mijn psycholoog vond mij ook erg stabiel...quote:op vrijdag 16 september 2005 11:21 schreef chantalc het volgende:
het vu stuurt alleen stabiele mensen naar van onselen. de probleemgevallen (als ik het zo even mag noemen) blijven in het vu. daar zijn psychologen direct beschikbaar op de ok of de verpleging.
ik ben stabiel...
ik vind het eigenlijk niet zo gepast dat je het hier over anderen hebt terwijl ze zelf niet meelezen hier..quote:op vrijdag 16 september 2005 11:53 schreef chantalc het volgende:
ik kan me voorstellen dat ze een q bij het vu willen houden... of anders dat ze die het liefst zo ver mogelijk weg zien gaan (lees: thailand)
ik kan me er wel iets bij voorstellen denk ik.. ik kan zelf ook erg lastig zijn, en dan heb ik nog het stempel normaal en stabiel te zijn.quote:op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef chantalc het volgende:
het is puur als voorbeeld... het vu werd eerst geholpen door een ziekenhuis in haarlem. omdat een soortgelijk figuur daar "lastig" deed, kreeg het vu een telefoontje van dat ziekenhuis en is er nooit meer een srs daar uitgevoerd. ze waren in haarlem not amused...
snappie?
ik heb al gigantische hormoonproblemen. ik heb iets van 4x meer testosteron dan normaal is voor een vrouw, in m'n bloed, blijkbaar... ik moest al met de pil stoppen door de problemen die door m'n hormonen worden veroorzaakt, ik durf niet meer hormonen te gaan slikken geloof ik.quote:op vrijdag 16 september 2005 06:54 schreef com.mentator het volgende:
testosteron-hormonen
hmm... dus omdat ze een meid in een mannenlichaam is betekent dat ze sex niet lekker kan vinden met een meid terwijl hij zelf zegt dat hij niet homo is...?quote:op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef danielluh het volgende:
sex als man zijnde zal ze niet lekker vinden
misschien is dit ook wel de reden dat je op sommige gebieden mannelijker bent. het wordt voor een deel door hormonen beinvloed.quote:op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef sessy het volgende:
betawolff, dankje.![]()
![]()
![]()
[..]
ik heb al gigantische hormoonproblemen. ik heb iets van 4x meer testosteron dan normaal is voor een vrouw, in m'n bloed, blijkbaar... ik moest al met de pil stoppen door de problemen die door m'n hormonen worden veroorzaakt, ik durf niet meer hormonen te gaan slikken geloof ik.![]()
uiteindelijk behoorlijk, hoewel je je daar wel op een of andere manier op instelt.. het begin van mijn transitie, waar je er dus uitziet, en dus ook benaderd wordt als een verklede vent, heb ik eigenlijk weinig last mee gehad.. ik had gewoon een gigantische plaat voor mijn kop gezet. en juist in de periode dat het beter ging en gaat doet het echt vreselijk pijn als ik weer op een of andere manier geconfronteerd wordt met het feit..quote:mja ik denk dat ik eerder er gewoon maar aan moet wennnen dat ik nu eenmaal een vrouw ben. ik baal er alleen van hoe weinig spieren en hoe veel vet ik heb, zelfs toen ik nog echt spieren kweekte...mja ik wen d'r wel een keer aan, denk ik. hoop ik. ik baal d'r wel van dat god me geen man heeft gemaakt maar ja, je doet er nou toch niks meer aan.
![]()
[/'quote]
je kunt er nu nog iets aan doen, maar de vraag is of dat het waard is.
[quote]
ja okay sommigen hier wel, maar dat lijkt me echt ontzettend pijnlijk en uitputtend als je dat doet.
relaties zijn ook best een probleem, omdat veel mannen je toch niet als een volwaardige vrouw zien. wanneer zij een relatie hebben, zou dat voor hen dus impliceren dat ze een beetje homo zijn, en daar zijn hetero-mannen bang voor.. maar vooral daar speelt het eigenlijk, voor de rest gaat het eigenlijk niemand iets aan.quote:plus, je moet maar durven, ik bedoel als vrouw een man vinden is niet zo moeilijk, als "schat ik moet je vertellen, ik was vroeger vrouw"-man (of "ik was vroeger man"-vrouw)... tsja dat lijkt me echt ontzettend eng. ik vind jullie heel moedig.![]()
eigenlijk heb ik dit altijd heel raar gevonden. het feit dat mannen zich in zo'n situatie een beetje homo voelen, geeft aan dat ze je dus niet als vrouw zien. in hun ogen ben je een man... eigenlijk best wel een vernedering...quote:op zaterdag 17 september 2005 09:06 schreef betawolff het volgende:
relaties zijn ook best een probleem, omdat veel mannen je toch niet als een volwaardige vrouw zien. wanneer zij een relatie hebben, zou dat voor hen dus impliceren dat ze een beetje homo zijn, en daar zijn hetero-mannen bang voor.. maar vooral daar speelt het eigenlijk, voor de rest gaat het eigenlijk niemand iets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |