Iddquote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef MrX1982 het volgende:
LOL
Verstappen bij Ferrari![]()
![]()
Verstappen zien wel hopelijk nooit meer terug in de F1
Ja Kwalbers en Joske zijn niet de grootste vrienden. Ze hebben waarschijnlijk allebei last van een te groot egoquote:Op maandag 20 juni 2005 13:50 schreef pietje-tering het volgende:
Idd![]()
![]()
![]()
En ook zeiken over Albers, omdat Jos zichzelf The Boss vindt.
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef super-mario het volgende:
Terecht! Jos The Boss Forever!!
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef super-mario het volgende:
Jos wil gewoon geen F1 rijden omdat die zoveel geld moet meenemen en dan nog achteraan rijd. Jos heb dat helaas vaak genoeg meegemaakt! Dat Albers dat wil prima! Om je debuut te maken prima....maar Jos rijd liever in een auto waarmee die races kan winnen en podiums kan scoren! Terecht! Jos The Boss Forever!!
Hey niet zo negatief. Als Jos in een mclaren rijdt en christiaan in zn minardi dan heb je kans dat Jos het gaat winnen... Alhoewel t moeilijk voor hm zal zijn om de weg van het grind te onderscheiden...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Joske zou een Boske zijn als er niemand zou meerijden![]()
Oh ja de bekende als dan verhalen over Joske. Dat vind ik zo heerlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:11 schreef JoeyT het volgende:
Hey niet zo negatief. Als Jos in een mclaren rijdt en christiaan in zn minardi dan heb je kans dat Jos het gaat winnen... Alhoewel t moeilijk voor hm zal zijn om de weg van het grind te onderscheiden...
Ik denk ook niet dat het Verstappen wordt, maar ze nemen ook geen jonge coureur. Ze willen juist een ervaren coureur, dat is beter tijdens de tests. Een opvolger van Schumacher kunnen ze gewoon contracteren wanneer dat nodig is.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:01 schreef ChrisM55 het volgende:
Wat een domme reacties van al die k*tnubs die alleen maar F1 kijken als het 2 minuten op Studio Sport is en van de hoed de rand niet weten.
*on topic.
Ik denk niet dat hij naar Ferrari gaat, ze zullen eerder een jonge coureur nemen. Zodat ze die kunnen opleiden en hij de plaats van Schumacher over kan nemen wanneer die stopt.
Misschien is het wel goed als hij naar de VS gaat zodat hij zich weer in the picture kan rijden in Europa.
Oud maar blijft érg leukquote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jos in Oostenrijk: http://www.consumentenweb.nl/eversstaatop.wma
bron www.nu.nlquote:Verstappen wint A1 Grand Prix Durban
Uitgegeven: 29 januari 2006 18:48
Laatst gewijzigd: 30 januari 2006 09:21
DURBAN - Jos Verstappen heeft zondag voor Nederland de A1 Grand Prix in Durban (Zuid-Afrika) gewonnen. De Limbuger deed dit voor 100.000 toeschouwers met een spectaculaire inhaalmanoeuvre op de laatste meters. Onder de finishvlag had hij minimale voorsprong op de Zwitser Neel Jani en de Portugees Alvaro Parente.
Het was de eerste zege van Nederland in deze nieuwe internationale raceklasse, de tegenhanger van de formule 1.
Verstappen was de gevierde held in Zuid-Afrika met president Mbeki tussen de menigte toeschouwers. In de sprintrace was hij al snel. Na de vijfde ronde racete hij in de tweede posistie achter de Fransman Alexandre Prémat. Bij het ingaan van de slotronde probeerde Verstappen de kop over te nemen. Hij nam de bocht iets te wijd, toucheerde de staartvleugel van Prémat en spinde van het circuit.
Dit incident zette Verstappen op de 16e plaats en dit impliceerde dat hij voor het hoofdnummer ook van die stelling moest vertrekken. Verstappen had geen spijt van zijn mislukte actie. "De kans was er en in een race moet je die altijd pakken."
In het hoofdnummer manifesteerde Verstappen zich in ouderwetse grootheid. Met een uitstekende start won hij gelijk zes plaatsen en snelde vervolgens vanaf de tiende positie door het veld naar de tweede. De Zwitser Neel Jani, die al een A1GP had gewonnen, leek gewonnen race te hebben. In de laatste ronde plaatste Verstappen de aanval, ondanks de mislukking van de sprintrace eerder op de dag. "Er spookte in de laatste ronde van alles door mijn hoofd. Mijn gevoel won het, en ik dacht ook: Ik heb wat goed te maken. Alleen al de teleurstelling bij het team deed me besluiten Zwitserland aan te vallen. Nu lukte het en hebben we de overwinning beet. Dit is toch waar je het voor doet."
De DTM vind ik een leuk tijdverdrijf voor de zomer...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:38 schreef SimtekF1 het volgende:
En volgend jaar misschien ook nog eens DTM erbij, zou wel tof zijn.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:23 schreef Rory78 het volgende:
Ehm, Spooky..
Jos land pas om 13u...
De man op jouw pic is niet de juiste Jos...
Maar dat kon jij ook niet weten...
absoluut een mooi resultaat!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:05 schreef zoom het volgende:
[..]
Zeker weer een goed weekend voor Nederland/ Jos![]()
laten we hopen dat het volgend seizoen vanaf het begin zo goed gaat, dan kunnen we misschien strijden om 1e, 2e, 3e plek int kampioenschap!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef Dacide het volgende:
Jos gaat lekker..Jammer dat er nog maar 2 races te gaan zijn. We zijn net lekker op dreef.
Jan Lammers was er ook niet zo blij meequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef zoom het volgende:
Ik vond trouwens pr gezien nou niet zo handig om uit te stappenmaar wel typisch Jos
![]()
quote:Verstappen rijdt weer voor A1 Team
Autocoureur Jos Verstappen rijdt komend seizoen weer voor het A1 Team Nederland tijdens de A1GP World Cup of Motorsport. Samen met Huub Rothengatter en Jan Lammers begint hij op 1 oktober in Zandvoort aan de reeks wedstrijden. Dat deelde het team maandag mee.
Na Zandvoort doen de coureurs voor het tweede seizoen onder meer Tsjechië, China, Maleisië, Dubai, Nieuw-Zeeland, Australië, Zuid-Afrika, Mexico, Indonesië en Engeland aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |