quote:Op maandag 20 juni 2005 15:33 schreef tonks het volgende:
zo'n usb waaiertje?
Vergeet niet dat ik MBO > HBO > WO ga doenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:47 schreef Skv het volgende:Ik ben nu ook werkzaam in de ICT, dus ik heb werkervaring. Bijna niks aan school gedaan, mn schriften zijn nog blanco en mn boekentas heeft meer vol bier gezeten dan boeken Tweede Fase wil écht zeggen dat je 'zelfstandig' moet worden. Niet dus. Zuipen, uitslapen, spijbelen... Tentamens gewoon dag vantevoren ff goed aan beginnen, dan haal je t wel. Bij examens hetzelfde verhaal. Nergens voor nodig om met alleen 9's te slagen. Stress valt dus wel mee, het is echt niet zwaar/moeilijk ofzo. Hooguit soms pittig. Mensen met WO worden echt wel sneller aangenomen dan met mbo. Logisch.
Naja, dit telt natuurlijk niet voor iedereen, maar ik heb gewoon zonder al te veel moeite het toch goed gehaald. Snap dan ook niet waarom iemand dit juist níet wil doen.
Omslachtig.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik MBO > HBO > WO ga doen
Wat een laffe-tekkel-systeemquote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef tonks het volgende:
Is een liedje aap
En met herkansingen kan je niks naar beneden trekken alleen omhoog
oeh chill, mijn dank is grootquote:Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef c0mpleX het volgende:
en de zon heb ik gevraagd te zakken.. dus die zal over paar uur wel weg zijn![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |