef its_me_ het volgende:
Kun je het dan het beste in een fontein doen met harde stralen of maakt dat niet zo veel uit?
Afwasmachinequote:Op maandag 20 juni 2005 00:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ow, het gaat natuurlijk over een echte buitenfontein. Ik dacht het fonteintje in de keuken of zo![]()
Hoe harder de straal, hoe meer schuim lijkt me. Is ook zo als je gaat afwassen en de kraan openzet. Of heb je een afwasmachine en weet je dat niet?
Je wilt 't niet in de WC doen?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:25 schreef its_me_ het volgende:
Welk merk afwasmiddel of badschuim schuimt het meest?
Dit omdat we met een aantal lui een fontein willen volspuiten met afwasmiddel of badschuim, zodat er een enorm schuimfestijn ontstaat!![]()
Als het kapot gaat wel. Maar ja, hoe weten ze wie het was?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:34 schreef its_me_ het volgende:
Zou je hier nou gedonder mee kunnen krijgen?
iemand met een afwasmiddelfles in z'n hand?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het kapot gaat wel. Maar ja, hoe weten ze wie het was?
daar blijf je ook opvallend mee rondlopen hequote:Op maandag 20 juni 2005 00:37 schreef SlimShady het volgende:
iemand met een afwasmiddelfles in z'n hand?
Ja daarom, en ik weet niet hoe het met camerabeveiliging zit in die parken.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
iemand met een afwasmiddelfles in z'n hand?
Het zal wel enorm druk zijn morgen, dus je valt niet op. Bovendien staan de camera's vooral bij de grote attracties.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef its_me_ het volgende:
Ja daarom, en ik weet niet hoe het met camerabeveiliging zit in die parken.
Ook morgen in een attractiepark?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef ACT-F het volgende:
Ik dacht dat waspoeder wel aardig schuimde, toch? Ik heb namelijk dezelfde plannen![]()
Als je dit wilt doen, moet je ook het risico incalculeren dat je gepakt wordt.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Ja daarom, en ik weet niet hoe het met camerabeveiliging zit in die parken.
Kom je daar met 10 bidons aanzetten, spuit je achter mekaar leegquote:Op maandag 20 juni 2005 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe het middel in zo'n bidon. Op de rand v/d fontein zitten, rustig achter je rug leeg laten lopen. Keisimpel.
Petje af, heb je soms ervaring met dit soort dingen?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe het middel in zo'n bidon. Op de rand v/d fontein zitten, rustig achter je rug leeg laten lopen. Keisimpel.
Ik hou me netjes aan de wet, met dit soort criminele praktijken houdt ik me niet bezig. Ik keur de acties van de TS dan ook ten zeerste af.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef Lkw het volgende:
Petje af, heb je soms ervaring met dit soort dingen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik hou me netjes aan de wet, met dit soort criminele praktijken houdt ik me niet bezig. Ik keur de acties van de TS dan ook ten zeerste af.
Aan wat voor spul moet ik dan denken? Welk merk afwasmiddel is hier zeer geschikt voor?quote:Probeer trouwens extra geconcentreerd spul te nemen, dan heb je er minder van nodig.
Nee, een winkelcentrum. Bovendien ben ik van plan om er ook een kleurstof aan toe te voegen, zodat het mooi paars of roze wordtquote:Op maandag 20 juni 2005 00:41 schreef its_me_ het volgende:
Ook morgen in een attractiepark?
is idd ook een leuk idee... schuim met een kleurtje...quote:Op maandag 20 juni 2005 01:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, een winkelcentrum. Bovendien ben ik van plan om er ook een kleurstof aan toe te voegen, zodat het mooi paars of roze wordt![]()
ah, de Efteling is het doelwitquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 07:22 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Zijn er nog meer FOK!kers die vandaag de Efteling bezoeken?
neen helaas roept de plichtquote:Op maandag 20 juni 2005 07:22 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Zijn er nog meer FOK!kers die vandaag de Efteling bezoeken?
je koopt voor weinig schuimmiddel die ze ook op schuimparties gebruiken.. can van 5l kost iets van 15 euro oid zijn diverse site's waar je dit kan kopen ( www.ac-entertainment.nl ) ( www.schuimparty.nl ) en nog wel een paar .quote:Op maandag 20 juni 2005 00:25 schreef its_me_ het volgende:
Welk merk afwasmiddel of badschuim schuimt het meest?
Dit omdat we met een aantal lui een fontein willen volspuiten met afwasmiddel of badschuim, zodat er een enorm schuimfestijn ontstaat!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |